Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin treffeillä pihvin kypsänä...

Vierailija
19.04.2018 |

Mies lähti vetämään hippulat vinkuen.

En vaan tykkää pihvistä raakana tai edes mediumina, en pysty syömään koska oksettaa.

Sinne meni lupaava mies. Voiko tämä todella olla noin kova moka!?

Kommentit (263)

Vierailija
21/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva stoori. Annan nolla pistettä. Kertoisiko joku muuten sen syyn, miksi on "junttia" tilata kypsä pihvi?

Vierailija
22/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole kypsyysasteesta, vaan ihmisen kulttuuritaustan esiintulosta. 

"En ole koskaan syönyt rapuja" kuuluu samaan kategoriaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

No mikäs siinä, jos haluat paistettua kengänpohjaa järsiä. Ellei pysty syömään kunnon pihviä korkeintaan mediumina, kannattaa varmaan tilata jotain muuta. 

Mikäs siinä jos tykkää verta tihkuvaa lihasmassaa pureskella. Ellei pysty syömään hyvää kunnolla kypsennettyä pihviä, kannattaa varmaan mennä laitumelle ja haukata suoraan lehmän hanurista.

Vierailija
24/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

No mikäs siinä, jos haluat paistettua kengänpohjaa järsiä. Ellei pysty syömään kunnon pihviä korkeintaan mediumina, kannattaa varmaan tilata jotain muuta. 

Mikäs siinä jos tykkää verta tihkuvaa lihasmassaa pureskella. Ellei pysty syömään hyvää kunnolla kypsennettyä pihviä, kannattaa varmaan mennä laitumelle ja haukata suoraan lehmän hanurista.

Ei kypsä pihvi ole hyvää. Se on kuivaa ja sitkeää ja pahanmakuista.

Vierailija
25/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana, treffeillä?

Vierailija
26/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

raskaana, treffeillä?

Ai tää ei ollutkaan ap, sori. Tullu taas kiskottua kaljaa, ni en heti huomannu.

Vierailija
27/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

raskaana, treffeillä?

Heh, tuollaista sattuu mulle selvin päinkin. 

Mutta miksi raskaana ei voisi olla treffeillä? Jäi ihmetyttämään. 

Vierailija
28/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsä pihvi on monille miehille kova paikka. Kannattaa laittaa treffi-ilmoitukseen teksti: "Haluan ja aion syödä pihvini kypsänä. Jos se on sinulle ongelma, niin ole hyvä ja siirry seuraavaan profiiliin."

Vierailija
29/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän pihvistä täällä nyt puhutaan? 

Naudan sisäfilettä ei kai kukaan halua läpikypsänä? Ainakin pieni punerrus saa jäädä eli medium plus. 

Mutta kovat on ajat keittiömestareilla, jos tilataan sisäfilettä täysin kärvennettynä. Ymmärrän, että inhottaa pilata hyvä raaka-aine. 

Toki asiakkaalle tehdään, mitä haluaa. Se on selvä, mutta kyllä se voi käydä psyykkisesti kovile. 

Vierailija
30/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo, pihvin kypsyysastekin on siis yksi tapa luokitella ihmisiä joko fiksuiksi tai junteiksi! 

No, saahan sitä vaikka silläkin elämäänsä suurta sisältöä.  Ja identiteettiinsä rakennuspalikoita. 

Vierailija
31/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

raskaana, treffeillä?

Heh, tuollaista sattuu mulle selvin päinkin. 

Mutta miksi raskaana ei voisi olla treffeillä? Jäi ihmetyttämään. 

no toki saa olla, en mä sitä.

Vierailija
32/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi pitänyt tilata salaatti ja närppiä sitä naisellisesti kikattaen. Eikö se av:lla näin yleensä ole mennyt?

Vierailija
33/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tänä päivänä junttia syödä edes sitä nautaa.

Vierailija
34/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oo, pihvin kypsyysastekin on siis yksi tapa luokitella ihmisiä joko fiksuiksi tai junteiksi! 

No, saahan sitä vaikka silläkin elämäänsä suurta sisältöä.  Ja identiteettiinsä rakennuspalikoita. 

Ravintolakäyttäytyminen on kokonaisuutta, missä kertoo taustastaan pienillä asioilla. 

Olen varmaan jo vauvasta asti syönyt Helsingin parhaissa pihvipaikoissa (Saslik, Amigo, Lehtovaara jne). On itsestään selvää, että file on punaista sisältä. Kuinka punaista, se on sitten vivahde-eroja. 

Mutta ihmistä en arvota tämän perusteella. Se vain yksinkertaisesti kertoo tarinan osan, jos haluaa pihvin kypsänä. 

Sori totuus. Kuulun TODELLAKIN  ihmisiin, jotka eivät ketään hyljeksi tämän perusteella. 

Vierailija
35/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo kerta kun oon syöny kypsää pihviä on raskaana ollessa ja senki tilaaminen vitutti.

Sama asia kun menisit crokseissa kalliiseen ravintolaan.

Vierailija
36/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurissa on paljon symbolista, millä osoittaa tasonsa. 

Yksi niistä on pihvin kypsyysaste. Juntti tilaa kypsänä. Näin se menee. 

Vaikka kuinka tykkäisi kirkkaanpunaisesta hörhelömekosta, niin sillä ei mennä hautajaisiin. Ei ehkä maailman paras vertaus, mutta sinne päin....

Juntti myös kertoo ja päättää että mistä toisen on pidettävä, hänen mielipiteensä on ainoa oikea. Sinua ei ehkä inhota raaka liha suussasi, mutta minua se inhottaa. Sen suutuntuma on kammottava, olen joutunut sellaista syömään ja sen syöminen oli vaikeaa. Tämä tapahtui ihan ULKOMAILLA (Saksassa), onneksi siinä oli ruokajuomana iso tuopillinen laadukasta olutta, joten sain sen avulla nielaistua pienen palan kerrallaan tuota punaista nestettä valuvaa lihaa. Koko pihvin söin. En myöskään pysty syömään sieniä, koska ne ovat iljettävän tuntuisia suussani. Myös kalan valmistan erittäin kypsäksi, mielellään kuivaksi. Enkä kylmää makkaraa. Kaikki tuollainen niljakas ja märkä aiheuttaa yökkäysrefleksin.

Vierailija
37/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava kokki osaa paistaa pihvin kypsäksi niin, ettei siitä tule "kengänpohjaa".

Itse syön pihvini mediumina, mutta en silti ymmärrä tuota kauhistelua, jos joku haluaakin sen kypsänä. Oikeasti, mitä väliä? Jokaisella on omat mieltymyksensä ja jokainen saa syödä ruokansa sellaisena kuin siitä parhaiten nauttii.

Vierailija
38/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole kypsyysasteesta, vaan ihmisen kulttuuritaustan esiintulosta. 

"En ole koskaan syönyt rapuja" kuuluu samaan kategoriaan. 

Minä syön kyllä rapuja, mutta en raakoja pihvejä. Pihvi on minulle raaka, jos se on sisältä punainen. Tuon takia en syökään ravintoloissa pihvejä, sillä niitä ei valmisteta niin kypsiksi kuin minä itse paistaisin ne kotonani. Ne ovat erittäin kypsiä.

Vierailija
39/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on kyllä uskomaton. Well done -pihvin tilaaminen junttia :DD?

Olisikohan nyt vaan kyse siitä, että av-mamma ei tiedä mistään muusta kuin mediumista ja kuvittelee, että niinhän se pitää tilata. Tykkäsi tai ei. 

Kunnollisessa ravintolassa voi aivan hyvin tilata well done ja ei totisesti saa kuivettunutta filettä.

Vierailija
40/263 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aika monet kokitkin olla juntteja, kun eivät osaa paistaa oikeaa kypsyysastetta. Viimeksi itse tilasin m+ ja mies mediumina, kuten annokseen kuului. Noh, kypsät pihvit oli molemmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi