Vampyyrien oma aihe vapaa
Kommentit (75)
Hirveä kevätväsymys/masennus päällä. Toi valon määrä on jotain niin hirveetä! Päätä särkee ja ahdistaa. Vaikka menen joka aamu nukkumaan klo. 7 ja herään vasta klo 20. niin silti väsyttää koko yön.
Miten saisi lapsen lopettamaan itsensä imemisen? Puree rannetta tai peukaloa, ja ryystää omaa vertaan missä vaan, jopa vieraiden läsnäollessa? Ollaan miehen kanssa koitettu sille sanoa, että siitä kasvaa karvoja kämmeniin, eikä enää pysty muuttumaan lepakoksi. Täytyykö uhata auringolla tai ristillä, että lopettaa?
Juttelin juuri postilaatikolla ihmisnaapurini kanssa, oikein mukava rouva.
Typerä populaarikulttuuri on keksinyt on että me joko a. kimallamme auringossa tai b. palamme tuhkaksi auringossa. Ei pidä paikkaansa. Me myös vanhenemme, kylläkin hyvin hitaasti.
Paistan juuri sämpylöitä lapsille, jotta saavat välipalaa kun tulevat koulusta. Minun elimistöni näin 80-vuotiaana ei enää kestä ihmisten ruokaa, paitsi kahvia. Muu tekee minut kipeäksi. Virallisesti minulla on Ibs, ja siksi en syö julkisesti .Osaan kyllä esittää syöväni, mutta helpommalla pääsee kun kertoo olevansa sairas. Myöhemmin, kun silmieni valonarkuus ja päiväväsymys väistämättä pahenevat, voin sitten siirtyä migreeniin. Onneksi suomalaiset ovat yleensäkin kalpeita, joten albiinomainen olemukseni ei pistä silmään. En pukeudu mustiin viittoihin ja minulla on silmälasit, en kyllä tarvitse niitä mutta näytän niissä hyvältä :D
Apua, sämpylät!!! Huh eivät ehtineet palaa. Tuoksu on ihana, muttei kärsi maistaa. Sen sijaan haen kellarin likitusta jääkaapista veripullon , kaadan mukillisen mikroon lämpiämään ja laitan kahvin sekaan. Joskus minulta on lipsahtanut "eikun verellä" jonkun kysyessä " maidolla tai sokerilla?" , mutta tapahtunut on pistetty oudon huumorintajun piikkiin.
Mies suutti eikä tule enää arkkuun vaan nukkuu vuodesohvan laatikossa, mitä teen?
Hikoiluttaa, kiukuttaa, turvottaa. Ikuinen elämä on kiva, kiitos vain mutta ikuiset vaihdevuodet eivät! Se joka minut muutti olisi voinut toimia vähän aikaisemmin, nyt tappelen näiden kuumien aaltojen kanssa hamaan ikuisuuteen. Kirjaimellisesti.
Onko sopivaa tai haitallista käännyttää omia verisukulaisia?
Te vampyyrit, jotka olette eläneet jo satoja vuosia: huolestuttaako teitä miten enää nykyaikana pystytte pitämään vampyyriytenne salassa? Ennen oli helppo vaihtaa muutaman vuoden jälkeen maisemaa ja aloittaa jossain muualla alusta eri nimellä, mutta miten nykyään, kun on kaiken maailman passit ja osoiterekisterit, joilla jokaista tarkkaillaan? Oletteko jo alkaneet paljastua tai joutua epäilyksen alaiseksi?
Ketä julkisuuden henkilöä epäilette vampyyriksi?
Kokeneet vampyyrit, auttakaa! Olen ollut vampyyri vasta vuorokauden, ja verenhimo on sietämätön. Kissani on kuollut, en voinut sille mitään. Kissa ei kuitenkaan riitä, veren pitäisi tulla ihmisestä. En haluaisi vahingoittaa ketään, mitä teen? Tarvitsen apua pian! Ennen kuin...
Vierailija kirjoitti:
Kokeneet vampyyrit, auttakaa! Olen ollut vampyyri vasta vuorokauden, ja verenhimo on sietämätön. Kissani on kuollut, en voinut sille mitään. Kissa ei kuitenkaan riitä, veren pitäisi tulla ihmisestä. En haluaisi vahingoittaa ketään, mitä teen? Tarvitsen apua pian! Ennen kuin...
Tinder. Jos olet nainen (päättelen näin kissasta). Sovit 6 treffiä per vuorokausi, imet kaikista vähän. Valitse ensimmäiseksi joku raavas urheilija tai pullea uh.. kumppani, heistä voit imaista vähän enemmän. Muutenkin, paras valita ne hyvinsyöneen näköiset. Ei mitään gootteja, ne pyörtyy heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder. Jos olet nainen (päättelen näin kissasta). Sovit 6 treffiä per vuorokausi, imet kaikista vähän. Valitse ensimmäiseksi joku raavas urheilija tai pullea uh.. kumppani, heistä voit imaista vähän enemmän. Muutenkin, paras valita ne hyvinsyöneen näköiset. Ei mitään gootteja, ne pyörtyy heti.
Kiitos avusta! Tein noin ja sain heti treffit sovittua. Otin vahingossa liikaa ja kävi huonosti... Ensi kerralla osaan jo hillitä itseni.
Up! Näitä on niin kiva lukea... T. Ap
Mitä vampyyri tilaa baarissa???
Litran kokista
Vierailija kirjoitti:
Miten saisi lapsen lopettamaan itsensä imemisen? Puree rannetta tai peukaloa, ja ryystää omaa vertaan missä vaan, jopa vieraiden läsnäollessa? Ollaan miehen kanssa koitettu sille sanoa, että siitä kasvaa karvoja kämmeniin, eikä enää pysty muuttumaan lepakoksi. Täytyykö uhata auringolla tai ristillä, että lopettaa?
(Ja ennen kuin kukaan tulee valittamaan että vampyyrit eivät ikäänny, niin kyllä me normaalisti ikäännymme noin 18-vuotiaiksi ja sen jälkeen hitaasti ikäännymme) Tein samalla tavalla joskus pikkulapsena,mutta kyllä se loppui noin 7-vuotiaana. Odota vain, kyllä se pikkuinen vielä lopettaa!;)
Terveisiä täältä Lapista. V*tuttaa ihan täysillä. Kivat, pulleat kaamosajat ovat takana ja on aika kaivautua karhunpesään kesäksi ja kärsiä nälästä useampi kuukausi. Onneksi lupailevat sateista kesää, koska kovalla vesisateella pystyn kömpimään ulos ja lähden tunturikeskuksiin vähän imeskelemään. Pitääkin ostaa hyttyskarkotetta valmiiksi reppuun, koska ne vihulaiset käyvät mielellään kimppuuni. En oo vielä löytänyt sellaista donor-ihmistä, joka tulis mun kaveriksi juurakon alle pariksi kuukaudeksi. Maksaisin kyllä hyvin, eikä tarvisi laihduttaa kesän jälkeen!