En ole kaunis, ajattelin alkaa tyylikkääksi. Vinkkejä(
Olen 40v, 170 cm, kokoa L40. Mikä ois tärkeintä? Laihduttamaan en rupea, mieluumim pukeutuisin hyvin ja olisin sitä kautta sinut itseni kanssa.
Kommentit (12)
Mikset halua laihduttaa vähän?
ei se ole rankkaa edes, ja hoikempi kroppa vaikuttaa eniten koko olemukseen.
Kiitos paljon hyvistä vinkeistä! Lisää vaan jos tulee mieleen :D <3
Mielestäni tyylikäs voi olla kaiken kokoisena. Laihdutus ei oo ykkösmurheeni nyt, varsinkin kun 40 on suomalaisnaisten keskivertokoko. Olen mielestäni ihan hyvän kokoinen näin.
Et kerro haetko vapaa-ajan tyyliä, tyyliä töihin vai mitä. Työpukeutuminen sinänsä on simppeliä toimistotyössä. Hanki muutama kauluspaita, niiden kaveriksi parit housut, pari hametta ja siistit farkut. Yksinkertaiset avokkaat ja talveksi saappaat. Villakangastakki. Jos pidät mekoista, erilaiset paitamekot menevät peruskäytöstä juhlavaan.
Mulla on tylsähkö toimisto-/aspa -työ. Haluaisin olla vähän tyylikkäämpi siellä ja myös vapaa-ajallani.
Mulla on aika leveät hartiat ja pitkä selkä. Oisko kellään vinkkejä tällaiselle kropalle? Neuletakit ei istu oikeen ikinä.
Kokeile ihan erityylisiä vaatteita kuin mitä olet tottunut pitämään. Mä itse pukeudun hyvin tylsästi alelaarien halvimpiin vaatteisiin (nuukuuttani), mutta kerran kokeilin ihan piruuttani hyvin omituisesti leikattua ja äärettömän kallista villakangastakkia Tallinnan Kaubamajassa. Kun katsoin peiliin, huvittunut hymyni hyytyi. Olin sanaton ja liikuttunut, peilistä katsoi takaisin kaunis ja tyylikäs huippumalli. Tämä muisto kannattelee niin, että kun raaskin luopua 10- 20 vuotta vanhoista rytkyistäni, aion panostaa tyylikkyyteen.
Anna pois huonosti istuvat vaatteer alusvaatteista väärän värisiin huiveihin. Hanki pukeutumisneuvojan avulla laadukas kapselivaatekaappi, tai osta laadukasta käytettyä, jos haluat enemmän vaihtelua. Selvitä vyötärömittasi, kainalosta kainaloon -mittasi ja lahkeen sisäsauman pituus. Näillä saat istuvia vaatteita esim. Emmystä. Alaosat voi olla pari senttiä tiukkoja mut ei yhtään löysiä, silloin ne ei istu! Vaikka löytyisi miten ihana vaate, jos se on väärän kokoinen, värinen tai ei imartele, jätä suosiolla muille!
Suosi luonnonmateriaaleja, muitakin kuin puuvillaa! Ne näyttää hyvältä, ei kulu yhtä helposti eikä hiosta. Hanki muutama koru luonnonmateriaaleista: kiveä, puuta, jalometalleja - ei mieluusti muovia.
Tasoita hiukset säännöllisesti, kampaajan suosituksen mukaan.
Oisko näissä ideaa?:)
Tuhkimoko? kirjoitti:
Kerran kokeilin ihan piruuttani hyvin omituisesti leikattua ja äärettömän kallista villakangastakkia Tallinnan Kaubamajassa. Kun katsoin peiliin, huvittunut hymyni hyytyi. Olin sanaton ja liikuttunut, peilistä katsoi takaisin kaunis ja tyylikäs huippumalli. Tämä muisto kannattelee niin, että kun raaskin luopua 10- 20 vuotta vanhoista rytkyistäni, aion panostaa tyylikkyyteen.
Ihana muisto! :D Ja tarina ylipäätään!
Vierailija kirjoitti:
Et kerro haetko vapaa-ajan tyyliä, tyyliä töihin vai mitä. Työpukeutuminen sinänsä on simppeliä toimistotyössä. Hanki muutama kauluspaita, niiden kaveriksi parit housut, pari hametta ja siistit farkut. Yksinkertaiset avokkaat ja talveksi saappaat. Villakangastakki. Jos pidät mekoista, erilaiset paitamekot menevät peruskäytöstä juhlavaan.
Laadukas villakangastakki on tosiaankin tyylikäs ja lähes ajaton.
Kun mietin omalla työpaikalla olevia tyylikkäitä keski-ikäisiä naisia, heidän vaatteensa on simppeleitä ja hyvää materiaalia (ei rypisty) ja vaatteet istuvat kantajalleen (hyvä leikkaus). Tyylikkyyttä ei löydy halpiskaupoista ja nimenomaan vaatteiden materiaalit kannattaa opetella tuntemaan.
Vaatteiden pitää myös olla silitetyt! Nykyään näkee ihmisiä vaatteissa, joissa on laskosten jäljet ja helppo nähdä, että suoraan otettu käyttöön nettipaketista.
Tunnetteko tyylikkäitä ihmisiä, jotka eivät ole kauniita? Vai tekeekö tyyli kenestä vaan nätimmän? Miettii ap
Naiset miettii mitä ne pukisivat ja miehet miettii millä niiltä saisi vaatteet pois. Jep, jep niin se vaan menee.
Käytä stailistia, kaikista helpointa. Eikä se velvoita ostamaan, vaan saat siitä vinkkejä. Tätä palvelua on tarjolla useassa paikassa. Säästät aikaa ja vaivaa kun saat kaikki samasta liikkeestä.
Mielestäni hinta ei ole aina laadun tae, vaan materiaalit - ja leikkaukset vaikuttaa. Zarastakin voi löytää kivoja juttuja.
T. Vaatemyyjä
Mieti mitkä värit aidosti pukee sinua. Osta helposti yhdisteltäviä vaatteita. Jos et ostaessa osaa sanoa useampaa vaatetta, jonka kanssa uusi sopisi, kannattaa uusi jättää kauppaan. Tyyli on ennen kaikkea sitä, mikä sopii sinulle ja saa sinut säteilemään ja tuntemaan olosi hyväksi. Eri ihmisille se tulee eri jutuista. Kannattaa selata netistä eri tyylejä ja miettiä mikä sopisi itselle kaikista parhaiten. Myös hiukset ja yleisesti huoliteltu olemus on osa tyyliä, joten kiinnitä niihin myös huomiota.