Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tinder pettymys - varoitus muille

Vierailija
26.04.2018 |

Olen jonkin verran ylipainoinen 26v nainen. Kasvoilta myös olen myös aika tavallinen mielestäni enkä mitenkään erikoinen vaikka kyllä minua on joskus kehuttukin kauniiksi. Neljä kuukautta sitten tein profiilin tinderiin ja tämä on kokemukseni.

Heti ekana iltana minulle tuli kymmeniä mätchejä. Tämä vaikka olin todella vaativa miesten suhteen ja vedin vain oikealle ne jotka olivat todella komeilta ja vaikuttivat mukavilta. Ihan yllätyin miten helppoa se oli eikä mennyt kuin pari tuntia ennenkuin minulla oli hyvät keskustelut noin kymmenen mielenkiintoisen miehen kanssa. Ajattelin jo onneni miesten suhteen kääntyneen sillä nämä miehet vaikuttivat paljon paremmilta kuin minun exät.

Treffitkin menivät yleensä todella hyvin. Parin kanssa ei synkannut kun olivat liian hiljaisia tai muuten vaan tylsiä.

Seksin jälkeen kuitenkin sitten paljastui karu totuus kun jotkut niistä lopettivat heti yhteydenoton eivätkä enää vastaneet whatsappissa. Ne muutkin hävisivät viikon tai kahden ekan kerran jälkeen. Eli ihan jokaisella oli p*llu vaan mielessä vaikka hyvin vakuuttavasti näyttelivät että olivat niin ihastuneita ja valmiita johonkin vakavaan. Tämä vaikka tekstailin ainakin kaksi viikkoa ennenkun suostuin treffeille ja olin yötä vasta tokalla tai kolmannella treffeillä. Luulin että tämä olisi karsinut pois ne vonkaajat mutta ei. Yksikin jutteli minulle joka päivä kahden kuukauden ajan ennenkuin suostuin treffeille.

Noh, ainakin voin sanoa ettei mennyt kuin viisi miestä ennenkun ymmärsin mikä oli meininki. Että minä olinkin niin tyhmä. Näin jälkeenpäin ajateltuna niillä kyllä oli niin sliipatut rutiinit että varmaan olivat jo käyttäneet ne samat jutut kymmeniin naisiin ennen minua.

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka itse valitset vain niitä komeimpia ja ihmettelet että he halusivat vain seksiä.

Missä on naisten realismi? Siellä on paljon kunnollisia miehiä jotka haluaa loppuelämän suhteen mutta heitä ette valitse.

Vierailija
2/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paskaako tuolla on väliä. Ei se siitä kulu. Ja sama meininki muilla saiteilla. Satunnainen seura on päivän sana niin varatuilla kuin sinkuillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein toisin. Ilmoitin heti keulaan, että haen vain seksiä, siis naisena. Sitä tuli ja hyvääkin sellaista, mutta tuli se suhdekin, mies jäi kuin koiranpaska kengän pohjaan. leviää vain, mutta ei lähde pois.  Nyt kolme vuotta eletty parisuhteessa ja kaikki alkoi seksistä.

Vierailija
4/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti toisista ei päällepäin tiedä, mitä ovat miehiään. Kun minä liityin Tinderiin, juttelin lyhyeksi jääneen Tinder-urani aikana yhteensä yhden miehen kanssa parina päivänä, ja sitten kutsuin hänet tulevana viikonloppuna käymään (asuin toisessa kaupungissa). Mies oli todella komea, fiksu, ihana herrasmies, hyvässä asemassa työelämässä jne. Treffien kestettyä muutaman tunnin kutsuin hänet yöksi, ja treffit venyivätkin sitten la-ilta päivästä varhaiseen ma-aamuun. Seksiä harrastettiin pariin kertaan. Seuraavalla näkemisellä eli viikon päästä aloimme seurustella, ja tuossahan tuo on edelleen vieressä ja on maailman ihanin kultakimpale kaikin puolin. Joskus käy tuuri.

Vierailija
5/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmasti pidättäytyä siihen asti, kunnes sovitte seurustelusta. Kyllä minullakin oli vuosien ajan kymmeniä treffejä, joissa miehet loppujen lopuksi halusivat vain seksiä.

T. 3 vuotta ilman seksiä ennen nykyistä kumppania

Vierailija
6/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein toisin. Ilmoitin heti keulaan, että haen vain seksiä, siis naisena. Sitä tuli ja hyvääkin sellaista, mutta tuli se suhdekin, mies jäi kuin koiranpaska kengän pohjaan. leviää vain, mutta ei lähde pois.  Nyt kolme vuotta eletty parisuhteessa ja kaikki alkoi seksistä.

Pitäisiköhän minunkin kokeilla, mitä vaimo tykkää, jos rinnastaisin hänet koiranpaskaan?

Vierailija
7/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka itse valitset vain niitä komeimpia ja ihmettelet että he halusivat vain seksiä.

Missä on naisten realismi? Siellä on paljon kunnollisia miehiä jotka haluaa loppuelämän suhteen mutta heitä ette valitse.

Moi ap.

Vierailija
8/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli valitsit huonosti vain pelureita ja syytät tinderiä. Tuurisi ei muutu jos et myönnä omaa vastuuta valinnoistasi. Hylkäsit ne, jotka sinusta olisi tykänneet ja valitsit väärät.

Vierailija
9/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sentään sait seksiä itseäsi parempitasoisilta miehiltä, ja vielä kehtaat valittaa.

Koeta laihduttaa ja kehittää juttusi iloisemmaksi niin ehkä joku kiinnostuu sinusta. Turha täällä esittää loukattua neitsytprinsessaa kun et sellainen ole.

Vierailija
10/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait seuraa ja seksiä, kaikki hyvin. Ja kukaan ei tykästynyt suhun. Uutta putkeen. Ole mielenkiintoisempi, heittäydy eläkä pihtaa liikaa.

Vierailija
11/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetit uskottavuuden tuossa lihava valitsee vain komeita -kohdassa :D

Vierailija
12/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai johtuisiko siitä, että seksi sinun kanssa ei vain ole syystä tai toisesta niin hyvää, että sitä haluttaisiin uudestaan?

Vierailija
13/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä monologi kirjoitus+kommentit. Aika ykspuolinen hahmovalikoima tosin

Vierailija
14/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ite oot nirso vaikka oot ylipainoinen. Mä oon normipainonen ja otin suoraan tavallisen näkösen ukon ja sätistä kyllä chatista. Ei deittisovelluksesta. Parisuhdetta 4v nyt.

Kokeilin Suomi 24 ja en päässy edes treffeille saakka.

Muuta kriteerejä eikä komeat halua ylipainoista. Sorry

Vierailija
15/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetit uskottavuuden tuossa lihava valitsee vain komeita -kohdassa :D

Jo ensimmäisessä lauseessa se horjui ja tuossa kohtaa kaatui lopullisesti 😀.

Vierailija
16/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse ylipainoinen mies :)

Vierailija
17/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä sänkyyn jos huvittaa. Jos suhteesta tulee parisuhde, se ei kaadu tuollaiseen. 

Ap on mies joka esittää naista. Propagandana saada naiset uskomaan, että seksi = olet kelpaamaton parisuhteeseen.

Olen itse nainen, joka päätyi parisuhteeseen mentyään ekatreffeillä sänkyyn. Mies on 8 v minua nuorempi komistus. Olen yli 40-vuotias. Palstan "totuuksien" mukaan tämä yhtälö on kaikin tavoin mahdoton: olen liian vanha ja siveetön. Kukaan mies ei kiinnostu.

Sori siitä että elämä ei mene kuten luulette. :)

Vierailija
18/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä sänkyyn jos huvittaa. Jos suhteesta tulee parisuhde, se ei kaadu tuollaiseen. 

Ap on mies joka esittää naista. Propagandana saada naiset uskomaan, että seksi = olet kelpaamaton parisuhteeseen.

Olen itse nainen, joka päätyi parisuhteeseen mentyään ekatreffeillä sänkyyn. Mies on 8 v minua nuorempi komistus. Olen yli 40-vuotias. Palstan "totuuksien" mukaan tämä yhtälö on kaikin tavoin mahdoton: olen liian vanha ja siveetön. Kukaan mies ei kiinnostu.

Sori siitä että elämä ei mene kuten luulette. :)

Ja tämäkin siis mies, pienellä m:llä.

Vierailija
19/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan erilainen kokemus. Olin muutama vuosi sitten, vähän alle nelikymppisenä kaksi viikkoa Tinderissä. Minulla oli hyvät ja tuoreet kuvat, selkeä kiinnostava teksti.

Maanantai

Liityin Tinderiin, olin suunnitellut sitä jo hetken hengailtuani deittipalstoilla jo jonkin aikaa. Matcheja pläjähti heti runsaasti, joidenkin kanssa alkoi keskustelut, toisten kanssa ei.

Keskiviikko

Joka päivä tulee muutama match. Jatkan juttelua, jos mies vaikuttaa mielenkiintoiselta. Kirjoitellaan elämästä, harrastuksista, seksistä, ruuanlaitosta, politiikasta. Osa vaikenee nopeasti, osa vaikuttaa kiinnostuneilta.

Lauantai

Viikon mittaan on ollut seitsemän matchia, joiden kanssa on kirjoiteltu paljon. Parhaan kanssa olisin voinut tavata nopeastikin, mutta nyt viikonloppuna hänen kirjoituksensa saivat ikävän sävyn. Ilmeisesti kuppi maistuu. Ei jatkoon.

Maanantai

Match Herra A:n kanssa. 37 v, asuu naapurikaupungissa, kahden lapsen isä, komea, mukava, erittäin kiinnostunut minusta. Hänestä löytyy paljon tietoa netistä työn ja harrastuksen puitteissa, joten hän on oikeasti olemassa. Kirjoittelemme kaikesta maan ja taivaan välillä. Öisin aika lailla seksijuttuja, hänellä on pari kk edellisestä suhteesta ja minullakin jo yli 2 viikkoa fuckbuddyn tapaamisesta, joten puutetta on ilmassa. Suunnittelemme tapaamista ja ihan selvää on, että seksiä ei tulla odottelemaan kolmansille treffeille. 😈

Torstai

Tapaaminen Herra A:n kanssa sovittu hänen lapsensa harrastuksen ajaksi, joten meillä on pari tuntia aikaa jutella livenä kahvikupin äärellä! Jos ensitreffit menee hyvin, viikonloppuna mahdollisuus yön yli treffeihin ilman lapsia. Iltapäivällä tulee viesti, että lapsi oksentaa. Lapsi on jo 11 v eli pärjäisi kyllä isosiskon kanssa kotona, mutta päätämme silti siirtää treffejä.

Perjantaina

Herra A ja molemmat lapset yrjötaudissa. Whatsapp laulaa silti, tavataan heti kun tauti on ohi.

Omat lapseni lähtevät isälleen viikoksi.

Tinderissä Match Herra B:n kanssa. Hänellä on todella kiva tilannekuva profiilissaan, ja se saa mielenkiintoni syttymään! Hän on ikäiseni, lapseton ja saamme heti aikaan vilkkaan keskustelun, sillä tunnemme useita samoja henkilöitä. Piirit ovat pienet, ja ihmettelemme miksi emme ole livenä tavanneet, vaikka meillä on paljon yhteistä.

Lauantai

Herra A:n lapset eivät lähteneetkään vielä äidilleen mahataudin takia. Viesteilemme whatsappilla ja alamme Fb-kavereiksi.

Herra B:n kanssa on viesteily siirtynyt myös whatsappiin ja hän pyytää lenkkiseuraksi. Ajan hänen luokseen autolla ja käymme pirteässä pakkassäässä kävelyllä. Sen jälkeen istumme pitkään keittiön pöydän ääressä syömässä, teetä juomassa, juttelemassa ja nauramassa. Juttelemme niin arkisista jutuista kuin syvällisistäkin aiheista, omista toiveistamme ja seksistä. "Yksi asia johtaa toiseen" eli päädymme alastomina olohuoneen lattialle. Jään yöksi Herra B:n kainaloon.

Sunnuntai

Käyn kotona hakemassa vaihtovaatteita, hammasharjan ja käsilaukkuni. Vietän koko lapsettoman viikon Herra B:llä ja käyn töissä hänen luotaan.

Kerron Herra A:lle, että olen tavannut miehen, jonka kanssa haluan katsoa kortitvlopouun saakka. Herra A toivottaa onnea matkaan! Hän haluaa pysyä kaverinani, ja se touteutuu, pidämme yhteyttä vielä vuosien jälkeen.

Herra B:n kanssa poistimme Tinder-profiilit heti ensimmäisenä yhteisenä sunnuntaina. Vuoden päästä matchistamme menimme naimisiin. Sillä tiellä ollaan. ❤

Vierailija
20/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ns.normaalit on varattuja, ja heidän vastakohdat sinkkuja.