Millainen nainen pilkkaa miestä tämän peniksen koosta?
Eikö ole sen vertaa empatiaa, ettei pilkkaisi ominaisuuksista joihin ei voi mitenkään vaikuttaa?
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä nainen jolla on löysä p*llu.
Siinähän se tulikin. Miehelle ei voi heittää herjaa pippelistään, mutta aina on paikallaan sanoa naista löysäpil-uiseksi. Niinkö, mitä? Kun miehellä on pieni, se on pieni eikä pil-un tiukkuuskaan sitä pelasta.
Ulkonevia häpyhuulia ei voi saada pienemmäksi jumppaamalla vaan ainoastaan lihomalla (ilman kirurgiaa) jolloin ulommat häppärit peittävät kaiken sisäänsä. Tämähän on inniepaokottajalta jäänyt huomioitta.
Hyvin hoikalla naisella ja rinnattomalla ei ole rasvakudosta. Silloin sisemmät työntyvät esille lähes kaikilla erittäin hoikilla.
Sellainen nainen, joka on joutunut kus**ään miehen kanssa tekemisiin ja haluaa iskeä sinne, mihin se kivulaimmin osuu.
Ikinä en kiltille miehelle ole sanonut peniksen koosta rumasti, vaikka olen kerran deittaillut myös ns. mikropeniksen omannutta miestä ja hänet jättäessäni sanoin syyksi ihan muuta kuin sen, että syy oli 100% se pieni mikropenis. Olen intohimoinen nainen, enkä halunnut silloinkaan miestä, joka oli huonosti varustettu, eikä osannut mitenkään sitä kompensoida. Ja ennen kuin kivet alkavat lentää, totean, että olen nyt onnellisesti naimisissa miehen kanssa, joka on "huonosti varustettu". Ikinä en miehelleni sanoisi, että hän on mikromuna, sillä hän ei ole ku**pää ja tekee kaikkensa kompensoidakseen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole sen vertaa empatiaa, ettei pilkkaisi ominaisuuksista joihin ei voi mitenkään vaikuttaa?
Itse taannoin törmäsin mieheen, joka aluksi vaikutti hurmaavalle, kivalle, kohteliaalle, kaikin puolin sopivalle tyypille jonka kanssa voisi kehittyä jotain vakavampaakin.
Mutta.
Aika pian huomasin hänen jutuissaan sovinismia, arvosteli minua, halveksi minun elämäntapaani (jossa ei ole mitään vikaa), sitä miten asun, arvosteli vaatteitani, yms. Ja kuinkas ollakkan äijällä oli pienin "nakki" jalkojensa välissä mitä ikinä olen nähnyt. Eikä seksi onnistunut, syynä kai minä tietenkin, mutta ei se pikku nysä kyllä haluja herättänyt, vahvan mielikuvitukseni avulla siitäkin räpeltämisestä hengissä selvisin. Itse tulin lopputulemaan, että sen nysänsä vuoksi luonteensakin on kasvanut kieroon. Se onneton räpellystapailu päättyi lyhyeen ja hyvä niin.
Naiset jotka osaavat antaa arvon aidolle nautinnolle eivätkä pyytele sitä anteeksi. Älkää itkekö täällä, jos ette sitä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se tulikin. Miehelle ei voi heittää herjaa pippelistään, mutta aina on paikallaan sanoa naista löysäpil-uiseksi. Niinkö, mitä? Kun miehellä on pieni, se on pieni eikä pil-un tiukkuuskaan sitä pelasta.
Pimpin kuivuus pelastaa, silloin se on kireä kuin sormus ja voi naida-fantasioida jättipeeniksestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen joka sanoi noin.
Vierailija kirjoitti:
Pilkkaaminen on kyllä miesten osaamisaluetta. Tällä palstalla käytetyistä naisen haukkumanimistä saisi nopeasti kasaan kirjan.
Se on ihan eri asia kuin olla viehättymästä ja edellyttää saavansa nautinnollista seksiä.Sääli on huono lähtökohta parisuhteelle. Pieni penis ei tunnu miltään.
Ei se teeskentelemällä muuksi muutu.
Sinäpä sen sanoit. Nysämunien mielestä nainen on hehtaaripi*lu- ;D noh mutta toissaalta totta tuokin, nysämunalle kun ei muita tarjolla olekkaan kuin hehtaaripi*luja ;D
No, 80% naisista varmaan kertois kavereilleen...
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen, joka on joutunut kus**ään miehen kanssa tekemisiin ja haluaa iskeä sinne, mihin se kivulaimmin osuu.
Ikinä en kiltille miehelle ole sanonut peniksen koosta rumasti, vaikka olen kerran deittaillut myös ns. mikropeniksen omannutta miestä ja hänet jättäessäni sanoin syyksi ihan muuta kuin sen, että syy oli 100% se pieni mikropenis. Olen intohimoinen nainen, enkä halunnut silloinkaan miestä, joka oli huonosti varustettu, eikä osannut mitenkään sitä kompensoida. Ja ennen kuin kivet alkavat lentää, totean, että olen nyt onnellisesti naimisissa miehen kanssa, joka on "huonosti varustettu". Ikinä en miehelleni sanoisi, että hän on mikromuna, sillä hän ei ole ku**pää ja tekee kaikkensa kompensoidakseen.
Oletko varma, että tiedät mikä on mikropenis?
Ettet vaan olisi niitä "tavallisia naisia joille ei keskivertopenis tunnu MISSÄÄN"? Ja sehän on toki miehen vika...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienimunaisten toivo on suunnata katseensa ja matkansa kaukoitään.
Siellä rodut ovat kaikilta mittasuhteiltaan pienikokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan nimenomaan päinvastoin.
tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taannoin törmäsin mieheen, joka aluksi vaikutti hurmaavalle, kivalle, kohteliaalle, kaikin puolin sopivalle tyypille jonka kanssa voisi kehittyä jotain vakavampaakin.
Mutta.
Aika pian huomasin hänen jutuissaan sovinismia, arvosteli minua, halveksi minun elämäntapaani (jossa ei ole mitään vikaa), sitä miten asun, arvosteli vaatteitani, yms. Ja kuinkas ollakkan äijällä oli pienin "nakki" jalkojensa välissä mitä ikinä olen nähnyt. Eikä seksi onnistunut, syynä kai minä tietenkin, mutta ei se pikku nysä kyllä haluja herättänyt, vahvan mielikuvitukseni avulla siitäkin räpeltämisestä hengissä selvisin. Itse tulin lopputulemaan, että sen nysänsä vuoksi luonteensakin on kasvanut kieroon. Se onneton räpellystapailu päättyi lyhyeen ja hyvä niin.
Vähän samanlainen kokemus täällä. Tapasin miehen, joka vaikutti todella mukavalle ja ihanalle ja seksi oli hyvää. Jossain vaiheessa mies alkoi kuitenkin arvostella minun ulkonäköäni pikku piikein, kunnes lopulta homma kulminoitui siihen, että hän moitti minun rintojani liian pieniksi. Pakkohan tähän oli sitten yhtälailla rehellisyyden nimissä kommentoida miehen peniksen kokoa. Tosiasiassa siihen saakka miehen pienehkö penis ei edes ollut haitannut, koska olin superihastunut ja hän oli hyvä kompensoimaan tätä puutettaan. Miehen paljastuminen kusipääksi kylläkin haittasi sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että tiedät mikä on mikropenis?
Ettet vaan olisi niitä "tavallisia naisia joille ei keskivertopenis tunnu MISSÄÄN"? Ja sehän on toki miehen vika...
Tästä miesmäisestä lahjakkuudesta siirtää oma vajavaisuus koko muun maailman viaksi
naisilla olisi totisesti oppimista.
Nainen joka on juuri saanut kuulla omasta karvoituksestaan valitusta siltä millimunalta.
Mutta entäpä kun innepakotus ei toimikaan vaan runsaasti ulostyöntyvät sisemmät häpyhuulet ovat mitä kiihoittavimmat?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole empatiaa. Mulla on jota kuinkin pienin mahdollinen ennen kuin tipahtaisin transgender spesialistien 17 sukupuolen ulkopuolelle. Hävettää lähinnä kaikkien niiden ihmisten puolesta, jotka möykkää pienestä peniksestä milloin missäkin yhteydessä.
Tuntuu kyllä vähän oudolta mennä uimahalliin miesten puolelle. Tosin onhan miesten puolella naisiakin, ja jokunen homokin varmaan. Jos ei muuten niin siivoamassa.
Mulla on niin pieni penis että jos ottaisin alapäästäni kuvan, jossa sormet peittää peniksen ja kivekset, varmaan katsoja voisi luulla että kuvassa on nainen. Tekis mieli testata miten facebook sensuroisi ;)
*No problem, it's male genitalia and it's not visible.*
PS feministit jostain syystä rakentaa viholliskuvaa. Tasa-arvon näkökulmasta outoa.
Katsoin aikani kuluksi lähes kaikki CzechCasting videot joissa kysytään malleilta myös heidän mielipidettään siitä onko peniksen koko tärkeä. Kaksi-kolme useasta sadasta vastasi että kyläl on. Eli ainakaan tsekkikaunottarien mielestä peniksen koolla ei muutamaa lukuunottamatta asialla ole merkitystä.
Onko tästä tehty Suomessa akateemista tutkimusta? Entä innie / outie pillujen rakastajista?
Pilkkaaminen on kyllä miesten osaamisaluetta. Tällä palstalla käytetyistä naisen haukkumanimistä saisi nopeasti kasaan kirjan.
Se on ihan eri asia kuin olla viehättymästä ja edellyttää saavansa nautinnollista seksiä.
Sääli on huono lähtökohta parisuhteelle. Pieni penis ei tunnu miltään.
Ei se teeskentelemällä muuksi muutu.