Miehen lapsi on meillä, enkä tajua miksi
Mies työntää lapsensa tietokoneen eteen ja on rasittuneen näköinen. Kaikin sanoin kertoo, että tekisi jotain muuta. Minä katson omaa leffaa toisessa huoneessa ja chattailen kavereiden kanssa. Kenen etujen mukaista tämä on? Lapsenko?
Kommentit (236)
Onnea teidän hyvälle suhteelle joka tulee toimimaan 1/5
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis ymmärrä miehen huonoutta vanhempana vai tapaamissopimusasioita?
En ymmärrä, miksi hän haluaa lapsensa tänne, koska ei ole oikeasti kiinnostunut tämän seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä meidän suhteelle ole merkitystä. Harrastamme paljon erillisiä ssioita. Pointti on. Että miestä ei näytä kamalasti kiinnostavan tämä harrastus.
Ehkäpä jos sinäkin osallistuisit tekemisiin, etkä lukittautuisi pois liehen elämästä kun hänen oma lapsensa on kylässä.
Siis - jos minä näkisin lastani kahdesti kuukaudessa, niin olisin hänen kanssaan 24/7.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä jos sinäkin osallistuisit tekemisiin, etkä lukittautuisi pois liehen elämästä kun hänen oma lapsensa on kylässä.
Miksi sen tekisin? Jotta mies voi jäädä katsomaan telkkaria? Olsin kahdestaan lapsen kanssa? MIKSI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen tekisin? Jotta mies voi jäädä katsomaan telkkaria? Olsin kahdestaan lapsen kanssa? MIKSI?
Siinäpä sulla miettimista, kun lusikalla on annettu, ei kauhalla voi ottaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lusikalla on annetttu se tieto, että lapsi on miehen, ei minun.
Maisterin älykkyysosamäärä ei voi käsittää tätä toisin.
Miehesi on kyllä aika huono isä.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on kyllä aika huono isä.
Niin on. Siksi en ikinä tekisi yhteisiä lapsia hänen kanssaan.
Loistava aviomies on silti. Lupasi, ettei minun tarvitse tehdä mitään hänen lapsensa eteen.
En vain jaksa ymmärtää, miksi hän itse haluaa häntä nähdä, kun kerta mikään ei osoita, että aidosti haluaa nähdä.
Miksi et ehdottaisi että tekisitte jotain yhdessä?
Tuo on kyllä paha. Itsellä aikoinaan erään exän kanssa ollessani nakersi pahasti se, kuinka huonona isänä häntä pidin. En itse edes halua lapsia, mutta kyllä tuollainen vie arvostuksen ja kunnioituksen ihmiseen.
Jospa unohtaisit ne chattailut kavereiden kanssa ja mene juttelemaan sille lapselle. Aloita vaikka kysymällä että mitä kuuluu ja mitä tehtäs huomenna.
Ja kun ei pointtia ymmärretä. Tää on niin kertakaikkisen turhaa!
Olette ankeeta seuraa lapselle molemmat. Voi lapsi raukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein että mies käyttää ap:ta lapsenvahtina eikä ap:lla ole mitään velvollisuuksia miehen lasta kohtaan. Sinä tässä mokasit kun aloit ap:ta mollata. Hän on tässä tilanteessa ulkopuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun ei pointtia ymmärretä. Tää on niin kertakaikkisen turhaa!
Sulle varmaan sopisi hyvin ettei lapsi enää tulisi käymään. Miten voit pitää ihanana miehenä tyyppiä joka ei halua nähdä lastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä meidän suhteelle ole merkitystä. Harrastamme paljon erillisiä ssioita. Pointti on. Että miestä ei näytä kamalasti kiinnostavan tämä harrastus.
Ei tuo ole miehen harrastus vaan vastuun kantoa tekojensa seurauksista.
Älkää te tehkö yhteisiä lapsia kun ei entisiäkään jakseta hoitaa
Ei ukkosi ole ensimmäinen mies, jota ei lapset kiinnosta ja nykyään luojan kiitos on ihan ok jäädä lapsettomaksi jos ei kiinnosta. Voi olla myös, että hän peilaa sinun halveksuntaasi ja epäkiinnostusta lasta kohtaan ja näyttelee tuollaisia naamoja lähinnä vain sinulle, saadakseen hyväksyntää, lapsi kun on itsekin. Samalla tapaa kuin koira mukautuu omistajansa tunteisiin, tiedät kyllä varmasti.
Etkö siis ymmärrä miehen huonoutta vanhempana vai tapaamissopimusasioita?