Vihaako joku muu noita op pohjolan mainoksia?
On muuten ärsyttäviä. Kuinka joku voi tehdä tuollaisia ja sitten miettiä että hehe, tämä on kyllä hauska ja hyvä mainos.
Kommentit (56)
Outo logiikka yrittää mainostaa ärsyttävydellä ja negatiivisuudella
Karkoittaa viimeisetkin asiakkaat.
Kaikista pahinta on, että ne tulee joka kanavalla vartin välein.
On kyllä paskimmat mainokset pitkään aikaan. Nyt taas muistankin miksi vaihdoin parempaan pankkiin eikä harmita yhtään että tämä paskapankki jäi taakse.
Olvi mainos löy yy yt. Jeppe etsi Olvi - mainoksista oppia tämän päivän mainontaan!
Mä tykkään, koska oon saanut noita bonuksia oikeasti ihan järkyttäviä määriä. Tyyliin yli tonnin vuodessa.
Myötähäpeä nousee, kun näitä katsoo. Onkohan tilattu jonkun johtajan sukulaiselta?
Siis ei helvetti ! Joku pissaliisa kiljumassa sohvalla kun sai mansikkahillomunkin vanijatäytteen sijaan Tämä on mainosten pohjanoteeraus siis mitä jumalauta nuo oikein ajattelee
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään, koska oon saanut noita bonuksia oikeasti ihan järkyttäviä määriä. Tyyliin yli tonnin vuodessa.
Rahastosijoitukset tuottavat myös hyvin.
Hyvä pankki.
Nämä on niin ärsyttäviä. Puhe on sössömuminaa ja tyypit ärsyttävän näköisiä vinkujia. Mainos tulee varmaan joka kerta kun OP kaatuu. En oo tulossa asiakkaaksi.
Ihan pirteitä ja erilaisia muihin mainoksiin verrattuna. Varsinkin se duunin saanut teini on todella ilmeikäs.
Todella ärsyttäviä ovat! Ja esittääkö tuo kyselevä nainen jotain teiniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahastosijoitukset tuottavat myös hyvin.
Hyvä pankki.
Aloitus onkin että paskat mainokset !
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niin ärsyttäviä. Puhe on sössömuminaa ja tyypit ärsyttävän näköisiä vinkujia. Mainos tulee varmaan joka kerta kun OP kaatuu. En oo tulossa asiakkaaksi.
Ihan hyvää suomea on
Vierailija kirjoitti:
Siis ei helvetti ! Joku pissaliisa kiljumassa sohvalla kun sai mansikkahillomunkin vanijatäytteen sijaan Tämä on mainosten pohjanoteeraus siis mitä jumalauta nuo oikein ajattelee
😁 Tiedät ainakin heti mitä mainostetaan.
Monesta ei tiedä muuta kuin ihan loppu tekstistä.
Oikeasti hauskojen ja mieleenpainuvien mainosten teko on ilmeisen vaikeaa, niin harvinaisia ne ovat. Tätä samanlaista matskua voisi tilata vaikka esikouluikäisiltä lapsilta.
Ärsyttää ihan saatanasti ne pitää lopettaa😃