Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
2161/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun seura on parasta. Ikävä jo nyt.

Vierailija
2162/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun hulluks susta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuun hulluks susta

Se hulluushan siis ensialkuun tarttui sinusta minuun ja nyt se on sit niinkun sussa.

Vierailija
2164/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen hänen seuransa on, jos voi kysellä?

Vierailija
2165/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä mun omaa rakasta. Missähän mahdat tämänkin viikonlopun viettää. Olisimmepa kahdestaan jossakin.

Laita viestiä irl, niin keksitään yhteinen matka jonnekin.

Vierailija
2166/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä mun omaa rakasta. Missähän mahdat tämänkin viikonlopun viettää. Olisimmepa kahdestaan jossakin.

Kuka sinun rakkaasi on?

Vierailija
2167/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten voisin laittaakin mutta et varmaan ole se mun oikea rakas.

ap

Vierailija
2168/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin varoittaa noiden seksiviestien suhteen, että yksi pitkä terveisketju lukittiin ja poistettiin sellaisten takia. Muistakaa että tällä palstalla käy myös lapsia.

Vierailija
2169/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, Olli ❤️

Tulin juuri töistä ja ajattelin istua vain hiljaa tässä terassilla kavikupin äärellä ja kaivata sinua.

T. Ollin kaipaaja

Mistä päin Suomea olet?

Vierailija
2170/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä :( en jaksa enää!

Niin on.

Vierailija
2171/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuka sun oikea rakas on? Jotain tunnisteita... Ja voit kai sä laittaa sun rakkaalle irl viestii.

Vierailija
2172/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin keskutella hänen kanssaan mistä tahansa aiheesta, koska hän on älykäs ja hänellä on hyvä yleissivistys. Hän sanoo reilusti omat mielipiteensä eri asioihin, mutta kunnioittaa ja kuuntelee myös muita. Hänen seurassaan voin olla täysin oma itseni, mikä on todella harvinaista.

Vierailija
2173/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin keskutella hänen kanssaan mistä tahansa aiheesta, koska hän on älykäs ja hänellä on hyvä yleissivistys. Hän sanoo reilusti omat mielipiteensä eri asioihin, mutta kunnioittaa ja kuuntelee myös muita. Hänen seurassaan voin olla täysin oma itseni, mikä on todella harvinaista.

Kuulostaa aika saalikselta.

Vierailija
2174/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuka sun oikea rakas on? Jotain tunnisteita... Ja voit kai sä laittaa sun rakkaalle irl viestii.

Hän on aivan ihana erityinen nainen.

Vierailija
2175/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän se työkaveri, johon tunteet sammuivat mutta ovat roihahtaneet uudestaan?

Vierailija
2176/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo. Tiedän, ettet tule ikinä kuunaan koskaan laittamaan mulle mitään viestiä, et edes sitä Moi, mitä kuuluu –viestiä. Et voi, et saa, et uskalla, et veny, et ehdi tai et viitsi, mutta oikeammin kai niin, ettet halua. Ja se on ihan okei, tykkään susta silti ja aivan varmasti moikkaan ja hymyilen, jos joskus tähdet osuvat kohdilleen ja suhun jossain törmään.

En vaan tiedä, miksi niin pitkään ajattelin, että susta vielä kuulisin, että haluaisit olla edes jonkinlaisessa yhteydessä. Ja kuitenkin olen koko ajan tiennyt. Ihminen nyt vaan on harhainen. Ketjun nimen voisi muuttaa “Harhan ylläpito – tee se itse” -ketjuksi.

Raivoisan taistelun tää rinnastani löytyvä elin on käynyt, jottet hiipuisi hiljaiseksi haikeudeksi jonnekin takaraivon sopukkaan, ja mun täytyy sitä vähän lepytellä. Suklaakakulla voisin aloittaa, viiniä sitten joskus. Pitkän ajan tavoitteeksi voisin asettaa, että kun joku jonain kauniina (?) päivänä lausuu nuo maagiset sanat ”Moi, mitä kuuluu”, niin voisin vilpittömästi vastata, että paskaaks tässä.

Ja tää oli sitten multa sulle, ettäs tiedät. :)

Vierailija
2177/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, suloinen, rakas kaivattuni. Oletko ollut lomalla tänään, kun sinua ei näkynyt? Kova ikävä on nyt. Olet ollut ajatuksissani koko päivän. Nyt olen peiton alla toipumassa työpäivästä ja haaveilen, että olisit tuossa vieressäni. Silittelisin sinua ja oltaisiin vaan tässä. Toivottavasti olet nauttinut lomasta ja ihanasta ilmasta. Halauksia, pusuja ja silittelyjä sinulle, jonka nimi alkaa minun nimestäni katsottuna seuraavalla vokaalilla. Myös minun nimeni alkaa vokaalilla. Asumme Länsi-Suomessa ja nyt minä alan pienille päiväunille ennen kuin tällaisessa yliväsyneen höpsössä mielialassa kerron liikaa tuntomerkkejä. Olet rakas.

Vierailija
2178/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mä olen rikkauksillani leuhkinut? :)

Vierailija
2179/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joojoo. Tiedän, ettet tule ikinä kuunaan koskaan laittamaan mulle mitään viestiä, et edes sitä Moi, mitä kuuluu –viestiä. Et voi, et saa, et uskalla, et veny, et ehdi tai et viitsi, mutta oikeammin kai niin, ettet halua. Ja se on ihan okei, tykkään susta silti ja aivan varmasti moikkaan ja hymyilen, jos joskus tähdet osuvat kohdilleen ja suhun jossain törmään.

En vaan tiedä, miksi niin pitkään ajattelin, että susta vielä kuulisin, että haluaisit olla edes jonkinlaisessa yhteydessä. Ja kuitenkin olen koko ajan tiennyt. Ihminen nyt vaan on harhainen. Ketjun nimen voisi muuttaa “Harhan ylläpito – tee se itse” -ketjuksi.

Raivoisan taistelun tää rinnastani löytyvä elin on käynyt, jottet hiipuisi hiljaiseksi haikeudeksi jonnekin takaraivon sopukkaan, ja mun täytyy sitä vähän lepytellä. Suklaakakulla voisin aloittaa, viiniä sitten joskus. Pitkän ajan tavoitteeksi voisin asettaa, että kun joku jonain kauniina (?) päivänä lausuu nuo maagiset sanat ”Moi, mitä kuuluu”, niin voisin vilpittömästi vastata, että paskaaks tässä.

Naiselle vai miehelle?

Vierailija
2180/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Ketju on lukittu.