Vampyyrien oma aihe vapaa
Kommentit (75)
Onks toi Dracula vähän olevinaan kun on julkkis. Musta se on ärsyttävä ja ylimielinen, eikä se ole edes komea rasvatukkineen.
Vierailija kirjoitti:
Vika kerta, kun vuokraan kämpän pizzerian yläkerrasta! Se valkosipulin haju...
Jos on vapaita asuntoja tiedossa, vinkatkaa!
Wt vampyyrin ongelmia. Minä asunkin sukulinnassani. On vain niin vaikea löytää palvelusväkeä ja nekin jotka olen saanut tulemaan luvattuani erinimaisen palkan eivät suostu tulemaan töihin kuin päivisin mikä tekee aristokraatin elämäntavasta vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Dracula vähän olevinaan kun on julkkis. Musta se on ärsyttävä ja ylimielinen, eikä se ole edes komea rasvatukkineen.
Degeneroitunut aatelinen. Sukulinna on konfiskoitu valtiolle ja kuulemma suvun sinettisormuskin on kanikonttorissa.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisia aloituksia:
- Olen ihastunut mieheen joka on tavallinen ihminen, eikä hän tiedä, että olen vamppyyri. Olen menossa hänen luokseen syömään, mutta hän sanoi laittavansa ruokaa, jossa on valkosipulia. Mitä voisin tehdä, jotta ei tarvitsi syödä sitä?
- Harrastin seksiä miehen kanssa, joka on tavallinen ihminen. Uskallanko kertoa, että olen vampyyri?
- Mies haluaa, että puren häntä.
- Oletko koskaan juonut toisen vampyyrin verta? Miltä maistui?
- Olen vampyyri, joka pystyy kävelemään päivänvalossa. Kysyttävää?
- Join sellaisen ihmisen verta, jolla on hiv-virus. Sainko nyt tartunnan?
Käy lämpimässä suihkussa ennen seksiä niin mies ei huomaa ruumiinlämmön puutetta ja ole varovainen jos imet. Siis ei verta;) Ihmismiehet ovat niin kovin säikkyjä kun vampyyrinainen antaa suuseksiä.
- Blade on nähty viime aikoina liikkuvan näillä seuduilla, uskallanko liikkua ulkona?
- En uskalla matkustaa Kiinaan, kun siellä on niin paljon riisiä, että laskennasta ei tulisi loppua.
- Purin miestä, mutta hän ei muuttunut vampyyriksi, mitä ihmettä?
- Purin ihmistä, jolla oli vihreän väristä verta, mitä ihmettä?
- Olen ihminen joka pystyy muuttamaan vampyyreja ihmisiksi puremalla heitä, kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Nautin keväästä, kun aurinko paistaa ja voin jälleen kimmeltää auringonpaisteessa.
Olen 118-vuotias ja pian alkaa taas uusi kouluvuosi, jolloin pääsen iskemään uusia lukion ekaluokkalaisia.
Nimeni on Edward.
Mikä ihmeen hybridi-gay-"vampyyri" sinä olet? Oikea vampyyri palaa auringossa eikä kimaltele.
Rüdiger, 301 vuotta
En ole koskaan juonut verta, kysyttävää?
Kuka muu aikoo talvilomalla lappiin jossa aurinko ei nouse koskaan :D
Kokemuksia? Miehen ihmisteini vonkuu että muutan vampyyriksi? Bio-äiti ei suostu. Mitä tässä voi tehdä? Miehen kanssa mietittiin että muutettaisiin heidät molemmat, mutta tämä bio-äiti pitäisi muuttaa salaa tai väkisin. Vinkkejä?
Inhottaa tämä kevät. Kohta on taas kesä eikä ulkona voi liikkua kuin pari tuntia öisin.
Etelään ei ole varaa matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia? Miehen ihmisteini vonkuu että muutan vampyyriksi? Bio-äiti ei suostu. Mitä tässä voi tehdä? Miehen kanssa mietittiin että muutettaisiin heidät molemmat, mutta tämä bio-äiti pitäisi muuttaa salaa tai väkisin. Vinkkejä?
Minkä ikäinen teini? Jos muuttaisitte hänet nyt, saisitte ikuiseksi riesaksi vonkuvan ja mankuvan teinin, odottakaa pari vuotta ennen kuin luonne vähän rauhoittuu. Odottaisin vähintään 18-vuotiaaksi, jolloin hän on täysivaltainen päättämään omista asioistaan eikä äidillään pitäisi olla vastaan sanomista.
Harmittaako ketään muuta meistä annettu negatiivinen ja yksipuolinen kuva julkisuudessa?
Kyllästyttekö ikinä yksipuoliseen ruokavalioon?
- Mies (joka on ihminen) on saanut kutsun Draculan luokse Transylvaniaan. Pelkään, että hän joutuu siellä yöllä Draculan morsianten viettelemäksi. Uskallanko päästää?
- Mikä on kamalin maku jonka olette jossain veressä maistaneet?
Mikä on sopiva tapa lähestyä uhria
#metoo
Oletteko muut huomanneet, että vegaanin veri on paljon parempaa kuin sekasyöjän?
-