Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Onko joku ollut kaivattunsa kanssa oikeasti sängyssä?
Olen, mutta siitä on jo aikaa. Ikävä. :(
Tää kaipaus ei taida ikinä loppua. Joka päivä mietin sua. Välillä sorrun laittamaaan viestin sinulle. Se vaan ei johda mihinkään enää. Taidat vihata mua nykyään tai ainakin haluta pitää etäisyyttä. Tiedän, etten oo käyttäytynyt aina kovin hyvin sua kohtaan. Taisin karkottaa sut luotani omalla käytökselläni ja se sattuu mua.
Vierailija kirjoitti:
Tää kaipaus ei taida ikinä loppua. Joka päivä mietin sua. Välillä sorrun laittamaaan viestin sinulle. Se vaan ei johda mihinkään enää. Taidat vihata mua nykyään tai ainakin haluta pitää etäisyyttä. Tiedän, etten oo käyttäytynyt aina kovin hyvin sua kohtaan. Taisin karkottaa sut luotani omalla käytökselläni ja se sattuu mua.
Miten et ole käyttäytynyt hyvin ja miksi? Onko teillä joku viha-rakkaussuhde?
Vierailija kirjoitti:
K sinua on niin kova ikävä.
Millä kirjaimella oma nimesi alkaa, montako kirjainta nimessäsi on yhteensä (etunimi+sukunimi)? Kuka kaipaa K:ta, vähän vihjeitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mustasukkainen kaivatustani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mustasukkainen kaivatustani.
Eihän tuo nyt maailman suurin synti ole, jos et ole porukkaa seinille nostellut (jos nainen, niin vahva sellainen sitten).
Nyt en pysty keskittymään yhtään mihinkään kun aloin taas haaveilemaan meistä. Ei saisi olla näin vilkas mielikuvitus, yhdistettynä tähän himoon mitä sua kohtaan tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma
Vierailija kirjoitti:
Nyt en pysty keskittymään yhtään mihinkään kun aloin taas haaveilemaan meistä. Ei saisi olla näin vilkas mielikuvitus, yhdistettynä tähän himoon mitä sua kohtaan tunnen.
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitkohan sä ollut sängyssäkin samanlainen..
samanlainen kuin kuka? puolisosi?
No ei. Samanlainen kuin muissa asioissa
Nyt sun pitää kyllä kertoa lisää...?
Sellanen, joka ohjeistaa. Tuo ei todellakaan ole ainut kohta, mutta se on ainoa, jonka voin kertoa
Onko tällainen piirre hyvä vai huono asia?
Häneltä, no ehkä hyvä.
Voitko sä kertoa että miten sua ohjeistettiin?
En voi :)
No laita viestiä niin saat lisää ohjeita
Laita tulemaan vaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma
Milloin viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen
Jos olet kaivattuni, niin voin kertoa että samat fiilikset on täälläkin. Koita tässä jotain saada aikaiseksi, kun pää on pilvilinnoissa kanssasi. Ja lähinnä perustuen viesteihin anonyymillä palstalla, taidan olla pahemman kerran päästäni sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma
Milloin viimeksi?
2016
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma
Milloin viimeksi?
2016
2018
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen
Jos olet kaivattuni, niin voin kertoa että samat fiilikset on täälläkin. Koita tässä jotain saada aikaiseksi, kun pää on pilvilinnoissa kanssasi. Ja lähinnä perustuen viesteihin anonyymillä palstalla, taidan olla pahemman kerran päästäni sekaisin.
Mitä sun ja kaivattusi välillä on ollut? Millainen teidän juttu on?
Jeesus rakastaa teitä kaikkia kaipaajia niiiiin paljon ja rakastaa ja kaipaa juuri Sinua lähelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä :( en jaksa enää!
En mäkään, mennään pois.
Minä tykkään lukea tällaisia eroottisia viestejä eikä kummassakaan viestissä ollut mielestäni mitään liian yksityiskohtaista tai härskiä. Kaipaus on myös seksuaalista.