Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Siis tää ketju saa kyllä pään aivan sekasin. Ihme aivojensekotusta.
Vierailija kirjoitti:
Siis tää ketju saa kyllä pään aivan sekasin. Ihme aivojensekotusta.
Niin saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun seura on parasta. Ikävä jo nyt.
Millainen hänen seuransa on, jos voi kysellä?
Voisin keskutella hänen kanssaan mistä tahansa aiheesta, koska hän on älykäs ja hänellä on hyvä yleissivistys. Hän sanoo reilusti omat mielipiteensä eri asioihin, mutta kunnioittaa ja kuuntelee myös muita. Hänen seurassaan voin olla täysin oma itseni, mikä on todella harvinaista.
Onko hän se työkaveri, johon tunteet sammuivat mutta ovat roihahtaneet uudestaan?
Minun tunteet eivät ole koskaan sammuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin keskutella hänen kanssaan mistä tahansa aiheesta, koska hän on älykäs ja hänellä on hyvä yleissivistys. Hän sanoo reilusti omat mielipiteensä eri asioihin, mutta kunnioittaa ja kuuntelee myös muita. Hänen seurassaan voin olla täysin oma itseni, mikä on todella harvinaista.
Onko hän se työkaveri, johon tunteet sammuivat mutta ovat roihahtaneet uudestaan?
Et taida haluta niille vastakaikua enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko viestisi miehelle?
Koskaan en oo sunlaistasi miestä tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo. Tiedän, ettet tule ikinä kuunaan koskaan laittamaan mulle mitään viestiä, et edes sitä Moi, mitä kuuluu –viestiä. Et voi, et saa, et uskalla, et veny, et ehdi tai et viitsi, mutta oikeammin kai niin, ettet halua. Ja se on ihan okei, tykkään susta silti ja aivan varmasti moikkaan ja hymyilen, jos joskus tähdet osuvat kohdilleen ja suhun jossain törmään.
En vaan tiedä, miksi niin pitkään ajattelin, että susta vielä kuulisin, että haluaisit olla edes jonkinlaisessa yhteydessä. Ja kuitenkin olen koko ajan tiennyt. Ihminen nyt vaan on harhainen. Ketjun nimen voisi muuttaa “Harhan ylläpito – tee se itse” -ketjuksi.
Raivoisan taistelun tää rinnastani löytyvä elin on käynyt, jottet hiipuisi hiljaiseksi haikeudeksi jonnekin takaraivon sopukkaan, ja mun täytyy sitä vähän lepytellä. Suklaakakulla voisin aloittaa, viiniä sitten joskus. Pitkän ajan tavoitteeksi voisin asettaa, että kun joku jonain kauniina (?) päivänä lausuu nuo maagiset sanat ”Moi, mitä kuuluu”, niin voisin vilpittömästi vastata, että paskaaks tässä.
Ja tää oli sitten multa sulle, ettäs tiedät. :)
Kenelle?
Laitetaan nyt viihteen vuoksi alla oleva tehtävä, koska tää voittaa houkuttelevuudessaan siivouksen. Oikein arvannut pääsee toiselle kierrokselle, jossa on mahdollisuus voittaa lyijykynä. Ja olen mies tai nainen.
Meidän molempien etu- ja sukunimissä esiintyvien vokaalien (kaikki esiintymät lasketaan) aakkosten järjestysnumeron mukaisesta summasta vähennetään meidän entisen “yhteisen” osoitteen katunumero. Tästä vielä vähennetään luku, joka syntyy, kun otetaan sun iän ensimmäinen numero ja mun iän ensimmäinen numero ja pistetään peräkkäin, tässä järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, mutta olen jotenkin luovuttanut. Jotain olisi jo tapahtunut, jos hän tuntisi samoin.
T<3 Laita vaan alapeukku, en välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, mutta olen jotenkin luovuttanut. Jotain olisi jo tapahtunut, jos hän tuntisi samoin.
Oletko mies vai nainen?
Miksi sua harmittaa, että oon rikas?
En saa sua mielestäni pois. Järki sanoo, että lopeta haikailu ja päästä irti. En vaan voi! Varmaan mietin sua vielä 2080-luvullakin...
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää nyt on?
Vierailija kirjoitti:
En saa sua mielestäni pois. Järki sanoo, että lopeta haikailu ja päästä irti. En vaan voi! Varmaan mietin sua vielä 2080-luvullakin...
En minäkään saa sua pois mun mielestä. Ja minäkin yritän järkeillä tätä, että tää ei tuu onnistumaan ja että kaikki on nyt ohi. Mutta ei se mitään auta. Sen tiedän että jos lopettais tän ketjussa käymisen niin ei ainakaan tietoisesti ruokkisi omaa mieltään sillä että sinäkin kaipaat.
Hei sinä, joka et ole palstan vakkaritrolli, etkä nainen, etkä ikinä lue tätä.
Olen pahoillani, ettet luottanut minuun enempää. Olisin ollut lupaamani veroinen, vaikka susta ei olisi ollut kuin olemaan. Onneksi et ole yksin. Toivottavasti sinua rakastetaan koko elämäsi mittaisesti.
Ei tarvi kysyä, koska tämä ei ole kenellekään täällä koskaan käyneelle, satavarmasti ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää nyt on?
Se luulee olevansa rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää nyt on?
Se luulee olevansa rikas.
Rikkautta on niin monenmoista!
Mihin muuten ihastuit puolisossasi aikanaan? Ovatko ne asiat samoja kuin mihin ihastuit minussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo. Tiedän, ettet tule ikinä kuunaan koskaan laittamaan mulle mitään viestiä, et edes sitä Moi, mitä kuuluu –viestiä. Et voi, et saa, et uskalla, et veny, et ehdi tai et viitsi, mutta oikeammin kai niin, ettet halua. Ja se on ihan okei, tykkään susta silti ja aivan varmasti moikkaan ja hymyilen, jos joskus tähdet osuvat kohdilleen ja suhun jossain törmään.
En vaan tiedä, miksi niin pitkään ajattelin, että susta vielä kuulisin, että haluaisit olla edes jonkinlaisessa yhteydessä. Ja kuitenkin olen koko ajan tiennyt. Ihminen nyt vaan on harhainen. Ketjun nimen voisi muuttaa “Harhan ylläpito – tee se itse” -ketjuksi.
Raivoisan taistelun tää rinnastani löytyvä elin on käynyt, jottet hiipuisi hiljaiseksi haikeudeksi jonnekin takaraivon sopukkaan, ja mun täytyy sitä vähän lepytellä. Suklaakakulla voisin aloittaa, viiniä sitten joskus. Pitkän ajan tavoitteeksi voisin asettaa, että kun joku jonain kauniina (?) päivänä lausuu nuo maagiset sanat ”Moi, mitä kuuluu”, niin voisin vilpittömästi vastata, että paskaaks tässä.
Ja tää oli sitten multa sulle, ettäs tiedät. :)
Kenelle?
Laitetaan nyt viihteen vuoksi alla oleva tehtävä, koska tää voittaa houkuttelevuudessaan siivouksen. Oikein arvannut pääsee toiselle kierrokselle, jossa on mahdollisuus voittaa lyijykynä. Ja olen mies tai nainen.
Meidän molempien etu- ja sukunimissä esiintyvien vokaalien (kaikki esiintymät lasketaan) aakkosten järjestysnumeron mukaisesta summasta vähennetään meidän entisen “yhteisen” osoitteen katunumero. Tästä vielä vähennetään luku, joka syntyy, kun otetaan sun iän ensimmäinen numero ja mun iän ensimmäinen numero ja pistetään peräkkäin, tässä järjestyksessä.
Meidän entisen "yhteisen" osoitteen katunumero
> Onko viesti jollekin eksällesi?
Oletko itse nainen?