Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä evästä miehelle töihin? (Ei mikroa käytössä)

Vierailija
25.04.2018 |

Mitä evästä voisin tehdä miehelle töihin mukaan, kun työpaikalla ei ole mikroa mutta jääkaappi löytyy? Melko fyysistä työtä tekee... Eväsleipiä olen tehnyt jo useasti eli jotain vaihtelua kaipaisi.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaisa salaatti broilerifileellä

Ei saatana :D:D:D:D

Täh?!

Ruumiillista työtätekevälle miehelle rasvatonta broileria ja salaattia, aatteleppa ite. :)

Missä sanottiin että työ on ruumiillista?

Ns. ruokaisassa salaatissa on esim. makaronia ja broikkaa +majoneesit tms. paljon enemmän kuin kasviksia...

Vierailija
42/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania nää teidän parisuhteet kun kumppanin pitää olla vammanen että hänelle viittii laittaa evästä.

Kannattaa miettiä, millaiseen hommaan sitoutuu. Kukaan ei luovu saavutetuista eduista noin vain, jos tekijä väsyy.

Ei kai se yhen miehen evästäminen sentään mikään laitoskeittiö ole että väsymään pääsee!

Ei se ole ainoa homma, mutta lisähomma kuitenkin. En usko, että kukaan on joka päivä kotona tekemässä puolisolle eväitä, eihän siinä ikinä pääse kotoa minnekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis teen mäkin joskus miehelle eväitä töihin ja ihan huvikseni. Mutta kyllä ne eväät teen sen mukaan mitä jääkaapissa on.

Ja mikä työmaa on sellainen missä on pelkkä jääkaappi? Joku metsäkone/kaivinkone?

Vierailija
44/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa haastetta vaimolle, kuitenkin siellä on mikro. Ensi viikolla ei ole jääkaappiakaan. Onko siellä työpaikalla edes kunnon taukotilaa? Keittiö, jossa se jääkaappi on? Aterimet? Kunnon työnantaja huolehtii mikrosta, jotta työntekijät saavat sapuskat äkkiä naamaan ja takas hommiin. Jos siellä hella ja uuni on, niin olen puulla päähän lyöty.

Vierailija
45/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v*ttu siinä on, että ei saa olla parisuhteessa niinkuin viihtyy.. Jos haluat suhteen, jossa kotityöt tehdään puoliksi, niin hanki sellainen. Jos vaimo tykkää helliä miestä siivoamalla ja tekemällä ruokaa, niin sitten on sellaisessa suhteessa. Itsekkin olen fyysisesti raskasta(ns. 'miesten ala') työtä tekevä, mutta nautin ruoanlaitosta ja kodinhoidosta, joten niitä hoidan. Mies ei käske ja auttaa toki, jos pyydän. Itse vain haluan olla perinteikäs vaimo. There is nothing wrong with that!

Vierailija
46/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania nää teidän parisuhteet kun kumppanin pitää olla vammanen että hänelle viittii laittaa evästä.

No, onhan se aika vammaista, aikuiset ihmiset. Kokisin myös itseni vammaiseksi, jos mieheni tekisi minulle eväät töihin. Eipä ole tullut ikinä mieleenkään pyytää miestä tekemään minulle eväitä eikä hänkään ole pyytänyt minua tekemään. Hyvä parisuhde meillä silti on :) mut nää on just näitä naisia, kun tulevat väsyneinä itkemään, kun mies ei tee mitään.

No mut hei sä taidat oikeasti olla vähän vammanen. Jokainen aikuinen ihminen tajuaa että kukin taplaa tyylillään. Asenteesta päätellen tainnut äijäs syödä sunkin eväät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi