Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrankin elämässäni maltoin mieleni (pettävä mies), ja nyt on koston hetki koittanut :)

Vierailija
23.04.2018 |

Sain tietää melkein kaksi kuukautta sitten että avomieheni on pettänyt minua. Tietääkseni vain kerran (työpaikan pikkujoulut), mutta se riittää minulle. Sain tietää kun hän oli työmatkalla, joten pakostakin asian ottaminen puheeksi venähti - onneksi, koska sain päähäni suunnitelman jonka olen nyt toteuttanut.

Tajusin saman tien tiedon saatuani, että tämä oli tässä. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Hetken mietittyäni tein näin: aloin heti etsiä uutta asuntoa, ja ihmeellisellä onnenkantamoisella eräällä puolitutulla oli vapautunut ihana asunto hyvällä paikalla. Eipä siinä mitään, nimet vuokrasopimukseen ja avaimet sain käteen parin viikon päästä. Sen jälkeen aloin pieni lasti kerrallaan siirtää tavaroitani uuteen asuntoon. Luotin siihen, että mies ei huomaa mitään, eikä hän ilmeisesti olekaan katsonut mm. vaatekaappiini tai työpöytäni laatikoihin. Olisi muuten kyllä havainnut eron entiseen. Mies on kyllä nyt ollut paljon poissa kotoa, joten se on helpottanut operaatiota huomattavasti.

Nyt mies on tämän päivän ja huomisen työreissulla, joten itse otin vapaapäivän ja kuljetin uuteen asuntooni isommat tavarat ja ne harvat huonekalut, jotka ovat minun ja jotka vielä haluan pitää. Viimeisellä reissulla entiseen kotiin jätin avaimen eteiseen. Nyt on muutto valmis, ja olo on aivan ihana. Toisaalta vähän kauhistuttaakin: mies sai tasan tarkkaan mitä ansaitsi, mutta onkohan ihan normaalia että oloni on näin kylmä, ja että saan näin suunnattomasti nautintoa siitä, että mies tulee palatessaan hämmästymään niin suuresti? Luonnollisesti en aio mm. vastata puheluihin tai viesteihin, eikä mies voi tietää mihin olen häipynyt. Syyn varmaan arvaa kyllä.

Joskus elämä näköjään voi olla kuin Salkkareista. Itse tämän draaman kehittelin, mutta näin minä nyt halusin tehdä, lapsellista tai ei :) Ei minua oikeastaan ollenkaan olisi kiinnostanutkaan puhua asiasta. Itse pettäminen on 100% varmaa, joten miksi kuuntelisin 1) huonoja tekosyitä ja valheita, tai 2) itkua ja anteeksi anelemista.

Kommentit (1155)

Vierailija
241/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on molemmille erosta kun ei oo mitään yhteistä kuin kämppä

Vierailija
242/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs on AP sössinyt suhteensa siihen jamaan, että miehelle tullut tarve. Osaltaan sinun vikasi jos suhde on niin huono että on pitänyt hänen valita pettäminen. Molemmat olette suhteestanne vastuussa ja tässä tilanteessa molemmat yhtä epäkypsiä.

Mielestäni meillä meni ihan OK. Työ- ja opiskelukiireitä molemmilla, mutta mitään yksittäistä huonoa puolta suhteessa en kyllä osaa nimetä. En ole pihdannut jne., mitä nyt usein epäillään tällaisissa tilanteissa.... Vähän väljähtänyttä on voinut olla, mutta ei mieskään ole yrittänyt tilannetta kohentaa, eikä edes ottanut puheeksi.

Ap

Eli teidän suhde oli jo niin väljähtynyt, että sä lähdet siitä ilman itkua uuteen osoitteeseen.

Miksi kuvittelet, että miestä surettaisi sen enempää, etenkin kun hän on jo ehtinyt hankkia uuden suhteenkin?

Kalsealta kuulostaa, jos yhteinen elämä lopetetaan mitään sanomatta. Ei ollut selvästi kovin kiihkeä liitto.

Olenhan minä surullinen, vaikka myös tyytyväinen siihen että suunnitelmani toteutui. Ehkä olen vielä turta tai miten vaan, uskon kyllä että oikean surun aika tulee vielä. En ole niin kylmä että voisin elää parisuhteessa joka olisi kylmä, kalsea ja rakkaudeton. Jos olisin tuntenut suhteemme sellaiseksi, olisi ero tullut jo aiemmin.

Jos ex alkaa parisuhteeseen sen pikkujoulunaisen kanssa, niin sepä hienoa hänelle. En keksi kauheampaa suhteen alkutapaa kuin varattujen ihmisten känninen pettämisseikkailu työpaikan pikkujouluissa :D

Ap

Oman soppasi olet suhteessasi keittänyt, nyt sitten syöt sitä.

Olen ollut täysin salonkikelpoinen puoliso, tiedoksesi vaan. Olen muistanut aina antaa pusun poskelle vaikka kuinka väsyttäisi tai olisi kiire, olen kysellyt päivän kuulumiset, laittanut ruuat, pitänyt kodin siistinä kun kerran siellä häntä enemmän aikaa vietin. En ole kieltänyt poikien iltoja, olemme matkustaneet yhdessä, olen pitänyt itsestäni huolta. Mitään isoa vääryyttä en ole koskaan hänelle tehnyt. Hieman tylsää on voinut välillä olla, mutta jos niin ei saisi koskaan olla, en sitten viitsi parisuhdetta jatkossa enää yrittääkään.

Ap

Pysy vaan poissa markkinoilta. Ei tartte miehet tuommosia vaan kunnolla jalat levittävää rouvaa.

Oho, aika erikoinen kommentti mieheltä. Luulisi, että miehetkään eivät halua oman vaimon pettävän, mutta näköjään tuollaisiakin on. Saatko sinä jotain kiksejä siitä, että vaimosi pettää sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista. Aikuiset osaa puhua asioista, eikä vaan karata.

Mä olen kerran tehnyt suunnilleen ap:n tavoin, ja näin jälkikäteen ajateltuna se oli lapsellista ja typerää, ja häpeän sitä syvästi. Kunnon drama queen.

En aio kertoa asiasta enää kellekään, ja toivon, ettei kukaan saa sitä selville. Käsi sydämelle: haluaisitko olla parisuhteessa noin julman ihmisen kanssa?

Riippuu pelisäännöistä. Jos pettäminen olisi ehdottoman nounou, kyllä mä olisin mieluusti noin oikeudenmukaisen ihmisen kanssa, joka pitäisi viimeiseen asti kiinni korkeasta moraalista. 

Korkean moraalin ihmiset ovat yleensä tylsiä ja huonoja seksissä. Ei kannata ryhtyä ellei kiihotu esim. A-Studiosta.

Kuulostaa siis samanlaiselta kuin minä itse, joten kelpaa! Olen tylsä, mutta helppo. Korkea moraali on kiva, niin myös A-studio.

Vierailija
244/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tekstistä tuli kyllä tyypillinen Salkkareiden katsoja mieleen, oli vähän typerää. Ja vuodatusta, uskottavuuskerroin oli aika heikko.

Se, että livistää kuin sokeritoukka vessan lattialla valojen syttyessä selvittämättä asioita kumppanin kanssa kertoo kehittymättömästä luonteesta ja mikäpä siinä, ei niitä omia tunteita voi paeta kuitenkaan. Tunteellinen siili itkeskelee piikkiensä alla.

Toivottavasti ap ei ala nyt stalkkaamaan entistä avopuolisoa.

Pettäminen ja ero, näitä tapahtuu lähes kaikille ihmisille joskus niin miksi siitä pitää tehdä draamaa, eikö vain voi todeta että oho, näin kävi ja jatketaan eri suuntiin.

Ristiriitainen viesti. Ensin pitää selvittää asioita ja sitten lopussa kuitenkin kelpaa että todetaan oho ja lähdetään eri suuntiin. Aikamoinen tuuliviiri olet.

Tai sitten sinulla on rajallinen ymmärrys. Et ole ehkä joutunut petetyksi? Tai sinulla ei ole kokemusta parisuhteesta? Selvittäminen voi olla lyhyempi kuin jahkaaminen ja vatvominen. Ihan vaikka odottaa, että mies tulee kotiin. Kertoo, että kuulin sinun pettäneen, onko sinulla siihen mitään sanottavaa. Ja tässä on avain, olen lähdössä.

Jep. Voisikin kysyä, mitkä on niiden ihmisten motiivit ja kipupisteet, jotka haukkuvat ap:ta? Ymmärrän, jos ap:n toimintapaa ei itse pidä parhaana mahdollisena, mutta miksi pyrkiä lyttäämään?

Mulle tulee muutamasta kommentista mieleen, että joitain ärsyttää ap:n täydellisen hillitty ja hallitu luonne ja se vakaus, jolla hän on "katoamistemppunsa" tehnyt. Jos on itse hyvin draamaan ja analysointiin taipuvainen ja tarvitsee paljon keskusteluja ja asioiden läpikäyntiä niin voi olla vaikea ymmärtää tällaista kylmän rauhallista toimintatapaa. Joitain ihmisiä myös ärsyttää hyvä itsetunto. Ihan oikeasti. He nauttivat ainakin vähän aina kun jollekin sattuu jotain ikävää ja suorastaan vaativat tätä kierimään ja kärsimään tuskassa ja myöntämään, että "kaikille sattuu ja kaikki joutuvat tilanteisiin". Ikäänkuin tämä olisi jotain sellaista millä se "liian ylhäällä istunut kaveri" saadaan laskeutumaan samalle tasolle. Sellaista naiivia pientä ilkeyttä.

Tsemppiä ap.

Vierailija
245/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se huomaa, että olet kadonnut ja on vain tyytyväinen kun saa peuhata uuden kumppanin kanssa vapaasti. On tyytyväinen, että päästit hänet ilman seuraamuksia.

Huvittaa miten näistä paistaa kyseisten kommentoijien yleinen elämänasenne ja vellihousu aloitekyvytön ja puhumaton luonne 😀. Minä mies, ajopuuparka, joudun vain odottamaan huonossa suhteessa että nainen lähtisi ja veisi tavaransa mukanaan. 😀😀😀.

Vierailija
246/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap suunnittelee muina naisina kuukausien ajan kostoa, samalla kun näyttelee kotona, että kaikki hyvin. Ei tuo nyt mitenkään terveeltä kuulosta. Hyvä kuitenkin, jos av-mammat voimautuu.

Kyse ei ole useista kuukausista. Ja tuostakin ajasta mies on ollut paljon työmatkoilla ja itsekin olen etäännyttänyt itseäni tietoisesti kotioloista, joten eipä tässä hirveästi ole joutunut näyttelemään.

Ap

Tässä se syy on, pariskunta ei ole vain myöntänyt, että ero on lähellä ja on pakoillut toisiaan. Pettäminen on vain seuraus, ei syy.

Opettele lukemaan. Petäminen oli syy että ap on pakoillut miestä.

Vierailija
247/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs aloittajalta vaaditaan paljon. Mies saa istua silkkityynyllä odottamassa kun AP:ta paahdetaan siitä miten tämän pitäisi toimia aikuismaisesti ja kypsästi ja selvitellä siinä välissä yksin miksi "pari"suhde oli mennyt tällaiseen jamaan. Se vain on niin että aloittajaa on loukannut joku johon hän on luottanut ja jakanut elämänsä 6 vuotta. Kyllä siinä saa tunteensa jo näyttää eikä esittää viilipyttyä.

Vierailija
248/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs on AP sössinyt suhteensa siihen jamaan, että miehelle tullut tarve. Osaltaan sinun vikasi jos suhde on niin huono että on pitänyt hänen valita pettäminen. Molemmat olette suhteestanne vastuussa ja tässä tilanteessa molemmat yhtä epäkypsiä.

Mielestäni meillä meni ihan OK. Työ- ja opiskelukiireitä molemmilla, mutta mitään yksittäistä huonoa puolta suhteessa en kyllä osaa nimetä. En ole pihdannut jne., mitä nyt usein epäillään tällaisissa tilanteissa.... Vähän väljähtänyttä on voinut olla, mutta ei mieskään ole yrittänyt tilannetta kohentaa, eikä edes ottanut puheeksi.

Ap

Eli teidän suhde oli jo niin väljähtynyt, että sä lähdet siitä ilman itkua uuteen osoitteeseen.

Miksi kuvittelet, että miestä surettaisi sen enempää, etenkin kun hän on jo ehtinyt hankkia uuden suhteenkin?

Kalsealta kuulostaa, jos yhteinen elämä lopetetaan mitään sanomatta. Ei ollut selvästi kovin kiihkeä liitto.

Olenhan minä surullinen, vaikka myös tyytyväinen siihen että suunnitelmani toteutui. Ehkä olen vielä turta tai miten vaan, uskon kyllä että oikean surun aika tulee vielä. En ole niin kylmä että voisin elää parisuhteessa joka olisi kylmä, kalsea ja rakkaudeton. Jos olisin tuntenut suhteemme sellaiseksi, olisi ero tullut jo aiemmin.

Jos ex alkaa parisuhteeseen sen pikkujoulunaisen kanssa, niin sepä hienoa hänelle. En keksi kauheampaa suhteen alkutapaa kuin varattujen ihmisten känninen pettämisseikkailu työpaikan pikkujouluissa :D

Ap

Olen ollut täysin salonkikelpoinen puoliso, tiedoksesi vaan. Olen muistanut aina antaa pusun poskelle vaikka kuinka väsyttäisi tai olisi kiire, olen kysellyt päivän kuulumiset, laittanut ruuat, pitänyt kodin siistinä kun kerran siellä häntä enemmän aikaa vietin. En ole kieltänyt poikien iltoja, olemme matkustaneet yhdessä, olen pitänyt itsestäni huolta. Mitään isoa vääryyttä en ole koskaan hänelle tehnyt. Hieman tylsää on voinut välillä olla, mutta jos niin ei saisi koskaan olla, en sitten viitsi parisuhdetta jatkossa enää yrittääkään.

Ap

Historian ainut täydellinen ihminen ja taydellinen vaimo, näköjään. Ainakin omasta mielestään.

Vierailija
249/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Pysy vaan poissa markkinoilta. Ei tartte miehet tuommosia vaan kunnolla jalat levittävää rouvaa.

Oho, aika erikoinen kommentti mieheltä. Luulisi, että miehetkään eivät halua oman vaimon pettävän, mutta näköjään tuollaisiakin on. Saatko sinä jotain kiksejä siitä, että vaimosi pettää sinua?

Sitä kutsutaan cuckoldiksi.

Vierailija
250/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap suunnittelee muina naisina kuukausien ajan kostoa, samalla kun näyttelee kotona, että kaikki hyvin. Ei tuo nyt mitenkään terveeltä kuulosta. Hyvä kuitenkin, jos av-mammat voimautuu.

Kyse ei ole useista kuukausista. Ja tuostakin ajasta mies on ollut paljon työmatkoilla ja itsekin olen etäännyttänyt itseäni tietoisesti kotioloista, joten eipä tässä hirveästi ole joutunut näyttelemään.

Ap

Tässä se syy on, pariskunta ei ole vain myöntänyt, että ero on lähellä ja on pakoillut toisiaan. Pettäminen on vain seuraus, ei syy.

Opettele lukemaan. Petäminen oli syy että ap on pakoillut miestä.

Opettele elämää :D

Vierailija
251/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näkee kommentoijan ipn?

Vierailija
252/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten elit tuon kaksi kuukautta hänen kanssaan? Olit kuin ei mitään?

Näinä nykyviestintäkeinojen aikana tuntuu himppasen epäuskottavalta, että pariskunta ei pitäisi yhteyttä toisiinsa muka matkojen aikana. Joten se, että kumpikin näyttelee normaalia 2 kk pettämisen jälkeen, ei vakuuta. Oliko teillä seksiäkin normaalisti?

Eikö huolettanut tartunta?

Tai sitten kyseessä oli kuollut suhde, toiselta nimeltään näkymätön av(i)oero. Asutaan yhdessä, eletään erillään. Ei puhuta, kosketa eikä katsota toiseen.

Vierailija
253/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Historian ainut täydellinen ihminen ja taydellinen vaimo, näköjään. Ainakin omasta mielestään.

Ap on monta kertaa myöntänyt ettei ole itsekään täydellinen. Lainaamassasi viestissä pointti on se että hän ei ole tehnyt mitään väärää miehelleen eikä ole jättänyt osoittamatta rakkautta. Ai että kun sapettaa tällaiset hyvien ketjujen pilaajat!

Vierailija
254/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen, et ole millään tavalla ilmaissut miehelle tietäväsi pettämisestä? 

En ole. Pidin ajatusta ensin aika mahdottomana, mutta kyllä se onnistui. Lähinnä siis sen ansiosta että olemme viettäneet niin paljon aikaa erillään.

Ap

Et edes lähtösi jälkeen? Vaikka toinen pettikin, olisi silti asiallista kertoa miksi teit niin kuin teit. Haluaisitko itse tulla jätetyksi samalla tavalla, ilman mitään selitystä?

Mutta onko ap:lla mitään VELVOLLISUUTTA kertoa tai tehdä toiselle erosta helpompi?

Mielestäni on velvollisuus kertoa edes sen verran, että mies tietää miksi ap on lähtenyt. Kuvitelkaa nyt omalle kohdallenne, että tulette kotiin, puoliso on kadonnut, puolison tavarat on viety, ei mitään tietoa missä puoliso on, ei mitään tietoa miksi näin on käynyt, onko puoliso kunnossa jne. Petetyksi tuleminen on kamalaa, mutta niin paha rikos pettäminen ei ole, että toiselle pitäisi aiheuttaa tällainen tilanne.

Mielestäni miehen olisi pitänyt kertoa pettämisestä. Silloin puoliso olisi tiennyt missä mennään.

Ilman muuta mieluummin näin. Mutta koska niin ei käynyt, ap:n olisi pitänyt vähintään pitänyt kirjoittaa huulipunalla vessan peiliin tietävänsä eikä vain häipyä mitään sanomatta.

Miksi?

Vaikka siksi, että kyseessä on oikeiden ihmisten elämä eikä mikään DaVinci-koodi. Kyllä siallakin on oikeus tietää, miksi hänet jätetään yksin lättiinsä.

Tuo perustelu ei vakuuttanut minua. Paremminkin päinvastoin.

Ymmärrän. Sinusta on kannatettavaa jättää puoliso mitään puhumatta ja jättää hänet yksin selvittämään eron syytä kuin jotain arvoitusta, sen sijaan että käyttäytyisit kuin aikuinen etkä vastaisi lapsellisuuteen lapsellisuudella.

Jos ap:n puoliso käyttäytyy kuin lapsi, miksi ap:n pitäisi toimia hänen äitinään?

Vaikka puoliso käyttäytyisikin kuin lapsi, toisen ei tarvitse käyttäytyä yhtä lapsellisesti.

Ei tarvitse, mutta onko oikeutta vaatia häneltä aikuismaista käytöstä?

On.

Vierailija
255/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap on monta kertaa myöntänyt ettei ole itsekään täydellinen. Lainaamassasi viestissä pointti on se että hän ei ole tehnyt mitään väärää miehelleen eikä ole jättänyt osoittamatta rakkautta. Ai että kun sapettaa tällaiset hyvien ketjujen pilaajat!

AP on täällä vain uhriutumassa ja hakemassa sympatiaa.

Vierailija
256/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

AP on täällä vain uhriutumassa ja hakemassa sympatiaa.

Eikö petetyksi tullut saisi hakea täältä sympatiaa?

Vierailija
257/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kommentteja täällä. Hyvä ap!

Ehdottomasti uskon että tämä on totta. Itse olen myös sen luonteinen että kriisitilanteessa toimin kylmänrauhallisesti, aivot ottaa vallan eikä edes tarvi miettiä tunteita. Se tunnereaktio tulee sitten jälkikäteen.

Eräs ystäväni on myös toiminut hieman vastaavasti, tosin häipyi seuraavana päivänä kun sai tietää pettämisestä. Ja otti lapset mukaan. Kyllä näitä tapahtuu.

Vierailija
258/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP olisi mies, niin ensimmäisen viestin peukut olisivat juuri toisinpäin.

Vierailija
259/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on edessään 2 ongelmaa:

- telkkari on viety

- kuka maksaa puolet vuokrasta

Ensimmäiseen auttaa kaveri tai baari, sekä kaupasta voisi hakea uuden. Mutta hetkinen, nyt pitää säästää, että voi maksaa vuokran! Yhden yön vosuista ei ole vuokran ja elinkustannusten jakajiksi. Lisäongelmia:

- pitää saada äkkiä uusi kämppä, pienempi ja halvempi

- ja telkkari

Mutta telkkaria ei voi vieläkään ostaa, koska pitää olla vuokratakuurahat!

Lisäksi sisintä näivertää ihan helkutisti ajatus siitä, että ap ei ole mustis, eikä aiheuttanut kohtausta, eikä tainnut edes välittää eikä itke eikä kärsi eikä mitään! Istuu siellä varmaan raskaana jo uuden kullan kainalossa telkkaria katsellen.

Ap, muista laittaa telkkari päälle jos ex joskus soittaa ja haluaa keskustella. Sano, että et ehdi nyt kun tulee toi peli, mutta soitat sen jälkeen.

Vierailija
260/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista. Aikuiset osaa puhua asioista, eikä vaan karata.

Mä olen kerran tehnyt suunnilleen ap:n tavoin, ja näin jälkikäteen ajateltuna se oli lapsellista ja typerää, ja häpeän sitä syvästi. Kunnon drama queen.

En aio kertoa asiasta enää kellekään, ja toivon, ettei kukaan saa sitä selville. Käsi sydämelle: haluaisitko olla parisuhteessa noin julman ihmisen kanssa?

Minäkin olen kerran toiminut noin. Suhtaudun myötätuntoisesti sillloiseen itseeni. Nyt ehkä toimisin toisin, mutta silloin en pystynyt siihen... mä olin kuitenkin se, jota oli kohdeltu siinä väärin, joten en ruoski itseäni siitä, mitä tein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan