Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vampyyrien oma aihe vapaa

Vierailija
21.04.2018 |

Mitä vampyyrit kirjottelis?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lempiveriryhmänne? Itse pidän O:n kirpeydestä mutta B:n makeus ei sovi minulle.

Vierailija
2/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin keväästä, kun aurinko paistaa ja voin jälleen kimmeltää auringonpaisteessa.

Olen 118-vuotias ja pian alkaa taas uusi kouluvuosi, jolloin pääsen iskemään uusia lukion ekaluokkalaisia.

Nimeni on Edward.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa O-negatiivista... Lasi punaista ja Haluatko miljonääriksi pyörimään..

Vierailija
5/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät kutsu sisään?

Vierailija
6/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällaisesta suhteesta ok erota?

Olemme siis olleet vaimoni kanssa yhdessä 5 vuotta. Hän oli alkujaan ihminen, mutta muutin hänet vampyyriksi, jotta voisimme elää ikuisesti yhdessä samanikäisinä. Nyt hän on kuitenkin alkanut käydä vähän tylsäksi, ja kaipaisin vaihtelua. Tuntuu kuitenkin moraalisesti väärältä jättää hänet. Mitä minun pitäisi tehdä?

Vierailija
7/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällaisesta suhteesta ok erota?

Olemme siis olleet vaimoni kanssa yhdessä 5 vuotta. Hän oli alkujaan ihminen, mutta muutin hänet vampyyriksi, jotta voisimme elää ikuisesti yhdessä samanikäisinä. Nyt hän on kuitenkin alkanut käydä vähän tylsäksi, ja kaipaisin vaihtelua. Tuntuu kuitenkin moraalisesti väärältä jättää hänet. Mitä minun pitäisi tehdä?

Ime kuiviin ja etsi uusi. 

Vierailija
8/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri antoi taas kakaroidensa riekkua aamu kymppiin saakka! Pitäsköhän tehdä vasu?

Vierailija
9/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa edullisia pimennysverhoja? 

Vierailija
10/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä iässä vampyroida lapsi?

Minä ja mieheni olemme ns. uusvampyyrejä. Meitä purtiin pari kuukautta sitten, halusimme sitä itse. Lapsemme jätimme kuitenkin toistaiseksi ihmiseksi. Hän on nyt 6 kk:n ikäinen, siinä iässä lapsi on vielä ihanan suloinen. Moni ihminen haluaisi pitkittää vauva-aikaa, ja meillä olisi siihen tilaisuus. Mutta kannattaako se? Te joilla on vampyyrivauva ollut jo kauemmin, siis esim. useita kymmeniä vuosia, miltä se on tuntunut? Kadutteko?

Vierailija
11/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini veisteli eilen illalla pihallaan puutikkuja. Moikkasin ja kysyin häneltä, mihin tarkoitukseen ne tulevat, ja hän väitti käyttävänsä niitä tänään lauantaina makkaran paistoon. Mielestäni n. 4-5cm läpimitaltaan olevat tikut ovat siihen hommaan vähän liian paksuja.

Mitäs luulette, olisiko aika vaihtaa residenssiä...?

Vierailija
12/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko vielä kun teistä tuli vampyyrejä?

Minun tarinani: Yhtenä päivänä isä tuli töistä jalka katkenneena. Hän oli rakentamassa pyramidia, ja iso painava lohkare putosi hänen jaloilleen. Työt loppuivat hänen osaltaan siihen. Perheemme taloudellinen tilanne heikkeni nopeasti. Meistä tuli kulkijoita, jotka anelivat ruokaa.

Eräs mies näki kurjuutemme ja tarjosi sopimusta. Jos hän saisi ottaa vanhempani kellariinsa verenlähteeksi, vastapalvelukseksi hän antaisi minulle ikuisen elämän. Hyvästelin vanhempani ja jatkoin kiertolaiselämää itsekseni. Kahden kuukauden päästä kävin miehen talolla ja yritin pelastaa vanhempani, mutta he olivat jo vuotaneet kuiviin.

Vierailija
13/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko epänormaali kun tykkään kuukautisverestä? En pidä siitä miltä iho tuntuu vasten hampaita, siinä on jotain ällöttävää. Etsin verta julkisista vessoista.

Vierailija
14/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä arkkumerkki on teidän lemppari, siis siinä jossa nukutte päivisin?

Vierailija
15/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä alkon aukioloajat ovat vampyyrejä syrjiviä niinpä vaadin 24h alkoa

Vierailija
16/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purin ja imin eilen yhtä ihmistä joka oli syönyt valkosipulia, sain kauhean pskataudin.

Vierailija
17/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tullut auringon nousua ennen kotiin? Onkohan mennyt jonkun naikkosen arkkuun nukkumaan? Mitä teen?

Vierailija
18/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin litran kokista.

Vierailija
19/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin litran kokista.

Mua kiinnostaisi isot ranskalaiset ja hampurilainen.

Vierailija
20/75 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imin eilen vahingossa kuiviin yhden miehen. :(