Pitkät suihkuttelut ovat ihan sairasta! Millä muija lotraa tunnin suihkussa ja vielä hyvällä omalla tunnolla?
Muutamissa ketjuissa tullut ilmi, että jotkut ovat suihkussa 10 minuuttia, jotkut vartin ja toisinaan näkee kommentteja, että suihkussa ollaan 30-60 minuuttia.
Siis ei helvetti! Minusta on ihan SAIRASTA juoksuttaa lämmitettyä ja puhdasta vettä viemäriin TUNNIN. Täytyy olla oikeasti päässä vikaa tai sitten _todella_ ajattelematon ja edesvastuuton ihminen. Tekisi hyvää tuollaisille horsmitoosa-Pirkoille se, että maksaisivat suihkunsa käteisellä lompakostaan. Selviäisi se mitä tuollainen maksaa.
Ja kaiken hyvän lisäksi saadaan "kuiva iho". Pakko rasvata ties millä tököteillä. No kai on kun ihon omat rasvat kuurataan viimeistä piirtoa myöden pois ja viemäriin.
Jos minä hommaisin uuden naisen elämääni, ehdoton edellytys on, että tuntia ei suihkussa olla. Ei vaikka "itse maksaisi lystin". Yläraja on 10min juhlatilanteessa, normaalisti peseytymiseen menee 1-3 min!
T. Mies, järjen ääni
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Hah..mies, järjen ääni....
Lotraan monilla tuotteilla mutta silti olen suihkussa n. 10, maksimissaan 15 minuuttia ja usein suljen suihkun välillä. En myöskään ymmärrä tuollaisia pitkään läträäjiä.
Niin, et ymmärrä pitkään lotraajia mutta AP miehenä ei ole järjen ääni?
Kannattaa hommata suihkupää, jolla voi rajoittaa veden tuloa vaikka 30%. Ja suihkuttaa pienemmällä paineella, reilusti alle 10l/min. Tämän voi mitata vaikka 10 litran ämpärillä. Näillä voin olla yhtä kauan suihkussa kuin aiemminkin, mutta laskusta lähti puolet pois.
Olin aikoinaan henk.koht. avustajana ja asiakkaan aikuinen lapsi asui kotona. Heräsi usein puolenpäivän aikaan, ja kerran hän kysyi, onko kenelläkään tarve käydä vessassa ennen kuin hän menee suihkuun. Asiakas ja minä totesimme "ei", minä hieman naurahtaen ja mielessäni miettien, että kyllä minä 10 min jaksan pidätellä jos hätä yllättää suihkun aikana. Niin vain meni reippaasti yli tunti, vesi valui suihkussa koko sen ajan. En ennen sitä enkä sen jälkeen ole tavannut livenä tuollaista ajattelematonta lotraajaa.
Koska ilmastonmuutokseen vaikuttaminen ei kuulu naisille joista on kiva shoppailla turhaa roinaa,kuluttaa sitä vettä ja matkustella koska meillä on oikeus
Mulla on ainakin pitkät ja paksut hiukset, eikä niiden pesemiseen riitä 10min. Hiusten huuhteluun menee aikaa, kun kaikki saippua/hoitoaine pitää saada huuhdeltua. Turhaa en lämpimikseni läärää vedellä, jokaisen saippuoinnin välissä suljen suihkun. 1min suihkut tarkoittaa mulle pelkkää pikaista kroppa suihkua, jossa ei kastella hiuksia ollenkaan.
Suihkuttelu on hupailua ja erittäin rentouttavaa. Itse en olisi lähelläkään miestä, joka kulkee sekuntikellon kanssa perässäni arvioiden askeleitteni kulutuksen. Järki käteen, mies.
Ratkaisu on vuokraan sisältyvä kiinteä vesimaksu. Minä taas en käsitä niitä haisuleita, jotka pyrähtävät siinä sekunnin suihkussaan ja tulevat pois ihan yhtä hienhajussa kuin sinne mennessään.
Lämmin vesi rentouttaa lihaksia, ja on minulle se oma hetki. Saa nauttia suihkusaippuan tuoksusta ja vesihöyry tekee hyvää hengitysteille.
Jos meille tulisi erillinen vesimaksu ja mies alkaisi urputtaa, niin tyynesti vaatisin häntä sitten lopettamaan tupakoinnin, siihen yhtälailla sitä turhaa rahaa menee.
On btw muuten jännä miten Suomessa SUIHKUSSA KÄYNTI pidempään kuin pari minuuttia on synti ja aiheuttaa raivon tunteita jopa tuntemattomissa. Ei ihme, että moni haisee pahalle, etenkin kesällä.
Vierailija kirjoitti:
10 min suihku 1,5 euroa, tunti maksaa jo 9 euroa... laskettu 20 l/min suihkulla ja lämmin vesi 8 e / m3. Kallis harrastus.
Kun on kiintee vesimaksu niin ei maksa mitään.
Seuraava maksaa.
Vierailija kirjoitti:
10 min suihku 1,5 euroa, tunti maksaa jo 9 euroa... laskettu 20 l/min suihkulla ja lämmin vesi 8 e / m3. Kallis harrastus.
On vähän yläkanttiin tuo laskelma. Normivirtaus suihkulle on 12 l/min, jos se on täysillä, eikä kai kukaan peseydy niin kuumalla vedellä kuin hanasta tulee (kuuman veden hinta 8 €/m3), vaan suihkuvesihän on puolta halvemman kylmän ja kuuman sekoitusta. Tunnin suihkulle tuleva hinta on siis lähempänä 4-5 euroa.. Toki sekin vuodessa päivittäin tehtynä maksaa puolitoista tonnia.
Herttua kirjoitti:
Koska ilmastonmuutokseen vaikuttaminen ei kuulu naisille joista on kiva shoppailla turhaa roinaa,kuluttaa sitä vettä ja matkustella koska meillä on oikeus
Ja sinulla ei ole autoa, et tee lomamatkoja (etenkään lentokoneella) ja elät muutenkin 100% ekologisesti? Muuten ei oikein ole varaa valittaa.
Kertokaapa miten suomalaisten suihkussakäynti vaikuttaa maailman vesipulaan?
Eikö meillä ole vedenpuhdistuslaitoksia? Eikö vesi suodatu takaisin pohjavesiin? Minne suihkuvetemme katoaa?
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on vuokraan sisältyvä kiinteä vesimaksu. Minä taas en käsitä niitä haisuleita, jotka pyrähtävät siinä sekunnin suihkussaan ja tulevat pois ihan yhtä hienhajussa kuin sinne mennessään.
Lämmin vesi rentouttaa lihaksia, ja on minulle se oma hetki. Saa nauttia suihkusaippuan tuoksusta ja vesihöyry tekee hyvää hengitysteille.
Jos meille tulisi erillinen vesimaksu ja mies alkaisi urputtaa, niin tyynesti vaatisin häntä sitten lopettamaan tupakoinnin, siihen yhtälailla sitä turhaa rahaa menee.
On btw muuten jännä miten Suomessa SUIHKUSSA KÄYNTI pidempään kuin pari minuuttia on synti ja aiheuttaa raivon tunteita jopa tuntemattomissa. Ei ihme, että moni haisee pahalle, etenkin kesällä.
Haluat siis että joku muu maksaa vesilaskusi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö meillä ole vedenpuhdistuslaitoksia? Eikö vesi suodatu takaisin pohjavesiin? Minne suihkuvetemme katoaa?
No kun se vaan nyt on synti, että olisi puhdas ja hyväntuoksuinen. Saati vielä, että nauttisi siitä suihkusta! Kai nämä tyypit peseytyvät niillä minuutin suihkuillaan vielä jääkylmässä vedessä itseään ruoskien, jottei vaan nauti siitä lämpimästä vedestä?
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaikuta mitenkään. Suomesta ei ole vesi loppumassa, eikä täällä veden säästely kastele Saharaa yhtään. Veden kulutuksessa ja etenkin lämpimän veden kulutuksessa on kyse energian ja rahan kulutuksesta (tai säästöstä).
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan ole mitään tämän suuntaista väittänyt. Suomen uusiutuvista vesivaroista käytetään vuosittain 3% ja siitäkin suurin osa on teollisuuden käyttämää. Veden lämmitys on se olennainen kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis että joku muu maksaa vesilaskusi?
Sinäkö sen henkkoht maksat vai mikä kismittää?
Herttua kirjoitti:
No näinhän se on! Heh.
Naiset ovat huolissaan luonnosta ja ilmastosta, kunhan itse ei tarvitse luopua lohtushoppalusta, kosmetiikasta, tunnin orkuttelusuihkusta ja 25 asteisesta kämpästä!
Vierailija kirjoitti:
TiedoksenneSir kirjoitti:
Nainen tarvitsee suihkuaikaa enemmän kauneudehoidon takia. Ja joskushan sitä innostuu myös masturboimaan.... just sillä vesisuihkulla.
Mutta tunti on liikaa, 30 min max.
Ja mikähän siinä "kauneudenhoidossa" on niin hankalaa, että ottaa ihan yli 5min?
Voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että minulla ei mene suihkussa viittä minuuttia kauempaa. En sheivaile mitään vaan kaikki karvat saavat kasvaa ihan miten haluavat. Lyhyet hiukset ovat myös nopea pestä, pitkien hiusten kanssa menisi paljon kauemmin. Ihanaa, että on vielä tuollaisia luonnollisia naisia arvostavia miehiä :)
7 tuntia viikossa suihkussa aiheuttaisi minun kerrostaloasunnossani ehkä noin 150 euron kuukausilaskun. Oli kyllä hyvä herätys tähän vesiasiaan asuntokohtainen mittari. Ensimmäinen lasku tuli vasta 5 kuukauden jälkeen ja sen loppusumma oli 180 euroa. Siihen loppui minulta päivittäiset 15 minuutin suihkut.