Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
T milloin tapaamme?
Taas näitä... T-alkuisia nimiä on niin miesten kuin naistenkin niminä useita erillaisia.
Tämä kesä on mahdollisuus meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T milloin tapaamme?
Taas näitä... T-alkuisia nimiä on niin miesten kuin naistenkin niminä useita erillaisia.
Mitä siitä?
Vierailija kirjoitti:
Niin on.
Tero. Sä osaat kyllä se tämän naisen ihan sekaisin. Kieli on hyvin hallussa. Nähdään pian. Samoissa merkeissä. Odotan suo.
Rakastan sinua. En osaa olla ajattelematta sinua.
Vierailija kirjoitti:
Tero. Sä osaat kyllä se tämän naisen ihan sekaisin. Kieli on hyvin hallussa. Nähdään pian. Samoissa merkeissä. Odotan suo.
Suo siellä, vetelä täällä. Siis housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suo siellä, vetelä täällä. Siis housuissa.
Onko Terolla löysät housussa?
Tuu pilkille muru. Saadaan vähän vaihtelua sunkin arkees. Mä kairaan! 😜
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla ilomielin
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti saataisiin mahdollisuus kesällä, niin miten käyttäisimme sen? Mitä haluaisit tehdä kanssani?
Välillä tekisi mieli vain huutaa. Huutaisin koko maailmalle, mitä tunnen sinua kohtaan. Minua ei voisi enää vähempää kiinnostaa, vaikka muut tietäisivät. Kysyisipä joku asiasta niin myöntäisin kyllä kaiken. Tuntuu liian vaikealta hautoa näitä asioita oman pään sisällä, mutta ei oikein ole vaihtoehtoja.
Ostin taideteoksen. Haluaisin kertoa siitä sinulle. Näyttää sitä sinulle. Haluaisin tietää, mitä mieltä olet siitä. Olen utelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti saataisiin mahdollisuus kesällä, niin miten käyttäisimme sen? Mitä haluaisit tehdä kanssani?
Mitäs luulisit.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tekisi mieli vain huutaa. Huutaisin koko maailmalle, mitä tunnen sinua kohtaan. Minua ei voisi enää vähempää kiinnostaa, vaikka muut tietäisivät. Kysyisipä joku asiasta niin myöntäisin kyllä kaiken. Tuntuu liian vaikealta hautoa näitä asioita oman pään sisällä, mutta ei oikein ole vaihtoehtoja.
Oletko J?
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Sielu oli täytynyt halkaista kahtia, ja toinen puolikas oli sijoitettu tytön ruumiiseen ja toinen pojan
Se oli ollut välttämätöntä, sillä yksi ihminen ei olisi jaksanut kantaa niin haavoittuvaista sielua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko J?
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulisit.
Panna mennen tullen ja palatessa.
Mies