Juuri sinä olet syyllinen Suomen ongelmiin
Olet aivan liian tyhmä ja tietämätön valitsemaan ihmisiä Suomen johtoon, puhumattakaan EU:sta.
Kommentit (26)
En tiennyt että minulla on noin paljon valtaa. Kun sitä kuitenkin on niin alanpa väärinkäyttää valtaani heti kahvin jälkeen.
Hallituksemme on taas hyvä esimerkki miten oikeistosta ei ole yhtään mihinkään.
En kyllä seuraavissa vaaleissa enää meinaakaan äänestää.
Anteeksi että olen olemassa.....
Olen työtön ..en kuluta juuri mitään kun en juuri edes saa rahaa mistään ja se vähänkin mitä saan tukia on liikaa ..
Jaa. Valitsemani ehdokkaat eivät ole pääsääntöisesti päässeet päättävälle jakkaralle. Turha minua siis syyttää nykyisestä valtion tilasta?
Tiesitkö, että joka kolmas persujen äänestäjä on yhtä hölmö, kuin ne kaksi muuta.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että minulla on noin paljon valtaa. Kun sitä kuitenkin on niin alanpa väärinkäyttää valtaani heti kahvin jälkeen.
Sama. Eipä näy tuo "valta" yhtään missään.
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Edellinen sai sentään velkaa 55miljardia.
Mihin ongelmiin? Ei ole mitään ongelmia, olemmehan myös maailman onnellisin kansa joten olen onnistunut erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen sai sentään velkaa 55miljardia.
Työväenpuolue SDP, n johdolla poistivat eläkeputken,saavutus sekin työväenpuolueelta.
ap on vielä liian pöpi päästettäväksi hullujen huoneelta pous.
En edes muista enää, ketä äänestin eduskuntavaaleissa. Mutta sen muistan, että hallituspuolueen jäseniä en kyllä äänestänyt.
Ja koska äänestäminen ei tuota haluttua lopputulosta, niin miksi äänestää. Tätä se on enimmäkseen ollut, että joku muu sinne valitaan kuin se, mitä olen äänestänyt.
Ai, en tiennytkään, että minulla on niin paljon vaikutusvaltaa. Tästähän pitää olla otettu.
Miksi, Miksi juuri minä? Nyt tuli pahamieli heti viikon aluksi:(
Jaa jaa. No en kyllä äänestänyt tätäkään hallitusta vaan itseasiassa heitä vastaan. En myöskään äänestänyt haluanko syntyä tähän maailmaan, vaan siitäkin päätti Persu vanhemmat puolestani.
Ainoa mistä voin itseäni syyttää on se etten ole keksinyt keinoa millä maagisesti jakautua tarpeeksi moneksi äänioikeutetuksi yksilöksi jotta Suomi saataisiin äänestämään paremmin.
Ei mun äänestämät ehdokkaat ole koskaan päässeet eduskuntaan.Jos muutkin olisi äänestäneet heitä Suomi voisi olla hyvin erilainen maa elää.
Enhän minä EU:n johtoa valitsekaan vaan kokoomus.