Millainen nainen pilkkaa miestä tämän peniksen koosta?
Eikö ole sen vertaa empatiaa, ettei pilkkaisi ominaisuuksista joihin ei voi mitenkään vaikuttaa?
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka osaavat antaa arvon aidolle nautinnolle eivätkä pyytele sitä anteeksi. Älkää itkekö täällä, jos ette sitä kestä.
Siis pilkkaamisesta saa aitoa nautintoa?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on pikku penis, mutta taivaallisen ihana luonne ja on naista viimeiseen saakka arvostava ja hellä sekä kohtelias, niin asia ei ole mikään ongelma. Mut jos miehellä on pikku penis, ja paska luonne, kukaan nainen ei huoli paaehtoisesti rinnalleen sellaista. Näin se vaan on.
Samasta syystäkö se johtuu, että Suomessa on niin valtavan paljon naisia ilman miestä? Eli paska luonne ja väljä emätin, niin on jäänyt ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa nainen jää pilkkaamaan, jos öyhöttäjän kalsongeista löytyy katkarapu.
Naiset ovat käytännöllisiä: tärkeintä on suoriutua ulos pettymyksen tuottaneesta tilanteesta ja jatkaa matkaa.Hyvä idea on hieman tutkia miehen varustusta etukäteen, jotta näiltä kiusallisilta tilanteilta vältytään. Treffailun voi lopettaa johonkin tekosyyhyn. Toisaalta, miksi pitäisi? Miehet arvostelevat koulupojista alkaen tyttöjen ja naisten ulkonäköä estottomasti, joten voi edellyttää heidän olevan valmiita ottamaan kritiikkiä myös vastaan.
Etenkin kun seksi ei tosiaan ole kummoista, jos siihen tarvittava elin on kääpiökokoa.Ehkä kyse on luonnonvalinnasta: kaikkia ei ole tarkoitettu lisääntymään, ja silloin välineet on surkastuneet.
Itse en ole aikuisella miehellä nähnyt alle 13 senttistä (lepotilaista) elintä, toivottavasti en näekään.
Ihan sama mitä olet nähnyt, mutta keskivertopenis on n. 13 cm EREKTIOSSA. Sinulla on tietysti oikeus preferensseihisi, mutta on turha vänistä jostain katkaravuista kun selkeästi vaadit poikkeuksellisen suurta penistä.
Minulla on kunnon meisseli ja olen sitä todella ahkerasti myös käyttänyt. Voin rehellisesti sanoa, että yli 85% sellaisista naisista, jotka yleensäkin puhuvat kalun koosta, eivät ole kovin tasokkaita eivätkä fiksuja. Voisi sanoa, että ovat enemmän sitä wt-luokkaa. He eivät myöskään tajua omien värkkiensä kokoa ja eräskin joka oli oikeasti todella väljä jopa minun paksulle vehkeelleni, kiherteli ja kysyi, että eikö mulla ookin tiukka pillu. Teki mieli sanoa, että no ei todellakaan ole.
Eli te naiset, jotka puhutte pienistä kikkeleistä, olette oikeasti vain keskivertoa väljempiä. Siksi se keskikokoinen muna ei tunnu missään. Te olette myös meille isomunaisille niitä, joita erehdytään polkaisemaan vain kerran, koska puristusta ei ole tarpeeksi ja seksi ei tunnu hyvältä silloin. Mutta jatkakaa samaan malliin, minä ainakin jätän nykyisin väliin naisen, joka lähes ensimmäisenä alkaa udella kaluni kokoa, koska se on merkki siitä, että paikat ovat mitä todennäköisimmin väljät.
Ja sille, joka väitti, että synnyttäneen paikat palautuu normaaliksi, ei pidä paikkaansa. Joillakin palautuu, mutta useimmilla ei. Minä tiedän mistä puhun, koska on tullut kaadettua jo yli 400 naista.
Mulle tehtiin sektio.
Yleensä sellaisilla miehillä, jotka kipittää lyhyillä askelilla selkä suorassa ja ovat lyhyehköjä, max 180, on pieni.
Niillä harppojilla usein suuri.
Nenän koko ei vaikuta.
Suomalaiset miehet ovat säälittävän huonosti varusteltuja ja sekin vähä häviää yleensä lihavuuden johdosta osittain rasvakerrokseen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat säälittävän huonosti varusteltuja ja sekin vähä häviää yleensä lihavuuden johdosta osittain rasvakerrokseen.
On vaikea ottaa kovin vakavasti tuota sinun tiukkaa tylytysyritystäsi, kun käytät sanaa "säälittävä" ja paljastat samalla olevasi joko teini-ikäinen tai teini-ikäisen tasolla. 😁👍
Jos keskivertokalu on naiselle liian pieni, se tarkoittaa että naisen värkki on keskivertoa löysempi. Se on näin yksinkertaista. Ei mitään rakettitiedettä.
Mutta tässä on muutakin. Nimittäin se, että kalun kokoa tai värkin tiukkuutta erityisen tärkeänä pitävä ei kykene tarjoamaan kuin pelkkää kalun hinkkausta värkissä, jolla on ainakin omissa kirjoissani varsin vähän tekemistä hyvän seksin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan käyttää Jodelia
Onks se enää elossa? Muistaakseni kenraalieversti Jodel kuoli hirttämällä 16.10.1946.
Mr Mela kirjoitti:
Minulla on kunnon meisseli ja olen sitä todella ahkerasti myös käyttänyt. Voin rehellisesti sanoa, että yli 85% sellaisista naisista, jotka yleensäkin puhuvat kalun koosta, eivät ole kovin tasokkaita eivätkä fiksuja. Voisi sanoa, että ovat enemmän sitä wt-luokkaa. He eivät myöskään tajua omien värkkiensä kokoa ja eräskin joka oli oikeasti todella väljä jopa minun paksulle vehkeelleni, kiherteli ja kysyi, että eikö mulla ookin tiukka pillu. Teki mieli sanoa, että no ei todellakaan ole.
Eli te naiset, jotka puhutte pienistä kikkeleistä, olette oikeasti vain keskivertoa väljempiä. Siksi se keskikokoinen muna ei tunnu missään. Te olette myös meille isomunaisille niitä, joita erehdytään polkaisemaan vain kerran, koska puristusta ei ole tarpeeksi ja seksi ei tunnu hyvältä silloin. Mutta jatkakaa samaan malliin, minä ainakin jätän nykyisin väliin naisen, joka lähes ensimmäisenä alkaa udella kaluni kokoa, koska se on merkki siitä, että paikat ovat mitä todennäköisimmin väljät.
Ja sille, joka väitti, että synnyttäneen paikat palautuu normaaliksi, ei pidä paikkaansa. Joillakin palautuu, mutta useimmilla ei. Minä tiedän mistä puhun, koska on tullut kaadettua jo yli 400 naista.
Toivottavasti et ole kaatanut rauhoitusaikana.
Ehkäpä sellainen joka on saanut tarpeekseen miehen veetuilusta ja haluaa päästä tästä eroon mutta ei osaa suoraan osoittaa ovea tai nostaa itse kytkintä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä sellainen joka on saanut tarpeekseen miehen veetuilusta ja haluaa päästä tästä eroon mutta ei osaa suoraan osoittaa ovea tai nostaa itse kytkintä.
Ainahan naisen on oltava se Oikea uhri. Ihan aina. Kaikki muu on misogyniaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 15cm vehje on pippeli. Penis on miehen varustus.
Keskivertokalu on 13cm joten suurin osa miehistä ei kai sitten ole miehiä.
Harvinainen taitaa kuitenkin olla. Eipä ole koskaan tullut törmättyä tuollaiseen minimunaan.
Todellisuudessa et osaisi edes sanoa onko penis 13 cm vai 16 cm.
Mutta jos on alle 10 cm niin kyllä sen huomaa. Sitäpaitsi paksuus merkkaa pituutta enemmän.
Mr Mela kirjoitti:
Kylläpäs sinulla meni pikku kikkelisi tunteisiin kun piti tällainen trolli tänne oksentaa.
Sitten yläasteen epävarmojen teinien juttujen en ole ikinä kuullut miehen haukkuvan naista laudaksi tai muutenkaan vinoilevan rintavarustuksesta tms. Ei päin naamaa eikä siis edes ns. kolmannesta osapuolesta ”se ihan lautakin”. Ehkä tällaisia miehiä on ja on totta, että moinen käytös ei paljoa arvostusta ansaitse.
Munan koon suhteen vihjailua olen kuullut usein. En kertaakaan suoraan, mutta kun nainen on haukkunut jotakuta muutenkin on samalla mainittu anatomian puutteet. Todennäköisesti ei edes pidä paikkaansa, mutta silti ääneen moista levitelty.
Pillun koosta en ole kuullut yhdenkään miehen kommentoivan. En kavereilleen, ei kehuakseen, ei loukatakseen, ei vihjaillen. En yksinkeraisesti ole kuullut yhdenkään miehen kuvailleen yhdenkään naisen pillun anatomiaa.
Aika monesta jutusta tulee puhuttua ja vitsailtua - levottomistakin jutuista, mutta joku taso sentään.
Kuinka klitoris mitataan?
Lepotilassaan vai erektoituneena?
Onko teillä hoikilla innie-naisilla myös huomaamattoman pikkuriikkiset klitoriksetkin?!?
Vituttaa kun nämä ketjut haudataan tänne seksi-puolelle.
En ole koko päivänä saanut vastausta tuohon klitan mittausmetodiin.
Miksiköhän?
Viivain on kätevämpi. Jos mies on hyvänkokoinen, hän on leikissä mukana.