Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä mies haluaa?! Miksi se haluaa satuttaa mua?

Vierailija
25.04.2018 |

Ihastuin työpaikalla työkaveriini. Katseita ollut puolin ja toisin jo vuoden ajan. Välillä töistä ei oo meinannut tulla mitään ku olemme vaan tuijotelleet toisiamme silmiin. Jotain viestittelyäkin mutta lähinnä työasioista. Nyt päätin tehdä aloitteen ja kysyin kahville. Mies vastasi kieltävästi ja selitti jotain täysin ympäripyöreää. Olin toki pettynyt ja ihmeissäni että mitä ne katseet sitten olivat?! No töissä jatkoin normaaliin tapaan, lopetin katseet ja ajattelin että täytyy unohtaa koko juttu. Mies kuitenkin edelleen katselee minua!! Nyt en ole kiinnittänyt mieheen suurempaa huomiota, miksi vastaisin hänen katseisiinsa kun kerran häntä ei kiinnosta eikä halua tutustua paremmin. Nyt viime aikoina mies alkanut tai minusta tuntuu siltä että haluaa tehdä minut mustasukkaiseksi. Kertoi lähtevänsä lomalle etelään ja hänen mukaansa lähtee myös naisia. Toivotin hänelle hymyillen hyvää lomaa vaikka sisältä olin ihan rikki. Lomalta hän postasikin fb kuvan rannalta jossa hänen vierellään on kaunis nainen bikineissä. Otin naisesta selvää ja selvisikin että tämä nainen on hänen ystävänsä tyttöystävä (jotka olivat lähteneet reissuun hänen kanssaan). Seuraavassa päivityksessä kertoi kuinka hänen tyttöystävänsä osaa aina neuvoa häntä jne.. Missään ei ole kuitenkaan mitään merkintää kyseisestä tyttöystävästä! Ei fb:ssä ja yhteinen kaverimmekaan ei tiedä mistä tyttöystävästä tämä mies puhui. Kysynkin vaan että mitä hittoa? Musta alkanut tuntua että yrittää tehdä minut mustasukkaiseksi näillä postauksilla koska tietää että luen hänen päivityksiään, tykkään tai kommentoin hänen kuviaan. Nyt vaan en enää tiedä miten suhtautuisin kyseiseen ihmiseen..

Ps olen ihan toivottoman rakastunut kyseiseen mieheen ja monta yötä itkenyt noiden päivitysten vuoksi.. Ja tiedän mun tulisi jatkaa elämääni mutta miksi mies tekee näin? Musta tuntuu että haluaa satuttaa mua koska tietää että olen ihastunut häneen..

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma ettei mies ole ollut kokoajan varattu? Jos halusi vain testata viehätysvoimaansa mutta tulikin paniikki kun uskalssit tehdä aloitteen..

Ei ole varattu, kysyin häneltä ihan suoraan. Ja yhteiset ystävämmekin on sanoneet ettei mies seurustele kenenkään kanssa.. Tätä paniikki asiaa oon miettinyt koska mies ei suoranaisesti kieltäytynyt ettei kiinnosta, vastasi vaan ympäripyöreästi että "haluaa suojella itseään 😉" mitä en tajunnut ollenkaan.. Mutta kertoi kyllä että oon kaikin puolin ihana rotunainen..

Ap

Vierailija
42/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin mä en ole kuvitellut että hän olisi kiinnostunut musta pelkästään sen vuoksi että avaa oven, hymyilee tai sanoi moi jne.. Hän on itse hakeutunut seuraani ja myös itse laittanut viestiä mulle. Ja katseet ovat olleet jo niin pitkällä että myös töissä on muut huomanneet ne eli en ole kuvitellut niitä. Mä en ole näiden pakkien jälkeen edes ottanut milläänlailla yhteyttä mieheen muuta kuin tykännyt fb hänen kuvistaan, kommentoinut jne.. Mutta mies on jopa laittanut mulle yv pakkien jälkeen ja tullut mulle juttelemaan töissä vaikka olen yrittänyt ottaa etäisyyttä mieheen. Ja kyllähän tämä meidän yhteinen tuttumme ihmetteli miehen fb päivitystä tyttöystävästä koska ei tiedä sellaista hänellä olevan, tämäkin jotenkin ihmeellistä, en olisi muuten alkanut tätä epäilemäänkään.

Ja lopuksi, olen ihan aikuinen nainen, yli 30 enkä mikään teini joten jonkinverran kokemusta miesrintamalla on. Jos en olisi ollut lähes 100% varma miehen kiinnostuksesta mua kohtaan, en olisi edes itse tehnyt aloitetta.

Ap

Se mies haluaa vain seksiä sun kans. Ei kahville, ei julkisesti minnekään. Ehkä jopa seksiä ihan kuule työpaikalla. Kertoo muista naisista, mutta tuijottelee ja haluaa lähentyä. Selkeesti viesti "en halua sitoutua, ainoastaan panna". Eli eipä ehkä kiusaa, yrittää vain tehdä asian selväksi. Joko siis annat pimppaa tai unohdat tyypin. Rikot vain itsesi kuvittelemalla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoo muista naisista, KOSKA EI OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA. Olet itse niin ihastunut, että tulkitset jokaisen miehen pienenkin eleen kiinnostuksena sinua kohtaan, vaikka tästä ei ole kysymys. Sitä ei todellakaan kiinnosta saada sua mustasukkaiseksi, vaan yrittää kertoa, että ei kiinnosta. Lopeta roikkuminen ja jätä se rauhaan.

Tämä. Joskus ei tehoa muu kuin välien katkaiseminen kokonaan ja tylysti, töissä vähän hankalaa => vihjailee muista. 

Vierailija
44/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoo muista naisista, KOSKA EI OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA. Olet itse niin ihastunut, että tulkitset jokaisen miehen pienenkin eleen kiinnostuksena sinua kohtaan, vaikka tästä ei ole kysymys. Sitä ei todellakaan kiinnosta saada sua mustasukkaiseksi, vaan yrittää kertoa, että ei kiinnosta. Lopeta roikkuminen ja jätä se rauhaan.

Tämä. Joskus ei tehoa muu kuin välien katkaiseminen kokonaan ja tylysti, töissä vähän hankalaa => vihjailee muista. 

Juu ymmärrän tämän mutta miksi juuri mies itse hakeutuu sitten mun seuraani töissä vielä pakkien jälkeenkin? se ei ole kuitenkaan työnteon kannalta välttämätöntä koska voimme tehdä työt omalta osaltamme eikä meidän tartte puhua toisillenne ellemme halua. Emme edes näe töissä joka päivä. Ja ottanut pakkien jälkeen kuitenkin vielä yhteyttä muhun. Pakkien jälkeen nimenomaan MÄ olen yrittänyt pitää etäisyyttä eli en ahdistele miestä mitenkään..

Ap

Vierailija
45/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ap taitaa olla aika vahva tulkinta tästä tilanteesta, haluaisitko jakaa sen meidän kanssa?

Vierailija
46/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän, kysy siltä.

Vierailija
47/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ap taitaa olla aika vahva tulkinta tästä tilanteesta, haluaisitko jakaa sen meidän kanssa?

Johan olen sen jo jakanut ☺️ Mua vaan huvittaa noi kommentit että jätä mies rauhaan vaikka olen jo monta kertaa kirjoittanut etten edes ole ottanut häneen yhteyttä pakkien jälkeen. En tiedä millaisia naisia yleensä sitten on, et jos nainen saa pakit niin jääkö muut ahdistelemaan miestä koska kaikki ovat olettaneet myös minun tekevän näin 🤔 Pyysin mieheltä vielä anteeksi että olin ymmärtänyt hänet väärin ja pahoittelin tälläistä väärinkäsitystä.

Ap

Vierailija
48/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla niin, että mies ajattelee välienne olevan kunnossa eikä näe mitään syytä vältellä sinua treffikutsusta huolimatta? Ajattelee, että asia käsitelty ja voitte jatkaa kaveri- tai flirttilinjalla.

Vierailija
49/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua

Vierailija
50/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ilmeisesti ON tyttöystävä. Usko jo.

Vierailija
51/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on selvä mielenvikainen narsisti, ei ole sinusta kiinnostunut mutta nauttii kuitenkin huomiostasi ja nyt "kostona" kiduttamisestasi koska et enää osoittanut kiinnostusta häneen.

Vierailija
52/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja riittää, niistä vaan on hankalampi päästä eroon. Älä anna huomiota, jos hän kehuu "tyttöystävällä" niin vastaa jotain positiivista "kuinka mukavaa, hauskaa lomaa"...

Vierailija
53/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos se mies onkin homo? Puhuu leikkisästi parhaasta kaveristaan tyttöystävänään.

Vierailija
54/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän on selvä mielenvikainen narsisti, ei ole sinusta kiinnostunut mutta nauttii kuitenkin huomiostasi ja nyt "kostona" kiduttamisestasi koska et enää osoittanut kiinnostusta häneen.

Tämä! Miestä ärsyttää nyt kun et lähdekkään enää mukaan leikkiin ja yrittää saada sulta huomiota naiskertomuksillaan. Niin ja mustasukkaiseksi.. Miehet on tämmösiä, mulla myös kokemusta vastaavasta.. Odota vaan kun löydät toisen niin johan tulee portaille ruikuttamaan. Luultavasti pienimunainen mies jonka itsetunto on naisten ihailujen varassa..

Vierailija
55/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut mutta varattu. Ei siis voi lähteä kahville, mutta ei pysty lopettamaan tuijottamista. Kahvikutsua säikähti ja nyt korostaa suhdettaan, ettet herättele turhia toiveita.

Vierailija
56/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan olen sen jo jakanut ☺️ Mua vaan huvittaa noi kommentit että jätä mies rauhaan vaikka olen jo monta kertaa kirjoittanut etten edes ole ottanut häneen yhteyttä pakkien jälkeen. En tiedä millaisia naisia yleensä sitten on, et jos nainen saa pakit niin jääkö muut ahdistelemaan miestä koska kaikki ovat olettaneet myös minun tekevän näin 🤔 Pyysin mieheltä vielä anteeksi että olin ymmärtänyt hänet väärin ja pahoittelin tälläistä väärinkäsitystä.

Ap

Kertaa mulle vielä et mikä on sun tulkintasi sille miksi hän käyttäytyy niin kuin käyttäytyy ja haluaa satuttaa sua?

Vierailija
57/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muut ollaan sitä mieltä että hän joko a) ei osaa lähestyä naista korrektisti b) on narsisti c) on pleijeri d) on varattu mutta tykkää huomiosta e) on täysin pihalla siitä mitä sä tällähetkellä käyt läpi.

Kaikki nää sä oot järjestäen kieltänyt, niin kerro nyt meille et mikä se sun tulkinta on,

Vierailija
58/68 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me muut ollaan sitä mieltä että hän joko a) ei osaa lähestyä naista korrektisti b) on narsisti c) on pleijeri d) on varattu mutta tykkää huomiosta e) on täysin pihalla siitä mitä sä tällähetkellä käyt läpi.

Kaikki nää sä oot järjestäen kieltänyt, niin kerro nyt meille et mikä se sun tulkinta on,

Ja f, mun veikkaus on edelleen, että pimpsan perässä

Vierailija
59/68 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tätä keskustelua on upattu 3 päivää...huohhhh

Vierailija
60/68 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämä mies nauttii siitä, kun voi pelata sinun kanssasi.  Jos teille muodostuisi suhde, niin peli jatkuisi ja sinä olisit kärsivä osapuoli.  Varo ottamasta mitään kontaktia mieheen.  Luultavasti myöhemmin yrittää sitä. Näkee sinun olevan heikko ja haluaa kiusata sinua henkisesti.  Näen käyttäytymisen epänormaalina.

Miksi hänellä x-snsä kanssa tuli päätepiste.  Eikö X halua kertoa totuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän