Millainen nainen pilkkaa miestä tämän peniksen koosta?
Eikö ole sen vertaa empatiaa, ettei pilkkaisi ominaisuuksista joihin ei voi mitenkään vaikuttaa?
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen tota keskiarvoa....minulla on ollut miehiä noin 40 ja yhdellä oli pikkurillin kokoinen ja kahdella tuo 13 cm, muut oli 15-22cn välissä.... onkohan ollut vaan hyvä tuuri. Nainen 43v
Olet mitannut kaikki erektiossa mittanauhan kanssa?
Samanlainen kuin mies, joka pilkkaa pillun häpyhuulien koosta.
Vierailija kirjoitti:
No millainen? Kuvaile, äläkä yritä puolustella tuolla "mutku miehetki" -höpöllä. Ei sulla pitäisi kai olla mitään syytä yrittää puolustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millainen? Kuvaile, äläkä yritä puolustella tuolla "mutku miehetki" -höpöllä. Ei sulla pitäisi kai olla mitään syytä yrittää puolustella?
ohho.. rauhotu :-DD yleensä vaa ihmisillä(miehillä) tämmönen ongelma että outie on hirveän ällöttävä asia jota saa arvostella ja ruotia ties missä nettipalstoilla mutta auta armias jos sanoo halaistun sanan peniksen koosta. Ja kyllä, minulla on outie niin kuin ainakin puolella naisista.
Vierailija kirjoitti:
Mitatkaa penis häpyluusta, erektiossa - jos ylipäänsä mittaatte.
8-9cm se oli, osaan silmämääräisesti mitata sentit kun olen työkseni tehnyt sellaista hommaa jossa mittaillaan, ja oppinut tarkaksi ilman jatkuvaa mittanauhan kanssa pelaamista.
Oli naurettavaa antaa suuseksiä ja vedellä käteen sitä, kun olen tottunut normivarustuksellisiin miehiin. Normaali seksi ei tunnu peukalonkokoisen kanssa miltään. Mutta olisin jatkanut tapailua jos hän olisi ollut luonteeltaan hyvä tyyppi. Ei ollut. Eli kyllä itse ainakin annan arvoa luonteenpiirteille ja sille miten mies kohtelee naista, miten puhuu ja jne. Jos nuo asiat on kunnossa, munan mitan puutteet ei häiritsisi siinä tapauksessa.
Nainen, jota haukkumisen kohteen ollut mies on loukannut arvostelemalla juurikin esim. painoa, rintoja, tiukkuutta...ja siis tällöinkin uskoisin naisen pilkkaavan vain, mikäli muna oikeastikin on pieni. Tai sitten nainen, joka ei välitä mistään muusta kuin kalun koosta.
Vierailija kirjoitti:
Kertauksen vuoksi. Miehen peniksen koko vaihtelee suurestikin ympäristöstä ja psyykeestä riippuen. Omani on kylmässä tai urheillessa 3/2 cm kurttuinen pili, normilevossa 8/3 cm pippeli ja erektiossa 18/5 cm kova tatti.
Kyllä täällä nyt puhutaan seisokissa olevista minimunista (1-8cm). Ei naisia kiinnosta kylmän kutistamat munat, vaan se että muna seisokissa kohoaa komeaan 10cm ja siitä ylöspäin mittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitatkaa penis häpyluusta, erektiossa - jos ylipäänsä mittaatte.
8-9cm se oli, osaan silmämääräisesti mitata sentit kun olen työkseni tehnyt sellaista hommaa jossa mittaillaan, ja oppinut tarkaksi ilman jatkuvaa mittanauhan kanssa pelaamista.
Oli naurettavaa antaa suuseksiä ja vedellä käteen sitä, kun olen tottunut normivarustuksellisiin miehiin. Normaali seksi ei tunnu peukalonkokoisen kanssa miltään. Mutta olisin jatkanut tapailua jos hän olisi ollut luonteeltaan hyvä tyyppi. Ei ollut. Eli kyllä itse ainakin annan arvoa luonteenpiirteille ja sille miten mies kohtelee naista, miten puhuu ja jne. Jos nuo asiat on kunnossa, munan mitan puutteet ei häiritsisi siinä tapauksessa.
Erektiossa 8-9 cm? Joo no ymmärrän sua, kyllä munan pitää tuntuakin joltain, eikä siis miltään liikaa teroitetulta lyijykynältä pillussa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohho.. rauhotu :-DD yleensä vaa ihmisillä(miehillä) tämmönen ongelma että outie on hirveän ällöttävä asia jota saa arvostella ja ruotia ties missä nettipalstoilla mutta auta armias jos sanoo halaistun sanan peniksen koosta. Ja kyllä, minulla on outie niin kuin ainakin puolella naisista.
Miehet ovat kautta aikojen arvostelleet naisten ulkonäköä ja arvottaneet naisia sen perusteella. Nykyään myös naisilla on länsimaissa mahdollisuus arvostella miesten ulkonäköä ja valita itse itselleen mieluisa kumppani, mutta sitähän miehet ei sitten kestäkään. Ei olekaan niin kivaa kun ulkonäköä ja fyysisiä ominaisuuksia arvostellaan jos sattuu osumaan omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oi oi oi!
Pikkupippeli on karsiva tekijä parinvalinnassa.
Miksei evoluution seurauksena kaikilla ole sitten isoa meisseliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertauksen vuoksi. Miehen peniksen koko vaihtelee suurestikin ympäristöstä ja psyykeestä riippuen. Omani on kylmässä tai urheillessa 3/2 cm kurttuinen pili, normilevossa 8/3 cm pippeli ja erektiossa 18/5 cm kova tatti.
Kyllä täällä nyt puhutaan seisokissa olevista minimunista (1-8cm). Ei naisia kiinnosta kylmän kutistamat munat, vaan se että muna seisokissa kohoaa komeaan 10cm ja siitä ylöspäin mittoihin.
Komeaan 10 senttiin?!😌
😂
10 senttiä seisokissa on kyllä säälittävä, veikkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeaan 10 senttiin?!😌
😂
Eihän tommoselle töpökälle löydy tarpeeksi pikkuista kondomiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys ärsyttää. Et vieläkään osannut vastata esitettyyn kysymykseen, vaan selittelit taas asian vierestä. Huoh. Mistä näitä sikiääkin...
Sellainen, jonka miesversio pilkkaa naista, kun se on synnyttänyt maailmaan lapsen, eikä ole palautunut täysin ennalleen?
Huomattiin kaverin kanssa mielenkiintoinen seikka. Sekä hänen miesystävänsä että mun mies oli ihan innoissaan kun sanottiin tahoillamme näyttäneemme munakuvia ristiin. Ja eka kysymys molemmilta oli: kummalla oli isompi ja mitäs oli kaveri mieltä? 😁 Sanoin omalleni, että hänellä oli isompi, koska en halua loukata. Tosin, ei sitä 18 cm munaa voi kyllä pilkatakaan. Nyt sattui vaan kaverin miehellä olemaan vielä hitusen isompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kautta aikojen arvostelleet naisten ulkonäköä ja arvottaneet naisia sen perusteella. Nykyään myös naisilla on länsimaissa mahdollisuus arvostella miesten ulkonäköä ja valita itse itselleen mieluisa kumppani, mutta sitähän miehet ei sitten kestäkään. Ei olekaan niin kivaa kun ulkonäköä ja fyysisiä ominaisuuksia arvostellaan jos sattuu osumaan omaan nilkkaan.
Nykymiehet eivät ole eläneet kuin nykymaailmassa, joten tuo männä aikoihin vetoaminen on ihan kummallista logiikkaa. Sekä nykymiehillä että nykynaisilla on aina ollut mahdollisuus arvostella toistemme ulkonäköä, mutta miesten ulkonäön arvostelu on paljon hyväksyttävämpää. Ei ole paljon body positivity -kampanjoita lihaville miehille näkynyt, mutta mainoksiin he kyllä sopivat naurun aiheiksi.
Ja muutenkin tuo olettamuksesi, että miehille vain "annetaan takaisin" on väärä, sillä myös naiset ovat niitä, jotka arvostelevat ensin. Tässäkin ketjussa halvennetaan miehiä viestitolkulla sanomalla, että tämän ja tämän kokoinen penis on minimuna jne. Tai jos joku on naisen kanssa eri mieltä, niin eiköhän sieltä heti ne nysäkullisyytökset tule.
Vierailija kirjoitti:
Huomattiin kaverin kanssa mielenkiintoinen seikka. Sekä hänen miesystävänsä että mun mies oli ihan innoissaan kun sanottiin tahoillamme näyttäneemme munakuvia ristiin. Ja eka kysymys molemmilta oli: kummalla oli isompi ja mitäs oli kaveri mieltä? 😁 Sanoin omalleni, että hänellä oli isompi, koska en halua loukata. Tosin, ei sitä 18 cm munaa voi kyllä pilkatakaan. Nyt sattui vaan kaverin miehellä olemaan vielä hitusen isompi.
Kunnon wt-meininkiä. Lupaa kysymättä esitellään miehen alastonkuvia toisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeaan 10 senttiin?!😌
😂
Normaalikokoiseksi luokiteltava siitin. Ei mitään ihmeellistä. Aivan hyvin voi käyttää adjektiivia "komea", kuten pieniä rintojakin voi kutsua kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen tota keskiarvoa....minulla on ollut miehiä noin 40 ja yhdellä oli pikkurillin kokoinen ja kahdella tuo 13 cm, muut oli 15-22cn välissä.... onkohan ollut vaan hyvä tuuri. Nainen 43v
Mittaatko jokaisen miehen munan? Jos et, niin kyse on luultavasti vain arviointivirheestä. Monet naiset kun eivät ole kovin hyviä arvioimaan peniksen kokoa.
No kulta pieni melkein jokainen mies sen kyllä ihan itse mittaa, ja muutama ihan kysymättä kertonut. Ja kun sen ottaa käteen niin aika hyvin sen pystyy arvioimaan, onko 10 cm tai 20 cm.....ja jos nyt palataan vielä siihen pääasiaan niin huonoa käytöstä se on jos pilkkaa peniksen kokoa tai pieniä rintoja.
Mittaatko jokaisen miehen munan? Jos et, niin kyse on luultavasti vain arviointivirheestä. Monet naiset kun eivät ole kovin hyviä arvioimaan peniksen kokoa.