Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin treffeillä pihvin kypsänä...

Vierailija
19.04.2018 |

Mies lähti vetämään hippulat vinkuen.

En vaan tykkää pihvistä raakana tai edes mediumina, en pysty syömään koska oksettaa.

Sinne meni lupaava mies. Voiko tämä todella olla noin kova moka!?

Kommentit (263)

Vierailija
61/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurissa on paljon symbolista, millä osoittaa tasonsa. 

Yksi niistä on pihvin kypsyysaste. Juntti tilaa kypsänä. Näin se menee. 

Väärin. Juntti on se, joka kritisoi muita heidän "etikettivirheistään". Sivistynyt ihminen ei ole huomaavinaan.

Tämä on anonyymipalsta, joten jostainhan niiden junttienkin on infonsa saatava sivistyneemmiltä. Täällä sen mokan voi kertoa, koska anonyymi vastaaja ei voi menettää kasvojaan.

Kasvotusten en ikinä huomauta (huonoja tapoja), täällä voin.

Vierailija
62/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan tykkää pihvistä raakana tai edes mediumina, en pysty syömään koska oksettaa.

Jospa se mies oli vegaani, joka paheksuu etenkin naudanlihan syöntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta ei koskaan lakkaa yllättämästä. Tässäkin ketjussa olisi aineksia Iltalehteen koko kansan naurettavaksi.

Vierailija
64/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkina se aina vähän itkettää kun joku haluaa pihvinsä kypsänä, varsinkin jos tahtoo jotain oikein laadukasta lihaa. Asiakkaalle toki paistetaan kuten hän haluaa. Suurin osa haluaa medium+ joka sekin on ammattilaisen mielestä liian kypsä. 😂 Makuja on monia. Vahvaan makuun tottumattomat haluaa kypsää.

Vierailija
65/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pokkaa tilata liha sellaisena kuin haluan eli kypsänä. Minähän sen syön ja maksan. Eikä miehenikään koskaan siitä valita, hänelläkin on sen verran hyvä itsetunto. Te jotka häpeätte kaikkea niin tilatkaa vaan se verinen pihvi, ei haittaa minua mutta antakaa minunkin syödä rauhassa ruokani niin kuin itse haluan. Ja sille kokille ketä tämä harmittaa tiedoksi että me asiakkaat maksamme sinun palkkasi.

Vierailija
66/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkina se aina vähän itkettää kun joku haluaa pihvinsä kypsänä, varsinkin jos tahtoo jotain oikein laadukasta lihaa. Asiakkaalle toki paistetaan kuten hän haluaa. Suurin osa haluaa medium+ joka sekin on ammattilaisen mielestä liian kypsä. 😂 Makuja on monia. Vahvaan makuun tottumattomat haluaa kypsää.

Meillä myytiin eilisen jämä pihvit kypsänä. Keittiöpäällikkö sanoi että ne jotka tilaa kypsän ei tajua lihasta mitään. Ihan huippu kokin paikka.

Vierailija
67/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurissa on paljon symbolista, millä osoittaa tasonsa. 

Yksi niistä on pihvin kypsyysaste. Juntti tilaa kypsänä. Näin se menee. 

Kulttuureissa on paljon symbolista, millä osoittaa laumasieluisuutensa, kun itsetunto puuttuu.

Vierailija
68/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oisin ollu vaan tyytyväinen ja ajatellu et onpa fiksu nainen.

Vierailija
69/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se keittiöpäällikkö ymmärrä sinä päivänä kun ne kypsän pihvin tilaajat äänestävät jaloillaan, että muutkin kuin keittiöpäällikkö itse ymmärtävät hyvän lihan päälle. Jos keittiöpäällikkö itse on omistaja niin asia on ok mutta jos minä olen omistaja niin keittiöpäällikkö saa lähteä. Ihan sama kuin jos viiniin tottumaton tilaa kallista viiniä ja hänelle viedäänkin halpaa viiniä kalliin hinnalla kun "eihän se kuitenkaan ymmärrä viineistä mitään". Hävetkää!

Vierailija
70/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska provo mutta uskoin.

Ala kasvissyöjäksi ja etsi joku hipsterimies.

Vierailija
71/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro mitä sitten tapahtui, joudutko maksamaan itse koko laskun?

Vierailija
72/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nousukkaat kyttää toisten pihvin kypsyyttä. Ollaan olevinaan ja halutaan, että toinen on mukana siinä samassa veneessä. Oman kokemukseni mukaan ne, joilla ei ole tarvetta korostaa omaa statustaan viis veisaavat tuollaisista asioista, vaikka olisivat aatelisia.

Vierailija
73/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan romanttista syödä tehotuotettujen eläinten raatoja

Mitäs jos vegaani painuisit vitt uun? Katsos, ei ketään kiinnosta ulinasi.

Narsisti kilahti :)

Vierailija
74/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Kuvitteli että jos liha menee suuhun ainoastaan kypsänä, niin hänen miehuutensa on vaarassa jäädä oraalisesti tyydyttämättä.

Eihän ap maininnut oliko mies nuorempaa vai kypsempää sorttia.

Vierailija
75/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nää besserwisserit tulee neuvomaan muita kuinka tulee toimia ettei vaan olisi ns.juntti. Älkää nyt ihmeessä uskoko vaan luottakaa omaan makuaistiinne ja suutuntumaan ja tehkää niin kuin itse haluatte. Miksi syödä ruokaa, kallista lihaa, sillä tavalla ettei siitä nauti.

Vierailija
76/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on vaan niin, että mediumina liha maistuu ihan kauheelle. Mulle tulee melkeen oksennus. Maistuu jotenkin ihan sille eläimelle . Ja tuntuu suussa ihan kauheelle.

Vierailija
77/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain, että jos aikoo pihvin syödä läpikypsänä, on turha syödä kalliissa ravintolassa priima tavaraa, koska ABC:n pihvi on silloin ihan yhtä hyvää. Tuore mehukas pihvi syödään mehukkaana.

Vierailija
78/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voinu tuosta johtua mitenkään. Jotakin muutakin on täytynyt tapahtua siinä tilanteessa. Ei kukaan jätä unelmien naista jonku pihvin takia. Korkeintaan ihmettelisi ääneen tai kysyisi jotain.

Vierailija
79/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin se olisi juntin merkki. Vähän sama kuin pyytäisi ketsuppia hienossa ravintolassa. Kyllähän makuja on monenlaisia, mutta kaikkia mielitekojaan ei silti tarvitse toteuttaa ravintolassa ja ekoilla treffeillä. Kyllä se antaa ihmisestä tietyn kuvan. Kengänpohjaa voi syödä kotonakin.

Vierailija
80/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan syönyt rapuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi