Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen pilkkaa miestä tämän peniksen koosta?

Vierailija
19.04.2018 |

Eikö ole sen vertaa empatiaa, ettei pilkkaisi ominaisuuksista joihin ei voi mitenkään vaikuttaa?

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koko päivänä saanut vastausta tuohon klitan mittausmetodiin.

Miksiköhän?

Koska ketään ei kiinnosta joku klitan koko. Mulla se on söpö pieni helmi, siis se näkyvä osa.

Vierailija
162/176 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän?

Koska ketään ei kiinnosta joku klitan koko. Mulla se on söpö pieni helmi, siis se näkyvä osa.

Ehkä ei kannata sanoa ”ei ketään”

Seksuaalisuuden kirjo on niin laaja että varmasti sinun pienelle klitoriksellesikin löytyy tykkääjä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako ap, että naiset yleensä paljonkin kertoo miehelleen, että onpa sulla pieni? Ei kuulosta, että siitä kovin hyvä parisuhde tulisi. Vai missä tätä "pilkkaamista" tapahtuu? Onko joku nainen IRL sinua pilkannut? Oletko kuvitellut koko jutun? Vai "pilkataanko" täällä palstalla, jos sanotaan vaikka, että joku 15 -18 cm on just hyvä?

Itse en ole koskaan sanonut kellekään miehelle, että hänellä on pieni. Olen yhteen tosi pieneen ja ohueenkin törmännyt kyllä. Miksi loukkaisin ja tuottaisin pahaa mieltä?

Ajatella kai saa mitä haluaa.

Vierailija
164/176 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän?

Seksuaalisuuden kirjo on niin laaja että varmasti sinun pienelle klitoriksellesikin löytyy tykkääjä ;)

Mitä? Ei kukaan ole ikinä valittanut. :d

Vierailija
165/176 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannuin kerran sinkkuaikoina, kun lähdinkomean ja mukavan miehen matkaan baarista oletuksena saada koko illan himoitsemaani villiä seksiä. Pettymys oli melkoinen kun miehen housuista paljastui minimuna, josta ei tiennyt oliko se sisällä vai ei. Sen jälkeen olenkin oppinut kysymään jo ENNEN jomman kumman luo lähtöä, että onko sinulla pieni penis. Kerran kävi niin että sanoi olevansa keskiverto, mutta olikinnysä, ja silloin hommat jäi peniksen nähtyäni. Ei siksi että koolla olisi ollut merkitystä jos on muuten kätevä mies, vaan siksi että mies valehteli. En pilkkaa minimunia, vaan kohteliaasti kerron ettei se vain ole minua varten.

Vierailija
166/176 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa seurassa ap mahtaa liikkua, jos naiset pilkkaavat hänen penistään?

Vierailija
167/176 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän?

Millaisessa seurassa sinä oikein liikut, jossa ei kommentoida klitoriksen kokoa :-o!!!

Vierailija
168/176 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tässä on muutakin. Nimittäin se, että kalun kokoa tai värkin tiukkuutta erityisen tärkeänä pitävä ei kykene tarjoamaan kuin pelkkää kalun hinkkausta värkissä, jolla on ainakin omissa kirjoissani varsin vähän tekemistä hyvän seksin kanssa.

Repesin tälle! Kenties tyhmintä mitä oon pitkään aikaan kuullu

Vierailija
169/176 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän?

Miehet ovat niin hienotunteisia :)

Vierailija
170/176 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitatkaa penis häpyluusta, erektiossa - jos ylipäänsä mittaatte.

8-9cm se oli, osaan silmämääräisesti mitata sentit kun olen työkseni tehnyt sellaista hommaa jossa mittaillaan, ja oppinut tarkaksi ilman jatkuvaa mittanauhan kanssa pelaamista.

Oli naurettavaa antaa suuseksiä ja vedellä käteen sitä, kun olen tottunut normivarustuksellisiin miehiin. Normaali seksi ei tunnu peukalonkokoisen kanssa miltään. Mutta olisin jatkanut tapailua jos hän olisi ollut luonteeltaan hyvä tyyppi. Ei ollut. Eli kyllä itse ainakin annan arvoa luonteenpiirteille ja sille miten mies kohtelee naista, miten puhuu ja jne. Jos nuo asiat on kunnossa, munan mitan puutteet ei häiritsisi siinä tapauksessa.

Erektiossa 8-9 cm? Joo no ymmärrän sua, kyllä munan pitää tuntuakin joltain, eikä siis miltään liikaa teroitetulta lyijykynältä pillussa :D

Silti tuollakin mitalla päästään normaalin mittoihin, koska mikropenis on seisokissa

alle 7 cm pitkä.

Vierailija
171/176 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuinen typerys.

Vierailija
172/176 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako ap, että naiset yleensä paljonkin kertoo miehelleen, että onpa sulla pieni? Ei kuulosta, että siitä kovin hyvä parisuhde tulisi. Vai missä tätä "pilkkaamista" tapahtuu? Onko joku nainen IRL sinua pilkannut? Oletko kuvitellut koko jutun? Vai "pilkataanko" täällä palstalla, jos sanotaan vaikka, että joku 15 -18 cm on just hyvä?

Itse en ole koskaan sanonut kellekään miehelle, että hänellä on pieni. Olen yhteen tosi pieneen ja ohueenkin törmännyt kyllä. Miksi loukkaisin ja tuottaisin pahaa mieltä?

Ajatella kai saa mitä haluaa.

Kyllä olen törmännyt miessakkien vertaisryhmissä useinkin siihen, että miehet kertovat, kuinka nainen on parisuhteessa mitätöinyt miestä myös tältä osin. Harvapa sitä koolleen mitään voi.

Vierailija
173/176 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä. Pikkuruiseksi silvottuja. Ja normaaleja pieniä. Ja isoja. Kunhan kusi tulee on terve jo. Muut vaivat sitten erikseen. Miehillä on omat taudit vaivat. Syylät voi poistaa ja muun. Kyllä miehet rekkakuski tyyliin puhuu naisista samoin minkä kokoinen reikä. 

Vierailija
174/176 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin kylillä tiedetään miten venynyt naisella on. Ja millaiset karvat sekä onko hajuinen. 

Vierailija
175/176 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et niinku onko persevä. Vai maksaako kuin lahna. Vai löytyykö reiästä seinämiä. Miesten puheita. 

Vierailija
176/176 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat viestejä täällä, niin niitä laatii ja uppaa vaïhdevuosiensa katkeroittama p a l s t a - ä m m ä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi