Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
4001/4145 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia. Olet rakas ja ikävä on kova.

Vierailija
4002/4145 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakkaalle kaivatulleni, joka on hellyyttävä ja kaikin puolin ihana. Toivottavasti sinulla on ollut mukava viikonloppu. Huomenna nähdään. Silityksiä ja suuri halaus. Nuku hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4003/4145 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä.

Vierailija
4004/4145 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä mitään tule. Ei ole tullut, ei tule nyt, eikä tule koskaan. Hyvää jatkoa sinulle ja kumppanillesi. Toivon, että kuulen jutuistanne mahdollisimman vähän.

Vierailija
4005/4145 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin valmis hyvästelemään sinut, jos saisin yhden yön rakastella sinua. Jos saisin sinuun jättää kaiken sinua kohtaan tuntemani rakkauden ja palon, suudella sen ihollesi muistoksi minusta, pois minusta, olisin valmis jatkamaan elämää, ilman sinua.

Iännnämmieh_en logiikka. Kun saanut billua > karkuun tai näkymättömiin.

Vierailija
4006/4145 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se vaikutti niin paljon, ettei ollut sitä somea välissä eikä tarvinnut kommunikoida viestitse.

Hyvä sitten, ei palstan vakkari trollille tämä sitten.

Joka on palstan oma M#ode l. yksinhuoltajarouva qiihiz. Eilen vastasi sekävasti viestiini poistettuaan itse sen hetkeä aiemmin. Muut eivät edes ehtineet lukemaan sitä.

Vierailija
4007/4145 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Sinua kaivaten ja rakastaen toivotan sinulle hyvää yötä. Voi kun olisimme nyt kahdestaan, niin suutelisin sinut pyörryksiin. (naiselle)

Vierailija
4008/4145 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuolen ennen sua, vaikka olen 20v nuorempi, kun on noita rytmihäiriöitäkin, että älä ainakaan minua enää ajattele. Yritän parantaa kuntoa, mutta aina joku paikka hajoaa.

Vierailija
4009/4145 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tästä mitään tule. Ei ole tullut, ei tule nyt, eikä tule koskaan. Hyvää jatkoa sinulle ja kumppanillesi. Toivon, että kuulen jutuistanne mahdollisimman vähän.

Ketä ajattelet? Millainen hän, kaivattusi on? Nainen vai mies?

Vierailija
4010/4145 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh T

Vierailija
4011/4145 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kirjoittelee ja kaipailee keskenään... 🤭

Niin?

Naisethan on parempia prosessoimaan henkisiä asioita ja kanavoimaan tunteitaan vertaistukeen siinä missä miehet johtaa itsemurha-, väkivalta- ja päihdeongelmatilastoja.

Täällä ketjussa kirjoittelu ja kaipailu on juurikin sitä prosessointia ja tunteiden kanavoimista vertaistuen voimin.

Ketju on tunnisteellisille kaipaajille viestintää varten, ei tuottamaan psykiatrista terapointia psykoressukoille ja k_i_h_i_xlle.  Vertaistuki? Ha ha.

Vierailija
4012/4145 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, hali & suukko elämäni naiselle, vaalealle vihr.silmäiselle kaunottarelle mieheltä 30km ja 2 kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella, ja niissä on yhtä monta kirjainta ja tavua. Toisen etunimesi toinen kirj. on oman toisen etunimeni toinen kirjain.

Vierailija
4013/4145 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa se onkin vissiin toi katkokirjoittaja, joka syyttelee milloin ketäkin Kihikseksi/m#od3ksi :D

Vierailija
4014/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, kun katsot minua silmiin kovin tiiviisti, kuvittelen näkeväni siellä jotain, minkä tiedän vain kuvitelmaksi. Minä en taida päästä sinusta kovin helpolla.

Vierailija
4015/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän nyt sen että kaikki on ohi etkä enää edes halua kuulla minusta. Tuli kuitenkin tunne että olet loukkaantunut yhdestä sanomisestani ja toivoisinkin että mulle tulisi joskus tilaisuus selventää sitä sinulle. Sanoin sen omassa epävarmuuden tilassani eikä sitä olisi pitänyt sanoa. 

Kaikkea hyvää sinulle ja ikävä että tämä kaikki päättyi näin, väärinymmärrykseen. 

Sii sähän oot ihan v*tun idiootti, jos kuvittelet että "kaikki" päättyi johonkin sun yhteen sanomaasi aivopieruun!!!!!Sussa oli kuule muutakin vikaa ja paljon!!!!! Ja todellakin sä päästelit niitä aivopierujasi ilmoille aivan liian tiheään, ettei niitä enää voinut olankohautuksella sivuuttaa. Sä nyt vaan olet sellanen, juntti tampio jolla ei ole alhaisimpiakaan käytöstapoja. Ei sun kans pärjää kuin samanhenkinen tylsämielinen ja idiootti tampio. Ja sitten ne ulkoiset puutteet sussa, ne oli myös ylihäiritseviä luonteenvikasi lisäksi. Liikaa vikoja yhdessä tyypissä, joten lopputulos oli kannaltani enemmän kuin järkevä ja olen tyytyväinen ettei mitään yhteydenpitoa välillemme jäänyt : )

Vierailija
4016/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän nyt sen että kaikki on ohi etkä enää edes halua kuulla minusta. Tuli kuitenkin tunne että olet loukkaantunut yhdestä sanomisestani ja toivoisinkin että mulle tulisi joskus tilaisuus selventää sitä sinulle. Sanoin sen omassa epävarmuuden tilassani eikä sitä olisi pitänyt sanoa. 

Kaikkea hyvää sinulle ja ikävä että tämä kaikki päättyi näin, väärinymmärrykseen. 

Sii sähän oot ihan v*tun idiootti, jos kuvittelet että "kaikki" päättyi johonkin sun yhteen sanomaasi aivopieruun!!!!!Sussa oli kuule muutakin vikaa ja paljon!!!!! Ja todellakin sä päästelit niitä aivopierujasi ilmoille aivan liian tiheään, ettei niitä enää voinut olankohautuksella sivuuttaa. Sä nyt vaan olet sellanen, juntti tampio jolla ei ole alhaisimpiakaan käytöstapoja. Ei sun kans pärjää kuin samanhenkinen tylsämielinen ja idiootti tampio. Ja sitten ne ulkoiset puutteet sussa, ne oli myös ylihäiritseviä luonteenvikasi lisäksi. Liikaa vikoja yhdessä tyypissä, joten lopputulos oli kannaltani enemmän kuin järkevä ja olen tyytyväinen ettei mitään yhteydenpitoa välillemme jäänyt : )

Kylläpä sitä ollaan hyvällä tuulella heti aamusta.

Vierailija
4017/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T kaipaan sua

Vierailija
4018/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä sitä ollaan hyvällä tuulella heti aamusta.

Olen huomannut, että sama teini taitaa käydä päivittäin tai joka toinen päivä täällä riehumassa. En tiedä kuvitteleeko ihastuksensa kirjoittelevan tänne ja loukkaantuu sitten jonkun randomin viesteistä vai onko sillä vaan joku kunnon ongelma?

Vierailija
4019/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T milloin tapaamme?

Vierailija
4020/4145 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T milloin tapaamme?

Onko tää T mies vai nainen?