Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen pilkkaa miestä tämän peniksen koosta?

Vierailija
19.04.2018 |

Eikö ole sen vertaa empatiaa, ettei pilkkaisi ominaisuuksista joihin ei voi mitenkään vaikuttaa?

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, katos vatsanpeitteiden alle. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole sen vertaa empatiaa, ettei pilkkaisi ominaisuuksista joihin ei voi mitenkään vaikuttaa?

Kaikilla ei ole empatiaa. Mulla on jota kuinkin pienin mahdollinen ennen kuin tipahtaisin transgender spesialistien 17 sukupuolen ulkopuolelle. Hävettää lähinnä kaikkien niiden ihmisten puolesta, jotka möykkää pienestä peniksestä milloin missäkin yhteydessä.

Tuntuu kyllä vähän oudolta mennä uimahalliin miesten puolelle. Tosin onhan miesten puolella naisiakin, ja jokunen homokin varmaan. Jos ei muuten niin siivoamassa.

Mulla on niin pieni penis että jos ottaisin alapäästäni kuvan, jossa sormet peittää peniksen ja kivekset, varmaan katsoja voisi luulla että kuvassa on nainen. Tekis mieli testata miten facebook sensuroisi ;)

*No problem, it's male genitalia and it's not visible.*

PS feministit jostain syystä rakentaa viholliskuvaa. Tasa-arvon näkökulmasta outoa.

Kuinka niin rakentavat viholliskuvaa? Minua miehenä ja feministinä peniksen koko ei kiinnosta, edes omani.

Vierailija
42/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 15cm vehje on pippeli. Penis on miehen varustus.

Keskivertokalu on 13cm joten suurin osa miehistä ei kai sitten ole miehiä.

Harvinainen taitaa kuitenkin olla. Eipä ole koskaan tullut törmättyä tuollaiseen minimunaan.

Todellisuudessa et osaisi edes sanoa onko penis 13 cm vai 16 cm. 

Tämä on niin totta! Mittasin mieheni munan kun se näytti mielestäni niiin isolta. Todellisuudessa se olikin jotain alta 14 cm eli täysin keskiverto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa nainen jää pilkkaamaan, jos öyhöttäjän kalsongeista löytyy katkarapu.

Naiset ovat käytännöllisiä: tärkeintä on suoriutua ulos pettymyksen tuottaneesta tilanteesta ja jatkaa matkaa.

Hyvä idea on hieman tutkia miehen varustusta etukäteen, jotta näiltä kiusallisilta tilanteilta vältytään. Treffailun voi lopettaa johonkin tekosyyhyn. Toisaalta, miksi pitäisi? Miehet arvostelevat koulupojista alkaen tyttöjen ja naisten ulkonäköä estottomasti, joten voi edellyttää heidän olevan valmiita ottamaan kritiikkiä myös vastaan.

Etenkin kun seksi ei tosiaan ole kummoista, jos siihen tarvittava elin on kääpiökokoa.

Ehkä kyse on luonnonvalinnasta: kaikkia ei ole tarkoitettu lisääntymään, ja silloin välineet on surkastuneet.

Itse en ole aikuisella miehellä nähnyt alle 13 senttistä (lepotilaista) elintä, toivottavasti en näekään.

Vierailija
44/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin pilkkaa naista tissien pienuudesta.

Vierailija
45/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä, jota kyseinen asia koskettaa suoraan, ei voi kuin nauraa osalle näistä kommenteista. Alkuperäinen kysymys oli koski pilkkaamista, jossa ei toki mielestäni ole mitään järkeä. Kuitenkaan pelkästään se, että nainen ei halua tapailla miestä peniksen koosta johtuen, ei mielestäni ole halveksumista tai pilkkaamista.

En oikeen jaksa ymmärtää miksi nainen ei saisi muodostaa mielipidettä miehen peniksestä, varsinkin, jos se häntä kirjaimellisesti koskettaa esimerkiksi parisuhteessa. Peniksen koko on ominaisuus, jonka jokainen kokee eri tavalla ja on luonnollista, että jonkun penis on jollekin naiselle liian pieni. Jos nainen ei tästä syystä halua jatkaa tapailua tai parisuhdetta, on se mielestäni ihan ymmärrettävää.  Tästä on mielestäni kuitenkin myös reilua mainita sille toiselle osapuolelle.

Itselleni ei ole aiheesta kukaan nainen koskaan maininnut, mutta joidenkin tapailusuhteiden päättymisen kohdalla olen ajatellut syyn mahdollisesti olevan siinä. Kyllähän se toki harmittaa, että lupaava tapailusuhde päättyy, mutta en minä mieltäni ole pahoittanut siitä, vaikka olenkin ajatellut syyn olevan fyysisissä ominaisuuksissani. Olen myös ollut seksisuhteissa, joissa toinen osapuoli on aktiivisesti ottanut minuun yhteyttä. Oletan siis, että on olemassa henkilöitä, joille seksuaaliset kykyni ovat riittävät. Mainittakoon vielä, että olen myös itse päättänyt tapailusuhteen sen takia, että itse seksi ei vaan minusta tuntunut miltään. Oli syynä sitten minun pienuus tai naisen "löysyys", koin että myös minulla oli tähän oikeus.

En vain jaksa ymmärtää miksi jokaisen ihmisen pitäisi kelvata jokaiselle. Ihmisiä arvioidaan kumppaneina luonteenpiirteiden, ulkonäön, mielipiteiden, vakaumusten tai vaikkapa ihonvärin mukaan. Miksi peniksen koko ei voisi olla yksi kriteeri. Eihän ihonväriäkään periaatteessa voi muuttaa.

Sen loppuelämän kumppanin etsiminen on täyttä hakuammuntaa. Se, että on ihmisiä, jolle en kelpaa jonkun tietyn fyysisen ominaisuuteni puolesta, ei tarkoita sitä ettenkö voisi löytää henkilöä, joka ajattelee eri tavalla. Tästähän parisuhteen etsimisessä on kyse.

Vierailija
46/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonevia häpyhuulia ei voi saada pienemmäksi jumppaamalla vaan ainoastaan lihomalla (ilman kirurgiaa) jolloin ulommat häppärit peittävät kaiken sisäänsä. Tämähän on inniepaokottajalta jäänyt huomioitta.

Hyvin hoikalla naisella ja rinnattomalla ei ole rasvakudosta. Silloin sisemmät työntyvät esille lähes kaikilla erittäin hoikilla.

Ei kyllä työnny. Mutta tuo outie-läppä nyt on muutenki joku Yliksen trolli, älä ota sitä niin tosissasi.

Vierailija
47/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hups, katos vatsanpeitteiden alle. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole empatiaa. Mulla on jota kuinkin pienin mahdollinen ennen kuin tipahtaisin transgender spesialistien 17 sukupuolen ulkopuolelle. Hävettää lähinnä kaikkien niiden ihmisten puolesta, jotka möykkää pienestä peniksestä milloin missäkin yhteydessä.

...

PS feministit jostain syystä rakentaa viholliskuvaa. Tasa-arvon näkökulmasta outoa.

Kuinka niin rakentavat viholliskuvaa? Minua miehenä ja feministinä peniksen koko ei kiinnosta, edes omani.

Sinulla miehenä on ehkä penis, joten et kiinnitä huomiota miten yleistä se on. Näitä femakoita on jo tässäkin threadissä.

Vierailija
48/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä nainen jolla on löysä p*llu.

Siinähän se tulikin. Miehelle ei voi heittää herjaa pippelistään, mutta aina on paikallaan sanoa naista löysäpil-uiseksi. Niinkö, mitä? Kun miehellä on pieni, se on pieni eikä pil-un tiukkuuskaan sitä pelasta.

Miten sä nyt onnistuit tuosta muka uhriutumaan? Ihan yhtä laillahan sinäkin puhut pienestä pippelistä kuin tuo lainaamasi henkilö löysästä toosasta. Missä logiikka?

Vierailija
49/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ilmeisesti plet mies niin varmaan tunnet miehiä, jotka haukkuvat pienirintaisia naisia laudoiksi ja nauravat rumille naisille. Ehkä peräänkuuluttamissasi naisissa pn jotain samaa kuin noissa miehissä. Se miten luonnehdit näitä miehiä käynee vastaukseksi kysymykseesi naisista.

PS. Jos ajattelet, että nainen voi korjata "puutteensa" silikoneilla niin se ei asetelmaa muuksi muita.

Minusta tuntuu, että naiset itse käyttävät miehiä useammin sanaa "lauta" pienirintaisista naisista.

- eri

Ja minusta taas tuntuu, että nimenomaan miehet pilkkaavat pieniä peniksiä. Kaiken lisäksi vertaillaan keskenään lepotilan kokoa, jolla ei ole mitään väliä.

-N

Vierailija
50/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetuntoinen.

Huono itsetunto on naisella, joka tyytyy huonoon seksiin. Ja sitähän minimunalta on luvassa. Jos minimuna lisäksi vääntää kääpiökokonsa naisen vastuulle, on syytä häipyä pian.

Jotkut naiset jäävät säälistä tai koska eivät paremmasta tiedä.

Vierailija
51/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen kuin pilkkaa naista tissien pienuudesta.

Tai suuruudesta. Suhteessa liian isoihin tisseihin ei voi vaikuttaa edes laihduttamalla, vaan leikkaus on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
52/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kyse on luonnonvalinnasta: kaikkia ei ole tarkoitettu lisääntymään, ja silloin välineet on surkastuneet.

Itse en ole aikuisella miehellä nähnyt alle 13 senttistä (lepotilaista) elintä, toivottavasti en näekään.

Useimmat jotka ovat television avanneet tietävät että sukupuoliset ominaisuudet vaihtelevat laidasta laitaan. Jos tykkää pampusta niin mikäs siinä. Joillain kumminkin on pieni ja on tosi jännää miten mrifän niskaan kaadetaan koko mies-sukupuolen pahuus.

Mut mitä sanoinkaan femakoista - jotkut vaan haluaa että on jotain miehiä joiden yläpuolelle voi asettua - ihan niin kuin siitä se tasa-arvo tulisi.

Vierailija
53/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonevia häpyhuulia ei voi saada pienemmäksi jumppaamalla vaan ainoastaan lihomalla (ilman kirurgiaa) jolloin ulommat häppärit peittävät kaiken sisäänsä. Tämähän on inniepaokottajalta jäänyt huomioitta.

Hyvin hoikalla naisella ja rinnattomalla ei ole rasvakudosta. Silloin sisemmät työntyvät esille lähes kaikilla erittäin hoikilla.

Ei kyllä työnny. Mutta tuo outie-läppä nyt on muutenki joku Yliksen trolli, älä ota sitä niin tosissasi.

Lähes kaikilla erittäin hoikilla kyllä työntyvät.

Sisempien häpyhuulien keskimääräinen leveys on 21,3mm ja silloin kun ulompia häpyhuulia ei ole lainkaan, sisemmät työntyvät ulos häpyvaosta.

Niissähän ei ole koskaan rasvakudosta joten niiden koko ei muutu. Sisemmät häpyhuulet ovat kerrostunutta levyepiteeliä ja limakalvoa.

Vierailija
54/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh... et ole tainnut koskaan käydä uimahallissa? Siellä roikkuvista elimistä about 95% prosenttia on alle 13 senttisiä. Lepotilassa. Erektioita siellä ei olekaan tullut vastaan...

Vierailija
55/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen nainen, joka on joutunut kus**ään miehen kanssa tekemisiin ja haluaa iskeä sinne, mihin se kivulaimmin osuu.

Ikinä en kiltille miehelle ole sanonut peniksen koosta rumasti, vaikka olen kerran deittaillut myös ns. mikropeniksen omannutta miestä ja hänet jättäessäni sanoin syyksi ihan muuta kuin sen, että syy oli 100% se pieni mikropenis. Olen intohimoinen nainen, enkä halunnut silloinkaan miestä, joka oli huonosti varustettu, eikä osannut mitenkään sitä kompensoida. Ja ennen kuin kivet alkavat lentää, totean, että olen nyt onnellisesti naimisissa miehen kanssa, joka on "huonosti varustettu". Ikinä en miehelleni sanoisi, että hän on mikromuna, sillä hän ei ole ku**pää ja tekee kaikkensa kompensoidakseen.

Oletko varma, että tiedät mikä on mikropenis?

Ettet vaan olisi niitä "tavallisia naisia joille ei keskivertopenis tunnu MISSÄÄN"? Ja sehän on toki miehen vika...

Olen eri nainen, mutta kyllä niitä oikeasti pieniä peniksiä löytyy myös. On siis tullut vastaan isompaa ja keskikokoista ja pienempää, eikä mun rakastajien Hall of Fame korreloi Isompien vastaan tulleiden Kikkeleiden kanssa, joten en sitä koon hypetystä ole koskaan  niin ymmärtänyt.

Mutta. Eräs tapaus oli kyllä niin järkyttävä, että en varmasti ikinä unohda. Se oli niin pikkuinen! Hoidin kyllä hommat kohtelisaisuudesta, sillä jäbä oli suustaan ihan hyvä ja hoiti mut eka (yhdyntää ei siis ollut, ei kyllä varmaan olisi hänellekkään tuntunut miltään).. Mutta se oli kuin olisi peukaloa imenyt! Eikä mitään isoa ja miehekästä peukaloa, vaan keskikokoista naisen peukaloa! Oli kyllä jännä sekoitus sääliä ja vastenmielisyyttä mitä tunsin. En tietenkään halunnut nolata kaveria tai aiheuttaa pahaa mieltä, mutta never again..

Vierailija
56/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahditon ja empatiakyvytön. 

Vierailija
57/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh... et ole tainnut koskaan käydä uimahallissa? Siellä roikkuvista elimistä about 95% prosenttia on alle 13 senttisiä. Lepotilassa. Erektioita siellä ei olekaan tullut vastaan...

Joo, en ole käynyt miesten puolella uimahallissa.

Vierailija
58/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki genitaalit ovat yksilöllisiä.

Mutta näkisin että enemmän variaatiota on vulvissa, niiden epäsymmetriaa ei oikein voi verrata esim peniksen käyryyteen ja labian epäsymmetriaa voi olla jopa 300%.

Vierailija
59/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki genitaalit ovat yksilöllisiä.

Mutta näkisin että enemmän variaatiota on vulvissa, niiden epäsymmetriaa ei oikein voi verrata esim peniksen käyryyteen ja labian epäsymmetriaa voi olla jopa 300%.

Voi olla enemmänkin. Toinen voi puuttua käytännössä kokonaan ja toinen roikkua useita senttejä.

Vierailija
60/176 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa nainen jää pilkkaamaan, jos öyhöttäjän kalsongeista löytyy katkarapu.

Naiset ovat käytännöllisiä: tärkeintä on suoriutua ulos pettymyksen tuottaneesta tilanteesta ja jatkaa matkaa.

Hyvä idea on hieman tutkia miehen varustusta etukäteen, jotta näiltä kiusallisilta tilanteilta vältytään. Treffailun voi lopettaa johonkin tekosyyhyn. Toisaalta, miksi pitäisi? Miehet arvostelevat koulupojista alkaen tyttöjen ja naisten ulkonäköä estottomasti, joten voi edellyttää heidän olevan valmiita ottamaan kritiikkiä myös vastaan.

Etenkin kun seksi ei tosiaan ole kummoista, jos siihen tarvittava elin on kääpiökokoa.

Tässä hyvä esimerkki siitä miten epärealistisia odotuksia naiset asettavat miehille. 99,47 %:lla miehistä on lepotilassa alle 13 cm:n pituinen penis. Maailma olisi aika paljon parempi paikka monille miehille, jos naisilla olisi edes rahtusen realismia ja ymmärrystä näistä asioista.

http://i.imgur.com/faUvdnR.png

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän