Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrankin elämässäni maltoin mieleni (pettävä mies), ja nyt on koston hetki koittanut :)

Vierailija
23.04.2018 |

Sain tietää melkein kaksi kuukautta sitten että avomieheni on pettänyt minua. Tietääkseni vain kerran (työpaikan pikkujoulut), mutta se riittää minulle. Sain tietää kun hän oli työmatkalla, joten pakostakin asian ottaminen puheeksi venähti - onneksi, koska sain päähäni suunnitelman jonka olen nyt toteuttanut.

Tajusin saman tien tiedon saatuani, että tämä oli tässä. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Hetken mietittyäni tein näin: aloin heti etsiä uutta asuntoa, ja ihmeellisellä onnenkantamoisella eräällä puolitutulla oli vapautunut ihana asunto hyvällä paikalla. Eipä siinä mitään, nimet vuokrasopimukseen ja avaimet sain käteen parin viikon päästä. Sen jälkeen aloin pieni lasti kerrallaan siirtää tavaroitani uuteen asuntoon. Luotin siihen, että mies ei huomaa mitään, eikä hän ilmeisesti olekaan katsonut mm. vaatekaappiini tai työpöytäni laatikoihin. Olisi muuten kyllä havainnut eron entiseen. Mies on kyllä nyt ollut paljon poissa kotoa, joten se on helpottanut operaatiota huomattavasti.

Nyt mies on tämän päivän ja huomisen työreissulla, joten itse otin vapaapäivän ja kuljetin uuteen asuntooni isommat tavarat ja ne harvat huonekalut, jotka ovat minun ja jotka vielä haluan pitää. Viimeisellä reissulla entiseen kotiin jätin avaimen eteiseen. Nyt on muutto valmis, ja olo on aivan ihana. Toisaalta vähän kauhistuttaakin: mies sai tasan tarkkaan mitä ansaitsi, mutta onkohan ihan normaalia että oloni on näin kylmä, ja että saan näin suunnattomasti nautintoa siitä, että mies tulee palatessaan hämmästymään niin suuresti? Luonnollisesti en aio mm. vastata puheluihin tai viesteihin, eikä mies voi tietää mihin olen häipynyt. Syyn varmaan arvaa kyllä.

Joskus elämä näköjään voi olla kuin Salkkareista. Itse tämän draaman kehittelin, mutta näin minä nyt halusin tehdä, lapsellista tai ei :) Ei minua oikeastaan ollenkaan olisi kiinnostanutkaan puhua asiasta. Itse pettäminen on 100% varmaa, joten miksi kuuntelisin 1) huonoja tekosyitä ja valheita, tai 2) itkua ja anteeksi anelemista.

Kommentit (1155)

Vierailija
201/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pistää naurattamaan tää jeesustelijoiden kööri täällä :D Että aikuisena ihmisenä sinun olisi tullut diipadaapa...kohdata vaikeat asiat elämässä blaablaa...parisuhteen eteen pitäisi jaarijaarijaa :D

Kyllä köökkitsykologien kannattaa pysyä köökissä. Mieluiten ovi kiinni.

Vierailija
202/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni kommenteista on ap:n itsensä kirjoittamia, esimerkkinä kommentti 192.

Trollolloooo yrittää lietsoa sotaa puolesta ja toisesta. Hölmöt lähtee tunteella mukaan kuka on oikeassa petetty vai pettäjä.

En edes käy katsomassa mikä kommentti 192 on, mutta jokaisessa omassa kommentissani on perässä Ap.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs on AP sössinyt suhteensa siihen jamaan, että miehelle tullut tarve. Osaltaan sinun vikasi jos suhde on niin huono että on pitänyt hänen valita pettäminen. Molemmat olette suhteestanne vastuussa ja tässä tilanteessa molemmat yhtä epäkypsiä.

Mielestäni meillä meni ihan OK. Työ- ja opiskelukiireitä molemmilla, mutta mitään yksittäistä huonoa puolta suhteessa en kyllä osaa nimetä. En ole pihdannut jne., mitä nyt usein epäillään tällaisissa tilanteissa.... Vähän väljähtänyttä on voinut olla, mutta ei mieskään ole yrittänyt tilannetta kohentaa, eikä edes ottanut puheeksi.

Ap

Kuten sanoin, teidän yhteinen ongelma takana.

Ongelmia tai  ei, pettäjä on aina itse vastuussa omasta pettämisestään. Turha vierittää osavastuuta petetylle.

Toki. Suhteesta he ovat silti yhdessä vastuussa ja AP itse sanoi että kumpikaan ei tehnyt mitään arjen parantamiseksi. Mies valitsi pettämisen ratkaisuksi ja AP lapsellisen tavan reagoida.

Mieshän se valitsi lapsellisen ja loukkaavan "ratkaisun". Miksi ap:n edes olisi pitänyt toimia kypsästi kun toinen on mennyt pilaamaan suhteen?

Ei pettäminen olekaan fiksu tapa hoitaa asioita. "Kostaminen" on myös yhtä tyhjän kanssa. Parisuhteessa on aina kaksi ihmistä ja syyllisen etsiminen on turhaa. Molemmat ovat möheltäneet.

Höpö höpö. Tässä tapauksessa mies oli ainoa syyllinen. Jos parisuhteessa on ongelmia, niin aikuinen ihminen ottaa ne puheeksi. Aikuinen ihminen ei mene ja läträä limakalvokontaktissa vieraan ihmisen kanssa salaa partneriltaan.

Ja vaikka ap olisi "aiheuttanut" miehelle hirveät seksihimot vaikkapa kieltäytymällä seksistä niin silti miehen ratkaisu oli väärä. Hänen olisi pitänyt ottaa asia puheeksi. Nyt mies harrasti pettämisseksiä ja tämän lisäksi hän piti suunsa kiinni asiasta eli mikään tässä ei ole ap:n vika tai syy.

Olethan ap käynyt sp-testeissä? Käy vielä varmuuden vuoksi, koska noita tapauksia on voinut olla aiemminkin.

Vierailija
204/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten elit tuon kaksi kuukautta hänen kanssaan? Olit kuin ei mitään?

Vierailija
205/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain tietää melkein kaksi kuukautta sitten että avomieheni on pettänyt minua. Tietääkseni vain kerran (työpaikan pikkujoulut), mutta se riittää minulle. Sain tietää kun hän oli työmatkalla, joten pakostakin asian ottaminen puheeksi venähti - onneksi, koska sain päähäni suunnitelman jonka olen nyt toteuttanut.

Tajusin saman tien tiedon saatuani, että tämä oli tässä. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Hetken mietittyäni tein näin: aloin heti etsiä uutta asuntoa, ja ihmeellisellä onnenkantamoisella eräällä puolitutulla oli vapautunut ihana asunto hyvällä paikalla. Eipä siinä mitään, nimet vuokrasopimukseen ja avaimet sain käteen parin viikon päästä. Sen jälkeen aloin pieni lasti kerrallaan siirtää tavaroitani uuteen asuntoon. Luotin siihen, että mies ei huomaa mitään, eikä hän ilmeisesti olekaan katsonut mm. vaatekaappiini tai työpöytäni laatikoihin. Olisi muuten kyllä havainnut eron entiseen. Mies on kyllä nyt ollut paljon poissa kotoa, joten se on helpottanut operaatiota huomattavasti.

Nyt mies on tämän päivän ja huomisen työreissulla, joten itse otin vapaapäivän ja kuljetin uuteen asuntooni isommat tavarat ja ne harvat huonekalut, jotka ovat minun ja jotka vielä haluan pitää. Viimeisellä reissulla entiseen kotiin jätin avaimen eteiseen. Nyt on muutto valmis, ja olo on aivan ihana. Toisaalta vähän kauhistuttaakin: mies sai tasan tarkkaan mitä ansaitsi, mutta onkohan ihan normaalia että oloni on näin kylmä, ja että saan näin suunnattomasti nautintoa siitä, että mies tulee palatessaan hämmästymään niin suuresti? Luonnollisesti en aio mm. vastata puheluihin tai viesteihin, eikä mies voi tietää mihin olen häipynyt. Syyn varmaan arvaa kyllä.

Joskus elämä näköjään voi olla kuin Salkkareista. Itse tämän draaman kehittelin, mutta näin minä nyt halusin tehdä, lapsellista tai ei :) Ei minua oikeastaan ollenkaan olisi kiinnostanutkaan puhua asiasta. Itse pettäminen on 100% varmaa, joten miksi kuuntelisin 1) huonoja tekosyitä ja valheita, tai 2) itkua ja anteeksi anelemista.

Tein ite saman joulukuun 2 päivä. Sain tietää kuvan kera, että tyttöystävä petti  pikkujouluissa. Mun yks frendi on samassa firmassa duunissa, kun exä. Mulla oli asiat kyl sillai etten ollut vielä kirjoilla hänen kämpässään, joten riitti että otti omat kamat ja häipy ilman ylimääräistä säätöä. Vuokrasin enon yksiön itelleni samantien. Laitoin kaikki estot päälle joka paikasta mistä voi laittaa. Enkä ole sanonu mitään miks olen häipynyt. Saa miettiä ellei ole tajunnu. Kovasti on mun systeriltä ja mutsilta tivannu että mitähän helvttiä. Kärsikööt, ei paljoa kiinnosta.

Kiva kun kerroit, ap. Olikin kovin miesmäinen kirjoitus, hahahaa. Frendi, sillai, blaa blaa. Joskus se ei vaan lähe.

Vierailija
206/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tekstistä tuli kyllä tyypillinen Salkkareiden katsoja mieleen, oli vähän typerää. Ja vuodatusta, uskottavuuskerroin oli aika heikko.

Se, että livistää kuin sokeritoukka vessan lattialla valojen syttyessä selvittämättä asioita kumppanin kanssa kertoo kehittymättömästä luonteesta ja mikäpä siinä, ei niitä omia tunteita voi paeta kuitenkaan. Tunteellinen siili itkeskelee piikkiensä alla.

Toivottavasti ap ei ala nyt stalkkaamaan entistä avopuolisoa.

Pettäminen ja ero, näitä tapahtuu lähes kaikille ihmisille joskus niin miksi siitä pitää tehdä draamaa, eikö vain voi todeta että oho, näin kävi ja jatketaan eri suuntiin.

Ristiriitainen viesti. Ensin pitää selvittää asioita ja sitten lopussa kuitenkin kelpaa että todetaan oho ja lähdetään eri suuntiin. Aikamoinen tuuliviiri olet.

Tai sitten sinulla on rajallinen ymmärrys. Et ole ehkä joutunut petetyksi? Tai sinulla ei ole kokemusta parisuhteesta? Selvittäminen voi olla lyhyempi kuin jahkaaminen ja vatvominen. Ihan vaikka odottaa, että mies tulee kotiin. Kertoo, että kuulin sinun pettäneen, onko sinulla siihen mitään sanottavaa. Ja tässä on avain, olen lähdössä.

Miksi pitäisi kuulla mitä sanottavaa sillä toisella on kun suhde on jo ohi?

Vierailija
207/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Jäätävä pokka. :)

Vierailija
208/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista. Aikuiset osaa puhua asioista, eikä vaan karata.

Mä olen kerran tehnyt suunnilleen ap:n tavoin, ja näin jälkikäteen ajateltuna se oli lapsellista ja typerää, ja häpeän sitä syvästi. Kunnon drama queen.

En aio kertoa asiasta enää kellekään, ja toivon, ettei kukaan saa sitä selville. Käsi sydämelle: haluaisitko olla parisuhteessa noin julman ihmisen kanssa?

Vierailija
209/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun ensimmäinen reaktio olisi soittaa sukulaiset, ystävät ja poliisi, jos puoliso olisi kadonnut yhtäkkiä. En pidä kovin kypsänä ratkaisuna vaikka en pettämistä hyväksykään. Aikuinen osaa kohdata asiat ja kertoa suoraan tietävänsä pettämisestä sekä suhteen päättyneen. Se on toki vaikeaa, vaikeampaa kuin kadota ja pestä kätensä, mutta aikuisuus on muutenkin vaikeaa.

Millainen toope pitää olla että alkaa sukulaisilta, ystäviltä ja poliisilta kysellä mitä on tapahtunut kun puoliso on tavaroidensa kanssa kadonnut asunnosta.

No minä olisin tällainen toope ja menisin kyllä paniikkiin. Mieti nyt, puoliso katoaa tavaroineen sanomatta mitään ja ilman mitään etukäteisvaroitusta! Ihanko voisit itse istahtaa tyynesti alas ja todeta että jaaha, näin kävi? Puoliso sai tarpeekseen ja lähti. En usko hetkeäkään. Jos puoliso ei vastaa puhelimeen niin tottakai selvittäisin hänen läheisiltään mitä on tapahtunut.

Juuri tämä on se, mitä moni ei tunnu tajuavan.

Ap ei ole tehnyt väärin pitäessään tiedon omanaan. Ap ei ole tehnyt väärin valmistellessaan lähtönsä etukäteen. Mutta siinä ap teki väärin, ettei viitsinyt lähtiessään edes heippaa sanoa.

Mies teki väärin, kun ei viitsinyt lähtiessään pettämään ilmoittaa "heippa, lähen nyt naisiin", jolloin homma olisi selvä ja mahdolliset seuraukset eivät tulisi siten yllätyksenä. Mieshän on valehdellessaan ottanut riskin, ja nyt riski valitettavasti onnettomien sattumuksien seurauksena realisoituu, kyynel.

Mikä ihmeen tarve näitä kahta asiaa on verrata toisiinsa? Vaikka tässä pettäminen ja jättäminen on sidoksissa toisiinsa, niin ne eivät ole samanlaisia asioita.

Vierailija
210/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tekstistä tuli kyllä tyypillinen Salkkareiden katsoja mieleen, oli vähän typerää. Ja vuodatusta, uskottavuuskerroin oli aika heikko.

Se, että livistää kuin sokeritoukka vessan lattialla valojen syttyessä selvittämättä asioita kumppanin kanssa kertoo kehittymättömästä luonteesta ja mikäpä siinä, ei niitä omia tunteita voi paeta kuitenkaan. Tunteellinen siili itkeskelee piikkiensä alla.

Toivottavasti ap ei ala nyt stalkkaamaan entistä avopuolisoa.

Pettäminen ja ero, näitä tapahtuu lähes kaikille ihmisille joskus niin miksi siitä pitää tehdä draamaa, eikö vain voi todeta että oho, näin kävi ja jatketaan eri suuntiin.

Ristiriitainen viesti. Ensin pitää selvittää asioita ja sitten lopussa kuitenkin kelpaa että todetaan oho ja lähdetään eri suuntiin. Aikamoinen tuuliviiri olet.

Tai sitten sinulla on rajallinen ymmärrys. Et ole ehkä joutunut petetyksi? Tai sinulla ei ole kokemusta parisuhteesta? Selvittäminen voi olla lyhyempi kuin jahkaaminen ja vatvominen. Ihan vaikka odottaa, että mies tulee kotiin. Kertoo, että kuulin sinun pettäneen, onko sinulla siihen mitään sanottavaa. Ja tässä on avain, olen lähdössä.

Miksi pitäisi kuulla mitä sanottavaa sillä toisella on kun suhde on jo ohi?

Määrittele milloin suhde on ohi.

Vierailija
211/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti 211 on ap:n kirjoittama. Ylistys tulee ihan omituiseen kohtaan ketjua.

Vierailija
212/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun ensimmäinen reaktio olisi soittaa sukulaiset, ystävät ja poliisi, jos puoliso olisi kadonnut yhtäkkiä. En pidä kovin kypsänä ratkaisuna vaikka en pettämistä hyväksykään. Aikuinen osaa kohdata asiat ja kertoa suoraan tietävänsä pettämisestä sekä suhteen päättyneen. Se on toki vaikeaa, vaikeampaa kuin kadota ja pestä kätensä, mutta aikuisuus on muutenkin vaikeaa.

Millainen toope pitää olla että alkaa sukulaisilta, ystäviltä ja poliisilta kysellä mitä on tapahtunut kun puoliso on tavaroidensa kanssa kadonnut asunnosta.

No minä olisin tällainen toope ja menisin kyllä paniikkiin. Mieti nyt, puoliso katoaa tavaroineen sanomatta mitään ja ilman mitään etukäteisvaroitusta! Ihanko voisit itse istahtaa tyynesti alas ja todeta että jaaha, näin kävi? Puoliso sai tarpeekseen ja lähti. En usko hetkeäkään. Jos puoliso ei vastaa puhelimeen niin tottakai selvittäisin hänen läheisiltään mitä on tapahtunut.

Sen jälkeen kun olet itse ensin pettänyt. Olet kyllä maailman luokan toope silloin.

Vierailija
213/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisko ihan mielenkiinnosta joitain skenaarioita? Kidnapattu tavaroineen? Tullut hulluksi, myynyt omaisuuden ja karannut Nepaliin? Jotain sattunut ja poliisit takavarikoineet tavarat ilmoittamatta? Ufot? Mitä muuta, mikä ei olisi oma tietoinen valinta jättää toinen?

Nää oli hyviä😂😂😂

Vielä yksi: menettänyt muistinsa, mennyt vahingossa väärään asuntoon jonka omistaja lähti matkoille ja unohti ovensa auki. Samaan aikaan murtovarkaat on käyneet ja vieneet kaikki vaimon tavarat.

Vierailija
214/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka murehditte miehen puolesta, uskon että hän kyllä oikeasti tajuaa hyvin nopeasti mitä on tapahtunut, kun asunnosta on hävinnyt minun lisäkseni tavarani. Eikä hän epätietoisuudessa joudu olemaan, kysyköön keneltä tahansa läheiseltäni niin saa tietää jutun jujun.

Ap

Olet siis kertonut kaikille, että mies petti?

Vierailija
215/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap suunnittelee muina naisina kuukausien ajan kostoa, samalla kun näyttelee kotona, että kaikki hyvin. Ei tuo nyt mitenkään terveeltä kuulosta. Hyvä kuitenkin, jos av-mammat voimautuu.

Vierailija
216/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentti 211 on ap:n kirjoittama. Ylistys tulee ihan omituiseen kohtaan ketjua.

Jos noin paljon epäilyttää, niin saa täältä kaivettua kirjoittajien IP-osoitteet. Sieltä vaan toteamaan ovatko samat vai ei. Vinkki: eivät ole.

Ihan tosissaan te, jotka olette niin huolissanne miehestä. Kyllä hän saa tietää moneltakin ihmiselta mistä on kyse. Arvannee tosiaan myös siitä että avain on eteisessä ja tavarani poissa. Jos joskus tuntuu siltä että voin hänen kanssaan jutella, jos hän niin haluaa, niin sitten teen sen. En vielä. En halua.

Ap

Vierailija
217/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein ite saman joulukuun 2 päivä. Sain tietää kuvan kera, että tyttöystävä petti  pikkujouluissa. Mun yks frendi on samassa firmassa duunissa, kun exä. Mulla oli asiat kyl sillai etten ollut vielä kirjoilla hänen kämpässään, joten riitti että otti omat kamat ja häipy ilman ylimääräistä säätöä. Vuokrasin enon yksiön itelleni samantien. Laitoin kaikki estot päälle joka paikasta mistä voi laittaa. Enkä ole sanonu mitään miks olen häipynyt. Saa miettiä ellei ole tajunnu. Kovasti on mun systeriltä ja mutsilta tivannu että mitähän helvttiä. Kärsikööt, ei paljoa kiinnosta.

Oletko kertonut siskolle ja äidille eron syyn?

Vierailija
218/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut keskustella asia läpikohtaisin lävitse. Pettämisiä voi tulla hyvissäkin suhteissa ja ne kannattaa aina keskustella lävitse. Yksi penetraatio ei ole syy erota. Sitten jos mies on ihan hilipitappeli, niin se on asia erikseen. Seksuaalisuus ei ole mikään tabu aihe, parit voi puhua siitä ja parantaa seksielämää monin tavoin. Seksi on vain yksi osa parisuhdetta, siinä on paljon muita painavimpiakin syitä olla yhdessä. Elämää ei kannata ottaa niin vakavasti. Kaikki täällä tekevät virheitä.

Vierailija
219/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap tietää varmasti että mies petti, jos mies itse ei ole kertonut? Toinen nainenko kertoi? Vai ovatko he paneskelleet jossain julkisella paikalla että silminnäkijöitä on useampia?

Vierailija
220/1155 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka murehditte miehen puolesta, uskon että hän kyllä oikeasti tajuaa hyvin nopeasti mitä on tapahtunut, kun asunnosta on hävinnyt minun lisäkseni tavarani. Eikä hän epätietoisuudessa joudu olemaan, kysyköön keneltä tahansa läheiseltäni niin saa tietää jutun jujun.

Ap

Olet siis kertonut kaikille, että mies petti?

Nyt olen, niille muutamille joiden kuuluu asiasta tietää ja joilta mies osaa kyllä kysyä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän