Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät suihkuttelut ovat ihan sairasta! Millä muija lotraa tunnin suihkussa ja vielä hyvällä omalla tunnolla?

Vierailija
24.04.2018 |

Muutamissa ketjuissa tullut ilmi, että jotkut ovat suihkussa 10 minuuttia, jotkut vartin ja toisinaan näkee kommentteja, että suihkussa ollaan 30-60 minuuttia.
Siis ei helvetti! Minusta on ihan SAIRASTA juoksuttaa lämmitettyä ja puhdasta vettä viemäriin TUNNIN. Täytyy olla oikeasti päässä vikaa tai sitten _todella_ ajattelematon ja edesvastuuton ihminen. Tekisi hyvää tuollaisille horsmitoosa-Pirkoille se, että maksaisivat suihkunsa käteisellä lompakostaan. Selviäisi se mitä tuollainen maksaa.

Ja kaiken hyvän lisäksi saadaan "kuiva iho". Pakko rasvata ties millä tököteillä. No kai on kun ihon omat rasvat kuurataan viimeistä piirtoa myöden pois ja viemäriin.

Jos minä hommaisin uuden naisen elämääni, ehdoton edellytys on, että tuntia ei suihkussa olla. Ei vaikka "itse maksaisi lystin". Yläraja on 10min juhlatilanteessa, normaalisti peseytymiseen menee 1-3 min!

T. Mies, järjen ääni

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on kyllä liikaa... itselle se 10 min suihkukin pitkä.  Silloin kun tulee sheivattua niin menee se 10 min ja muuten selviän suihkusta 2-5 min pois vaikka on pitkät paksut hiukset...

ei sinne kuulu mennä vaan rentoutumaan, hirveää tuhlausta

Joo, rentoutumaan mennään lentokoneella monen tunnin lentomatkan päähän lomakohteeseen.

Vierailija
62/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, eli kun talouteni energia tulee aurinkopaneeleista on kenenkään turha tulla urputtamaan epäekologisista pitkistä suihkuistani. Kiitos.

Saat siis sähköä / kuumaa käyttövettä talvellakin? Asut ilmeisesti muualla kuin Seinäjoella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee suihkussa 10 min jos en pese hiuksia, 25 min jos pesen. Ap ei taida ymmärtää että miesten ja naisten suihkukäyttäytyminen eroaa yleensä aika paljon toisistaan. Sheivaus, hiusnaamiot, ihonaamiot yms.. Se vie aikaa. Itse en ainakaan koko sitä 25 minuuttia juoksuta vettä kylläkään. Ja maksan jokaisen sentin vedestäni itse.

Vierailija
64/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tekee tämän kaltaisia aloituksia, on yksinkertainen ja tyhmä, ajattelematon, kykenemätön ajattelemaan elämää kuin oman pikku navan ympäriltä tai sitten on puhtaasti äärimmäisen ilkeä.

On olemassa muitakin ihmisiä ja erilaisia tarpeita kuin joku ällöttävä puolilikainen ukon köriläs. En jaksa luetella, mutta niitä on paljon.

Terveisin, Nainen, lady, joka pesee vartalonsa ja hiuksensa täydellisen puhtaaksi ja täydellisen tuoksuisilla tuotteilla, puoli tuntia kuitenkin riittää ja tauot siihen sisältyy.

Ps.Kellekään ei kuulu henkilökohtainen elämäni eikä suihkussa vietetty aika

Vierailija
65/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herttua kirjoitti:

Koska ilmastonmuutokseen vaikuttaminen ei kuulu naisille joista on kiva shoppailla turhaa roinaa,kuluttaa sitä vettä ja matkustella koska meillä on oikeus

Ja sinulla ei ole autoa, et tee lomamatkoja (etenkään lentokoneella) ja elät muutenkin 100% ekologisesti? Muuten ei oikein ole varaa valittaa.

Ensinnäkään, minun työssäkäynti ja sukulointi ei onnistuisi autotta. Toiseksi, mikään elämässä ei kärsi jos suihkussa käy peseytyäkseen, ei siellä nukkuakseen.

Tekosyitä, auto on yhtä mukavuudenhaluinen tuote kuin pitkät suihkutkin. Kävele, pyöräile, hommaa hevosvankkurit tai muuta lähemmäs työpaikkaa.

Että äläpä arvostele jos omatkaan valintasi eivät kestä lähempää tarkastelua.

Jos on kiinnostunut ekologisuudesta, niin muutetaan se oma elämä ekologiseksi, eikä niin jäkätetään siitä vain muille. Minäkin lajittelen jätteet todella tarkkaan, mutten nitise tuntemattomien ihmisten jätehuollosta.

Vierailija
66/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herttua kirjoitti:

Koska ilmastonmuutokseen vaikuttaminen ei kuulu naisille joista on kiva shoppailla turhaa roinaa,kuluttaa sitä vettä ja matkustella koska meillä on oikeus

Ja sinulla ei ole autoa, et tee lomamatkoja (etenkään lentokoneella) ja elät muutenkin 100% ekologisesti? Muuten ei oikein ole varaa valittaa.

Ensinnäkään, minun työssäkäynti ja sukulointi ei onnistuisi autotta. Toiseksi, mikään elämässä ei kärsi jos suihkussa käy peseytyäkseen, ei siellä nukkuakseen.

Muuta kävelyetäisyyden päähän työpaikastasi. Sukulointi ei ole millään tavalla pakollista, yhteyttä voi pitää vaikka skypellä tai kirjeitse.

Vierailija
67/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamissa ketjuissa tullut ilmi, että jotkut ovat suihkussa 10 minuuttia, jotkut vartin ja toisinaan näkee kommentteja, että suihkussa ollaan 30-60 minuuttia.

Siis ei helvetti! Minusta on ihan SAIRASTA juoksuttaa lämmitettyä ja puhdasta vettä viemäriin TUNNIN. Täytyy olla oikeasti päässä vikaa tai sitten _todella_ ajattelematon ja edesvastuuton ihminen. Tekisi hyvää tuollaisille horsmitoosa-Pirkoille se, että maksaisivat suihkunsa käteisellä lompakostaan. Selviäisi se mitä tuollainen maksaa.

Ja kaiken hyvän lisäksi saadaan "kuiva iho". Pakko rasvata ties millä tököteillä. No kai on kun ihon omat rasvat kuurataan viimeistä piirtoa myöden pois ja viemäriin.

Jos minä hommaisin uuden naisen elämääni, ehdoton edellytys on, että tuntia ei suihkussa olla. Ei vaikka "itse maksaisi lystin". Yläraja on 10min juhlatilanteessa, normaalisti peseytymiseen menee 1-3 min!

T. Mies, järjen ääni

Joo..ota ehdottomasti lyhythiuksinen mutta muuten karvainen nainen, joka ei niin välitä peseytyä kunnolla))

Höpö höpö. Hiusten pesuun saa kulumaan max 30sek vaikka olisi tukkaa metrin. Kastelu 5 sek, hana kiinni, saippuointia minuutin kaksi, 25 sek huuhtelua.

Karvat saa naisella olla, ei haittaa. Jos kintut ajaa niin siihen riittää 15 sek vedenjuoksutus.

Vierailija
68/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämminvesivaraaja on ekologisen ihmisen ystävä. En vieläkään tiedä mitä mieheni isä tekee varaajalle mutta jos on yli 5 min suihkussa niin lämmin vesi loppuu. Ja sitten kun odottaa niin seuraava saa minuutin verran lämmintä vettä ja taas kylmenee. Meillä ei kukaan ole suihkussa kuin pakollisen ajan.

Lapsi sanoi lomalla hotellissa: Äiti, täältä suihkusta tulee vieläkin lämmintä vettä!

Öö..käykö miehesi isä säätelemässä teidän lämminvesivaraajaanne? MIksi?

Ei ehkä vaan rakentanut kellokytkin tms. systeemin vedenkäyttöä varten.

Vierailija
69/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suihkussa aina mukana vedenkestävä vivofit, josta seuraan, että suihku ei kestä yli viittä minuuttia. Käyn kerran päivässä suihkeessa. Laitan hiuksiin vain shampoon enkä mitään turhia. Iho pysyy hyvänä ja lasku kuosissa

Vierailija
70/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies, järjen ääni

Joo..ota ehdottomasti lyhythiuksinen mutta muuten karvainen nainen, joka ei niin välitä peseytyä kunnolla))

Höpö höpö. Hiusten pesuun saa kulumaan max 30sek vaikka olisi tukkaa metrin. Kastelu 5 sek, hana kiinni, saippuointia minuutin kaksi, 25 sek huuhtelua.

Karvat saa naisella olla, ei haittaa. Jos kintut ajaa niin siihen riittää 15 sek vedenjuoksutus.

Joo ja mieluiten jäävedellä. Jos onnistuu, niin talosta myös lämmöt pois ja ikkunat auki suihkun ajaksi, jottet vahingossakaan nauti peseytymisestä. Ja muista ajatella mahdollisimman synkkiä ajatuksia.

Joissain kulttuureissa esim. seksuaalisuus ja siitä nauttiminen on syntiä, meillä taas peseytyminen ja siitä nauttiminen 👍

Vierailija
71/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah..mies, järjen ääni....

Lotraan monilla tuotteilla mutta silti olen suihkussa n. 10, maksimissaan 15 minuuttia ja usein suljen suihkun välillä. En myöskään ymmärrä tuollaisia pitkään läträäjiä.

Niin, et ymmärrä pitkään lotraajia mutta AP miehenä ei ole järjen ääni?

Itsehän olet LOTRannut jo 10 vuotta. Lord Of The Rings for life!!!

Vierailija
72/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mies, järjen ääni

”Horsmitoosa-Pirkko” 🤣

Kiitän Miestä spontaaneista nauruista.

Ja olen samaa mieltä. Kyllä kymppäminsassa saa itsensä puhtaaksi. Jos on joku poikkeuksellinen hiusnaamio-kuorintavoidesessio, voi mennä parikyt minsaa.

Mä käyn suihkussa vain joka toinen päivä, koska tukan kuivailu yms vie aikaa... ja ihokin voi paremmin näin. Pimpan ja kainalot pesen päivittäin. Suihkuun meen juuri tukan vuoksi.

Vierailija
73/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee suihkussa 10 min jos en pese hiuksia, 25 min jos pesen. Ap ei taida ymmärtää että miesten ja naisten suihkukäyttäytyminen eroaa yleensä aika paljon toisistaan. Sheivaus, hiusnaamiot, ihonaamiot yms.. Se vie aikaa. Itse en ainakaan koko sitä 25 minuuttia juoksuta vettä kylläkään. Ja maksan jokaisen sentin vedestäni itse.

Sheivaus vaatii juoksevaa vettä max 30sek. Miesten ja naisten hiukset ovat samaa solukkoa, jos mies ei tarvitse niihin naamiota tai varsinkaan veden juoksutusta viemäriin, ei nainenkaan TARVITSE. Ja sama naama sillä naisella on. Ihan turha tuudittautua ajatuksen "nainen tarvitsee" taakse.

Vierailija
74/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!

Vierailija
75/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies, järjen ääni

ja kuinkas paljon on sulla kokemusta säärten ajelusta?

Vierailija
76/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herttua kirjoitti:

Muuta kävelyetäisyyden päähän työpaikastasi. Sukulointi ei ole millään tavalla pakollista, yhteyttä voi pitää vaikka skypellä tai kirjeitse.

Työpaikkani ja -tehtäväni sijainti vaihtelee kokoajan. Muutanko esimerkiksi kerran viikossa kotiani?

Onko muuten sinun 30min v*tun sheivaaminen jotenkin pakollista? Onko siitä hyötyä esimerkiksi lapsillesi ja sukulaisillesi jotka pääsevät samalla autokyytillä sukuloimaan?

Vierailija
77/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa menee 2 tuntia. Se on ainoa ilo elämässäni, muuta minulla ei ole. En antaisi koskaan jonkun miehen riistää tätä minulta.

Vierailija
78/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies, järjen ääni

ja kuinkas paljon on sulla kokemusta säärten ajelusta?

Luuletko, että tarvitsen kokemusta noin yksinkertaisesta asiasta tajutakseni miten sen voi tai ei voi tehdä?

Vierailija
79/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, eli kun talouteni energia tulee aurinkopaneeleista on kenenkään turha tulla urputtamaan epäekologisista pitkistä suihkuistani. Kiitos.

Saat siis sähköä / kuumaa käyttövettä talvellakin? Asut ilmeisesti muualla kuin Seinäjoella?

Aurinko- ja tuulienergian käyttöönotto tekee myös hiilijalanjäljen, ja sen ”takaisinmaksuaika” voi olla yllättävän pitkä, jopa 12 vuotta, kirjoittaa Scientific American.

Useissa aurinkokennoissa on käytetty myrkyllisiä metalleja kuten kadmiumia, tai yhä harvinaisemmaksi käyvää inidiumia.

Joten ne aurinkokennot ei ole mikään ekoteko.

Vain sen kuluttamatta jättäminen on ekoteko.

Yli 15 minuutin suihkuttelut kiellettävä lailla. Valvontaa varten on perustettava ylisuihkuvirasto ja palkattava 500 tarkastajaa. Kaikkiin suihkuihin on asennettava aikarajoitin.

Vierailija
80/111 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen,kun joutuu itse maksamaan suihkuttelunsa,aika lyhenee.

Näin. Veikkaan, että yksikään näistä tunnin suihkuttelijoista ei maksa vettä kulutuksen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi