Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä mies haluaa?! Miksi se haluaa satuttaa mua?

Vierailija
25.04.2018 |

Ihastuin työpaikalla työkaveriini. Katseita ollut puolin ja toisin jo vuoden ajan. Välillä töistä ei oo meinannut tulla mitään ku olemme vaan tuijotelleet toisiamme silmiin. Jotain viestittelyäkin mutta lähinnä työasioista. Nyt päätin tehdä aloitteen ja kysyin kahville. Mies vastasi kieltävästi ja selitti jotain täysin ympäripyöreää. Olin toki pettynyt ja ihmeissäni että mitä ne katseet sitten olivat?! No töissä jatkoin normaaliin tapaan, lopetin katseet ja ajattelin että täytyy unohtaa koko juttu. Mies kuitenkin edelleen katselee minua!! Nyt en ole kiinnittänyt mieheen suurempaa huomiota, miksi vastaisin hänen katseisiinsa kun kerran häntä ei kiinnosta eikä halua tutustua paremmin. Nyt viime aikoina mies alkanut tai minusta tuntuu siltä että haluaa tehdä minut mustasukkaiseksi. Kertoi lähtevänsä lomalle etelään ja hänen mukaansa lähtee myös naisia. Toivotin hänelle hymyillen hyvää lomaa vaikka sisältä olin ihan rikki. Lomalta hän postasikin fb kuvan rannalta jossa hänen vierellään on kaunis nainen bikineissä. Otin naisesta selvää ja selvisikin että tämä nainen on hänen ystävänsä tyttöystävä (jotka olivat lähteneet reissuun hänen kanssaan). Seuraavassa päivityksessä kertoi kuinka hänen tyttöystävänsä osaa aina neuvoa häntä jne.. Missään ei ole kuitenkaan mitään merkintää kyseisestä tyttöystävästä! Ei fb:ssä ja yhteinen kaverimmekaan ei tiedä mistä tyttöystävästä tämä mies puhui. Kysynkin vaan että mitä hittoa? Musta alkanut tuntua että yrittää tehdä minut mustasukkaiseksi näillä postauksilla koska tietää että luen hänen päivityksiään, tykkään tai kommentoin hänen kuviaan. Nyt vaan en enää tiedä miten suhtautuisin kyseiseen ihmiseen..

Ps olen ihan toivottoman rakastunut kyseiseen mieheen ja monta yötä itkenyt noiden päivitysten vuoksi.. Ja tiedän mun tulisi jatkaa elämääni mutta miksi mies tekee näin? Musta tuntuu että haluaa satuttaa mua koska tietää että olen ihastunut häneen..

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä roikut. Ei mies ole sinulle. Tuommoisia kertoo niin hyvä ihminen se ei tule olemaan kun tuhon tie sen kanssa. Mieti nyt miksi haluat tuommoisen miehen? Käy reissussa naisten kanssa? Haloo. Rupea vaan oikeasti heräämään tilanteeseen. Näit ulkokuoren ja nyt tiedät jo tarpeeksi mätää sisältä. 

No siinähän se onkin ku olisikin mätää sisältä mutta kun ei. Kaikki jotka tuntevat sen ovat kertoneet miten hieno ihminen se on, jopa sen exä on kertonut näin. En oo keneltäkään kuullut yhtään negatiivista kommenttia. En usko siis että mies olis mätää sisältä, siksi miehen käytös ihmetyttääkin. Ja olen minäkin käynyt ystävieni kanssa lomalla ja kyllä siinä oli miespuolisia mukana (ystävieni poikakavereita). Ihmettelen vaan että miksi mies postaa tälläsen kuvan ja miksi piti minulle erikseen mainita töissä että reissuun lähtee naisia.

Ap

Jassoo. No miksi ihmeessä se eksä on päästänyt käsistään näin täydellisen kapistuksen?

Vierailija
22/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta! Tuollaisia miehiä on maailma pullollaan. Esitetään kiinnostunutta mutta sitten kun nainen tekee aloitteen niin meneekin pupu pöksyyn.. Et ole asian kanssa yksin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaataava kokemus täälläkin parhaillaan. Olen ottanut selkeästi etäisyyttä, mutta sitten vahingossa katdon miestä ja hän katsoo samaan aikaan minua. Ihme soutamista ja huopaamista. Välillä hän on flirttsillut muille naisille vieressäni, se oikeastaan sai tunteeni vihdoin viilenemään. Tuollaisessa pelissä vierähtää elämästä helposti vuosia hukkaan, eikä se edes johda mihinkään. Ja todentotta tämäkin mies on kollegojensa mielestä ihan mielettömän ihana ja symppis ja herkkä ja lempeä jne hyvä tyyppi.

Vierailija
24/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan niitä, joiden mielestä mies ei ole kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä. Jos olisi, niin olisi lähtenyt kahville tai lähestynyt sinua muutenkin kuin työn merkeissä. Tulkitsisin kyllä tyttöystävä päivitykset facessa niin, että haluaa antaa selkeän merkin siitä, ettei ole kiinnostunut.

Vierailija
25/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta! Tuollaisia miehiä on maailma pullollaan. Esitetään kiinnostunutta mutta sitten kun nainen tekee aloitteen niin meneekin pupu pöksyyn.. Et ole asian kanssa yksin..

Tai sitten se kiinnostuneen esittäminen on vain ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta, jonka itse tulkitset väärin. Minua itseäni on monesti syytetty flirttailusta ja rohkaisevia estää, vaikka ei ole ollenkaan ollut tarkoitus antaa sellaista mielikuvaa.

Vierailija
26/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se kiinnostuneen esittäminen on vain ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta, jonka itse tulkitset väärin. Minua itseäni on monesti syytetty flirttailusta ja rohkaisevia estää, vaikka ei ole ollenkaan ollut tarkoitus antaa sellaista mielikuvaa.

Muakin on usein syytetty flirttailust, vaikka olen ollut vain ystävällinen. Mutta uskonn ettei AP:n tulkinnat ole aivan tuulesta temmattuja. Esim jos on jatkuvaa katseiden vaihtamista yms. Niin kyllä se kielii kiinnostumisesta. Tuskin se kaveri kaikkia ihmisiä siellä toimistossa vilkuilee.... tosin se on eri asia että onko mies kiinnostuksessa vielä niin pitkällä että olisi valmis ottamaan sen seuraavan askeleen ja lähestyisi naista. Tai vaihtoehtoisesti kiinnostus voi myöskin loppahtaa. Toisinsanoen kiinnostuminen kertoo vain sen että "peli" kahden ihmisen välillä on alkanut, mut set se voi kyllä päättyä yhtä herkästi kuin on alkanutkin.

Vierailija
27/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin on usein syytetty flirttailust, vaikka olen ollut vain ystävällinen. Mutta uskonn ettei AP:n tulkinnat ole aivan tuulesta temmattuja. Esim jos on jatkuvaa katseiden vaihtamista yms. Niin kyllä se kielii kiinnostumisesta. Tuskin se kaveri kaikkia ihmisiä siellä toimistossa vilkuilee.... tosin se on eri asia että onko mies kiinnostuksessa vielä niin pitkällä että olisi valmis ottamaan sen seuraavan askeleen ja lähestyisi naista. Tai vaihtoehtoisesti kiinnostus voi myöskin loppahtaa. Toisinsanoen kiinnostuminen kertoo vain sen että "peli" kahden ihmisen välillä on alkanut, mut set se voi kyllä päättyä yhtä herkästi kuin on alkanutkin.

Olen eri mieltä noista katseista. Kyllä minä ainakin olen päivittäin katsekontaktissa useimpien työkavereiden kanssa. Eihän töissäkään voi vaan seiniä, työpöytää tai läppäriääntuijottaa. Pakostakin niitä katsekontakteja välillä tulee. Minun mielestäni se vaan on normaalia käytöstä, eikä mikään erityisen mielenkiinnon osoitus, varsinkaan jos siihen ei liity mitään henkilökohtaisempaa juttelua, kahvittelua jne

Vierailija
28/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä noista katseista. Kyllä minä ainakin olen päivittäin katsekontaktissa useimpien työkavereiden kanssa. Eihän töissäkään voi vaan seiniä, työpöytää tai läppäriääntuijottaa. Pakostakin niitä katsekontakteja välillä tulee. Minun mielestäni se vaan on normaalia käytöstä, eikä mikään erityisen mielenkiinnon osoitus, varsinkaan jos siihen ei liity mitään henkilökohtaisempaa juttelua, kahvittelua jne

No joo. Tottakai on luonnollista olla katsekontaktissa työkavereiden kanssa, mutta tässä tapauksessa AP mainitsi että välillä työn teosta ei meinannut tulla mitään kun tuli vaihdeltua niitä katseita niin paljon. Ja aika iso osa muuten kommunikoinnista tapahtuu katseiden ja kehonkielen kautta... ja katseet voi olla hyvin henkilökohtaisia ja intensiivisiä.

Vierailija
29/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Tottakai on luonnollista olla katsekontaktissa työkavereiden kanssa, mutta tässä tapauksessa AP mainitsi että välillä työn teosta ei meinannut tulla mitään kun tuli vaihdeltua niitä katseita niin paljon. Ja aika iso osa muuten kommunikoinnista tapahtuu katseiden ja kehonkielen kautta... ja katseet voi olla hyvin henkilökohtaisia ja intensiivisiä.

Kyllä.. En mä ainakaan ystäviäni tai työkavereitani tuijottele intensiivisesti silmiin montaa minuuttia putkeen, tai niin että joku kutsuu sun nimeä mutta et kuule kun oot niin kiinni toisen silmissä. Tai että kävelet törmäten oveen kun vaan tuijotat toisen silmiin etkä katso eteesi🙄 Tai salaa tuijottele toista kun luulet ettei toinen huomaa ja työkaveri sitten mainitsee että taas sitä tuijoteltiin tännepäin..

Ja kun tuola joku ihmetteli että jos exä on puhunut niin hienosti kyseisestä miehestä niin miksi päästi tämän käsistään. Minäpä en tiedä, enkä ole kysynyt koska asia ei minulle kuulu. Minulla itsellänikin on exä jonka kanssa olemme vielä ystäviä ja voin sanoa ettei hänessä mitään vikaa ole. Me emme vaan sopineet yhteen mutta joku nainen saa hänestä varmasti mahtavan puolison. Ja minusta tämä nimenomaan kertoo kypsästä käyttäytymisestä, että osaa erota ystävinä eikä riitelemällä..

Ap

Vierailija
30/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan ajattelin niiden katseiden merkitsevän jotain enemmän senkin vuoksi että niitä vaihdeltiin yli vuoden päivät.. Ja mun ihastus tietysti syveni kokoajan mitä enemmän aika kului ja mitä enemmän me juteltiin ja aloin tuntemaan häntä ihmisenä..

Ap

Vierailija
31/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on jättää mies omaan arvoonsa. Etsi mies joka arvostaa sinua ja on sinun arvoisesi.

Miehen kommentti

Vierailija
32/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla alussa kommentoi, että mies haluaa valtaa. Näin on. Olet törmännyt Pelimieheen. Hänelle katseenne ja flirttinne ovat vain pientä jännitystä työnteon lomassa.

Pidä siis edelleenkin etäisyyttä ja anna hänen huomata, että et ole hänen pelinappulansa.

Vierailija
33/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä joku tuijotuskilpailu. Miten pystyy tuijottamaan minuuttitolkulla toista ihmistä, vaikka kuinka siitä ihmisestä tykkää.

Vierailija
34/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettei mies ole ollut kokoajan varattu? Jos halusi vain testata viehätysvoimaansa mutta tulikin paniikki kun uskalssit tehdä aloitteen..

Vierailija
35/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi voi myös olla pelimies. 

Vierailija
36/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on päivänselvä narsisti!

nauttii saamastaan huomiosta ja leikkii tunteillasi! vähän ajan päästä pyytää itse sua treffeille ja ajaudut suhteeseen jossa mies käyttää henkistä ja fyysistä väkivaltaa sinua kohtaan!

kannattaa lopettaa kaikki yhteydenpito välittömästi ja jos mahdollista vaihtaa työpaikkaa ja salata ainakin puhelinnumero!

tuollaisista miehistä on kokemusta!!

Vierailija
37/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä joku tuijotuskilpailu. Miten pystyy tuijottamaan minuuttitolkulla toista ihmistä, vaikka kuinka siitä ihmisestä tykkää.

Ap tuijottaa ja se mies tuijottaa takas että v*ttuako siinä mulkkaat!?!

Vierailija
38/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän testaa sua, leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Ihan perusjuttuja naisten tekemänä.

Vierailija
39/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies ja hyvä manipuloimaan ihmisiä. Osaa esittää aina kivaa kun tarvitsee. Tekee tuota ihan tahallaan testatakseen viehätysvoimaansa ja valtaansa. Jos jatkat, joudut todella syviin vesiin. Kokemusta on.

Vierailija
40/68 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaverit kehuvat miestä vuolaasti, kannattaa muistaa, että mies voi olla hyvä tyyppi kavereiden ja tuttujen kesken, mutta melkoinen p*skiainen parisuhteessa. Se suhteessa eläminen kuitenkin vaatii vähän eri asioita kuin kaverien kanssa pyöriminen. Itse olin aikoinani muutaman vuoden miehen kanssa, joka oli kavereiden mielestä "hieno mies", mutta suhteessa ei esimerkiksi pitänyt lupauksiaan ollenkaan. Enkä minäkään miestä kavereilleen haukkunut missään vaiheessa, eli en ihan ehdottomana totuutena pitäisi tuota exän sanomaa ja laittaisi sille hirveästi painoarvoa.

Varsinkin ihastuneena helposti ylitulkitsee kaikkia mahdollisia katseita, sanoja ja tilanteita, kun on nostanut miehen jalustalle häntä tarkemmin tuntematta. Helposti tekee miehestä mielessään unelmien prinssin. Niitä hyviäkin miehiä on, jotka eivät halua kiusata sinua noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä