Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Hyvää huomenta minun ihanalle kaivatulleni. Oletko vielä hereillä? Helliä halauksia, aamupusuja ja silityksiä. Mukavaa päivää sinulle.
Kiitos vaan sulle ihana, sun jäljiltä mikään ei ole enää entisellään, ei enää ikinä.
Toivottavasti elämäsi on ollut suotuisa. Sinulle joka kerran sanoi minun muistuttavan Lassi ja Leevi sarjakuvan pikku poikaa. Mutta ei enempää täällä.
Mukavaa päivää, rakas. Hirmuinen ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Niin on.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää sinullekin. Minullakin on kova ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti elämäsi on ollut suotuisa. Sinulle joka kerran sanoi minun muistuttavan Lassi ja Leevi sarjakuvan pikku poikaa. Mutta ei enempää täällä.
Tämä oli hyvä esimerkki siitä miten kannattaa ketjuun kirjoittaa! Sen jälkeen useampi lattea "Kaipaan sinua" ja "Minäkin sinua" -en vaan ymmärrä miksi purkaa itseään noin. Ei teillä ole mitään intohimoa heittäytyä suhteeseen
Ruskeatukkainen ja ruskeasilmäinen mies, milloin nähdään vai nähdäänkö enää koskaan?
Sinä kerran autoit minua löytämään etsimäni. Siinä hetkessä olisin halunnut kiittää, suutelemalla sinua.
Vierailija kirjoitti:
Sinä kerran autoit minua löytämään etsimäni. Siinä hetkessä olisin halunnut kiittää, suutelemalla sinua.
Mistä se etsimäsi lopulta löytyi?
Miten elämäsi olisi nyt erilaista, jos olisit päätynyt yhteen kaipaamasi naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se etsimäsi lopulta löytyi?
Kaapista ;)
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä tapahtui?
Rakastan sinua. Olet muuttanut asumaan minuun. Asut ajatuksissani. Kiihkeä suudelma sinulle rakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Olet muuttanut asumaan minuun. Asut ajatuksissani. Kiihkeä suudelma sinulle rakkaani.
Niin sinäkin olet muuttanut asumaan minuun. Olet ajatuksissani aina. Mitä muutakaan tämä voi olla kuin rakkautta?
Olli ❤️
Tulin juuri töistä. Nyt on koko viikonloppu aikaa kaivata sinua. 💕
T. Ollin kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
Niin sinäkin.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali naiselle mieheltä 30km ja 2 kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella, samoin kotikatumme. Ikävä.