Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä evästä miehelle töihin? (Ei mikroa käytössä)

Vierailija
25.04.2018 |

Mitä evästä voisin tehdä miehelle töihin mukaan, kun työpaikalla ei ole mikroa mutta jääkaappi löytyy? Melko fyysistä työtä tekee... Eväsleipiä olen tehnyt jo useasti eli jotain vaihtelua kaipaisi.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaisia salaatteja, esim. broileri-pastasalaatti, lohisalaatti tai juustosalaatti. Hyviä kylminä ja helppo tehdä sekä ruokaisiksi että terveellisiksi. Mukaan vaikkapa keitettyä kananmunaa vielä lisää täyttävyyttä antamaan, jos epäilee ettei nälkää veisi.

Vierailija
22/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania nää teidän parisuhteet kun kumppanin pitää olla vammanen että hänelle viittii laittaa evästä.

Kannattaa miettiä, millaiseen hommaan sitoutuu. Kukaan ei luovu saavutetuista eduista noin vain, jos tekijä väsyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tämä tapahtuu porvoossa

Vierailija
24/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo ettet keksinyt edes leipiä tehdä.

Vierailija
25/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ehdottaisin lämpimän ruokatermarin hankkimista, siinä on siis iso suu ja sinne voi sitten laittaa mitä tahansa lämmintä ruokaa. Itse olen laittanut esim pastoja kastikkeilla, risottoa, vokkia, riisiä ja intialaisia ruokia yms yms. Kylmiin leipiin olen laittanut esim paistettua kanaa yms proteiinipitoista.

Itse teen myös japanilaisia eväitä jotka syödään huoneenlämpöisinä ja mulla on runsaastinerilaisia rasioita, tässä ehkä aika miehekäs rasia:

https://www.matkavaruste.fi/p65595-lunchbots-bento-classic-duo-evasrasi… tai tämä

http://www.porehelsinki.fi/product/40/bentobox-evasrasia

Vierailija
26/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä Ap kuuntele näitä hourulasta karanneita jotka ihmettelevät miksi teet eväitä miehellesi. Kuulostaa ihanalta parisuhteelta jossa kaikki välittävät toisistaan.

Vierailija
27/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että on paljon miesressukoita, jotka pian kuolevat, jos vaimo(äiti) katoaa elämästä.

Vierailija
28/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma tuntuu toistuvan teillä kvartaaleittain, eikä tilanne vaikuta paranevan. Mitä jos muutatte pois Porvoosta?

Vierailija
29/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaisia salaatteja, esim. broileri-pastasalaatti, lohisalaatti tai juustosalaatti. Hyviä kylminä ja helppo tehdä sekä ruokaisiksi että terveellisiksi. Mukaan vaikkapa keitettyä kananmunaa vielä lisää täyttävyyttä antamaan, jos epäilee ettei nälkää veisi.

Tuskinpa ton kaltanen vätys koskee salaattiin, muuttuu vielä homoksi tai "neidiksi". Tollasissa perheissä on haukkumasana olla nainen..

Vierailija
30/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja #25 tekee säänöllisesti eväitä koko perheelle, myös miehelle! Eikä kukaan niistä ole vammainen vaan mulle rakas ihminen!!!

Vierailija
31/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania nää teidän parisuhteet kun kumppanin pitää olla vammanen että hänelle viittii laittaa evästä.

Kannattaa miettiä, millaiseen hommaan sitoutuu. Kukaan ei luovu saavutetuista eduista noin vain, jos tekijä väsyy.

Ei kai se yhen miehen evästäminen sentään mikään laitoskeittiö ole että väsymään pääsee!

Vierailija
32/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä Ap kuuntele näitä hourulasta karanneita jotka ihmettelevät miksi teet eväitä miehellesi. Kuulostaa ihanalta parisuhteelta jossa kaikki välittävät toisistaan.

mites se mies sen välittämisensä osotti viestin perusteella.

ihan hyvä muuten ettei ole mikroa siellä töissä, tuskin osaisi sitä käynnistää.

Vierailija
33/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaisa salaatti broilerifileellä

Ei saatana :D:D:D:D

Täh?!

Vierailija
34/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mites se mies sen välittämisensä osotti viestin perusteella.

ihan hyvä muuten ettei ole mikroa siellä töissä, tuskin osaisi sitä käynnistää.

Miten ap:n viesti osottaa ettei mies osais mikroa käyttää? Vetelette molemmat mutkia suoraks.

Vierailija
35/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osaa tehdä itse eväänsä, mutta minä haluan tehdä ne. Olen kotiäitinä ja hoidan meillä ruuanlaiton ja muut kotityöt, kun mies käy töissä. Näin ollaan sovittu eikä siihen tarvitse muiden puuttua. Tarvitsen nyt vinkkejä erilaisiin ruokiin enkä parisuhdeneuvoja. -Ap

Että se ei joudu edes siivoamaan siellä, tulee kuin hotelliin?

Ei helvetti.. Kyllä nyt jokasen pitää kotitöihin osallistua, jolla koti on. Oletko ihan vajaaälynen.

Ymmärrän jos ruokaa teet päivisin tmns, kun kumminkin on tehtävä, mutta menee liian pitkälle että se mies vain loisii siellä kuin käen poikanen eikä tee mitään.

Ryhdistäydy, hyvänen aika.

Vierailija
36/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaisa salaatti broilerifileellä

Ei saatana :D:D:D:D

Täh?!

Ruumiillista työtätekevälle miehelle rasvatonta broileria ja salaattia, aatteleppa ite. :)

Vierailija
37/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on porvoosta, ei kukaan voi olla noin tyhmä ettei ukon tarvitse mitään tehdä.

Vierailija
38/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan se aika vammaista, aikuiset ihmiset. Kokisin myös itseni vammaiseksi, jos mieheni tekisi minulle eväät töihin. Eipä ole tullut ikinä mieleenkään pyytää miestä tekemään minulle eväitä eikä hänkään ole pyytänyt minua tekemään. Hyvä parisuhde meillä silti on :) mut nää on just näitä naisia, kun tulevat väsyneinä itkemään, kun mies ei tee mitään.

Vierailija
39/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen mies tekee naiselleen eväät töihin? 😂

Vierailija
40/46 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen mies tekee naiselleen eväät töihin? 😂

Meillä se siivoaa suurimman osan, tiskaa ja käy kaikki kauppareissut. Ja nykyisin siirsin sille kahvinkeitonkin. Minä teen ruoat ja jokaisen voileivänkin lautaselle eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi