Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä mies haluaa?! Miksi se haluaa satuttaa mua?

Vierailija
25.04.2018 |

Ihastuin työpaikalla työkaveriini. Katseita ollut puolin ja toisin jo vuoden ajan. Välillä töistä ei oo meinannut tulla mitään ku olemme vaan tuijotelleet toisiamme silmiin. Jotain viestittelyäkin mutta lähinnä työasioista. Nyt päätin tehdä aloitteen ja kysyin kahville. Mies vastasi kieltävästi ja selitti jotain täysin ympäripyöreää. Olin toki pettynyt ja ihmeissäni että mitä ne katseet sitten olivat?! No töissä jatkoin normaaliin tapaan, lopetin katseet ja ajattelin että täytyy unohtaa koko juttu. Mies kuitenkin edelleen katselee minua!! Nyt en ole kiinnittänyt mieheen suurempaa huomiota, miksi vastaisin hänen katseisiinsa kun kerran häntä ei kiinnosta eikä halua tutustua paremmin. Nyt viime aikoina mies alkanut tai minusta tuntuu siltä että haluaa tehdä minut mustasukkaiseksi. Kertoi lähtevänsä lomalle etelään ja hänen mukaansa lähtee myös naisia. Toivotin hänelle hymyillen hyvää lomaa vaikka sisältä olin ihan rikki. Lomalta hän postasikin fb kuvan rannalta jossa hänen vierellään on kaunis nainen bikineissä. Otin naisesta selvää ja selvisikin että tämä nainen on hänen ystävänsä tyttöystävä (jotka olivat lähteneet reissuun hänen kanssaan). Seuraavassa päivityksessä kertoi kuinka hänen tyttöystävänsä osaa aina neuvoa häntä jne.. Missään ei ole kuitenkaan mitään merkintää kyseisestä tyttöystävästä! Ei fb:ssä ja yhteinen kaverimmekaan ei tiedä mistä tyttöystävästä tämä mies puhui. Kysynkin vaan että mitä hittoa? Musta alkanut tuntua että yrittää tehdä minut mustasukkaiseksi näillä postauksilla koska tietää että luen hänen päivityksiään, tykkään tai kommentoin hänen kuviaan. Nyt vaan en enää tiedä miten suhtautuisin kyseiseen ihmiseen..

Ps olen ihan toivottoman rakastunut kyseiseen mieheen ja monta yötä itkenyt noiden päivitysten vuoksi.. Ja tiedän mun tulisi jatkaa elämääni mutta miksi mies tekee näin? Musta tuntuu että haluaa satuttaa mua koska tietää että olen ihastunut häneen..

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut ap:sta suhteeseen mutta viihdyttää itseään flirtillä, on varmaan tyytyväinen kun ap on häneen ihastunut. Luultavasti ap ei ole hänen tyyppiään. Miehet käyttää kummia tekosyitä "suojella itseään" ja lohduttelee kiinnostuksen puutetta "rotunainen" mutta He's Just Not That Into You.

Se anteeksipyyntö oli turhaa, ethän tehnyt mitään väärää tai loukkaavaa, siitä tulee vain nyhverö fiilis. Mitä jos lakkaat olemasta runotyttö, mieti esikuva ja lopeta tuo nynnyily. Tuskin teistä paria tulee ja olisit siinä muutenkin alakynnessä, tunnustit ihastuneesi ei vain ensimmäisenä vaan myös ainoana. Näillä ei pitäisi olla merkitystä mutta näyttää olevan kun mies on kovin diletantti.

Vierailija
62/68 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tätä keskustelua on upattu 3 päivää...huohhhh

Aapeen vastaus kiinnostaa, siksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tästä voi olla hyötyä muille toivottomasti rakastuneille, vaikka ap itse ei ottaisi näitä näkökulmia ja neuvoja kuuleviin korviinsa.. itse ainakin tunnista itseni samanaltaisesta tilanteesta, mutta koska seuraan tässän ulkopuolisena, niin voin ottaa helposti vastaan muiden neuvot ja rohkaisut vastaan, ilman että tarvisi lähteä puolustelemaan omaa käytöstä ja toista osapuolta..

Vierailija
64/68 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut ap:sta suhteeseen mutta viihdyttää itseään flirtillä, on varmaan tyytyväinen kun ap on häneen ihastunut. Luultavasti ap ei ole hänen tyyppiään. Miehet käyttää kummia tekosyitä "suojella itseään" ja lohduttelee kiinnostuksen puutetta "rotunainen" mutta He's Just Not That Into You.

Se anteeksipyyntö oli turhaa, ethän tehnyt mitään väärää tai loukkaavaa, siitä tulee vain nyhverö fiilis. Mitä jos lakkaat olemasta runotyttö, mieti esikuva ja lopeta tuo nynnyily. Tuskin teistä paria tulee ja olisit siinä muutenkin alakynnessä, tunnustit ihastuneesi ei vain ensimmäisenä vaan myös ainoana. Näillä ei pitäisi olla merkitystä mutta näyttää olevan kun mies on kovin diletantti.

Kiitos mutta en ole runotyttö 😂 Omaan kohteliaat käytöstavat ja mielestäni oli kohteliasta pyytää anteeksi kun tulkitsin hänet aivan väärin. Mies tuskin ajattelee että olen nyhverö, on kyllä nähnyt minut kimpaantuneena ja pyydellyt itsekkin joskus minulta anteeksi ku on miettinyt että on loukannut minua.. Ehkä mies halusi vaan viihdyttää itseään, en minä tiedä.. Katsotaan nyt kun hän palaa lomalta että mitä tapahtuu kun en ota häneen vieläkään kontaktia.

Ap

Vierailija
65/68 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan olen ottanut neuvonne kyllä vastaan. Unohdan koko tyypin, tai ainakin yritän. Tunteita vaan on tosi vaikea yhtäkkiä lamaannuttaa..

Ap

Vierailija
66/68 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte paneskella työpaikan vessassa.

Olet katsonut liikaa disneyn prinsessaleffoja.

Vierailija
67/68 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitulkitsemisen tunne tulee ap:n viesteistä. Älä anna työkaverista tulla pakkomiellettä. Ota henkisesti etäisyyttä häneen. Eihän tuota vauhtia kohta enää työnteostakaan tule mitään. Pahimmassa tapauksessa olet kohta työtön.

Vierailija
68/68 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että olet ottanut etäisyyttä, mutta silti kommentoit ja tykkäilet hänen some-kuvistaan? Miksi? Ja MITÄ kommentoit? Jos itse olen antanut jollekin pakit ja kuitenkin pidän ihmisestä kaverina, niin tottakai jatkan kaveruutta, jos toinen esim. juuri kommentoi vaikka kuviani.

Kannttaisi jättää kokonaan nuo tykkäykset ja tuijottelut, unohtaa koko tyyppi, mutta olla kuitenkin asiallinen ja (kevyen) ystävällinen hänelle työpaikalla. Estä facessa hänen päivitykset ja lopeta miehen käyttäytymisen ylianalysointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi