Tilasin treffeillä pihvin kypsänä...
Mies lähti vetämään hippulat vinkuen.
En vaan tykkää pihvistä raakana tai edes mediumina, en pysty syömään koska oksettaa.
Sinne meni lupaava mies. Voiko tämä todella olla noin kova moka!?
Kommentit (263)
Vain selkärangaton nynny syö jotain muodin vuoksi.
Aikuinen saa päättää mitä haluaa syödä ja mitä ei edes maistaa.
Sitten selkärangattomat itkee koska ovat kateellisia niille jotka pitää puoliaan.
Raaka pihvi on ällöä ja pahaa, ei se silti ole minulta pois jos joku siitä tykkää.
Kyllä mä ainaki syön jauhelihani raakana?? Tosi noloo hei syödä kypsää lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole kypsyysasteesta, vaan ihmisen kulttuuritaustan esiintulosta.
"En ole koskaan syönyt rapuja" kuuluu samaan kategoriaan.
Vai että oikein kulttuuritaustan esiintulosta :D Tässäpä vasta on malliesimerkki pikkusieluisesta ihmisestä.
Eikös syötävän lihan kuuluisi sitten olla kypsää? Eihän kalaakaan neuvota syömään raakana, vaan hyvin kypsennettynä, että siitä varmasti kuolee pöpöt, kuulemma lapamadonkin voi saada raa'asta kalasta. Eikö liha ole samaan tapaan epäterveellistä syödä raakana?
Ihan vaan junttina tätä kyselen. Niin harvoin käyn syömässä missään muualla kuin kotona. Aina on tuotu pihvi pöytään kyselemättä kypsyyksiä, ja kypsää on ollut, tosin ei niin hyvää kuin kotona tehtynä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös syötävän lihan kuuluisi sitten olla kypsää? Eihän kalaakaan neuvota syömään raakana, vaan hyvin kypsennettynä, että siitä varmasti kuolee pöpöt, kuulemma lapamadonkin voi saada raa'asta kalasta. Eikö liha ole samaan tapaan epäterveellistä syödä raakana?
Ihan vaan junttina tätä kyselen. Niin harvoin käyn syömässä missään muualla kuin kotona. Aina on tuotu pihvi pöytään kyselemättä kypsyyksiä, ja kypsää on ollut, tosin ei niin hyvää kuin kotona tehtynä.
Missä ravintolassa ei kysytä lihan kypsyyttä? Ja meillä lapset tilaavat hampurilaisetkin mediumina. Ja minä lohen. Aika normaalia minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole kypsyysasteesta, vaan ihmisen kulttuuritaustan esiintulosta.
"En ole koskaan syönyt rapuja" kuuluu samaan kategoriaan.
Vai että oikein kulttuuritaustan esiintulosta :D Tässäpä vasta on malliesimerkki pikkusieluisesta ihmisestä.
Onko pikkusieluista tietää yleisemmin elämän pelisäännöistä?
Sanoinko jotain suhtautmisestani itse kypsän pihvin tilaamiseen? En sanonut.
Tiedän vain, että ihmiset keräävät asenteitaan asioihin juuri tällaistenkin detaljien kautta.
Sinäkin teet niin. Jos olet alkeellisen tyhmä (kuten vaikuttaa), teet sen tietyst alitajuisesti. Fiksumpi tiedostaa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei :(
Porukoiden kanssa ABC: llä oot käynyt.
Mutta musta on kiva täällä palstalla, että tutustuu ihan toiseen viiteryhmään. Saattoihan tämä tietysti olla provoilua kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurissa on paljon symbolista, millä osoittaa tasonsa.
Yksi niistä on pihvin kypsyysaste. Juntti tilaa kypsänä. Näin se menee.
Vaikka kuinka tykkäisi kirkkaanpunaisesta hörhelömekosta, niin sillä ei mennä hautajaisiin. Ei ehkä maailman paras vertaus, mutta sinne päin....
Juntti myös kertoo ja päättää että mistä toisen on pidettävä, hänen mielipiteensä on ainoa oikea. Sinua ei ehkä inhota raaka liha suussasi, mutta minua se inhottaa. Sen suutuntuma on kammottava, olen joutunut sellaista syömään ja sen syöminen oli vaikeaa. Tämä tapahtui ihan ULKOMAILLA (Saksassa), onneksi siinä oli ruokajuomana iso tuopillinen laadukasta olutta, joten sain sen avulla nielaistua pienen palan kerrallaan tuota punaista nestettä valuvaa lihaa. Koko pihvin söin. En myöskään pysty syömään sieniä, koska ne ovat iljettävän tuntuisia suussani. Myös kalan valmistan erittäin kypsäksi, mielellään kuivaksi. Enkä kylmää makkaraa. Kaikki tuollainen niljakas ja märkä aiheuttaa yökkäysrefleksin.
Miksi söit raa’an pihvin? Oikeissa ravintoloissa on ihan ok sanoa, ettei halunnut raakaa vaan mediumin tai kypsän. Ja missään Suomen ulkopuolella ei varmasti ole pakko syödä lautasta tyhjäksi vaikuttaakseen kohteliaalta. Monesti paremmissa ravintoloissa syödään monta ruokalajia, ja on ihan ok vain maistaa pihviä.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa seuraavalla kerralla jotain muuta kuin pihviä, jos et kerran osaa syödä sitä oikein valmistettuna.
et voi olla tosissasi
raaka pihvi ei maistu yhtään millekään ja koostumus on ällöttävä
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan romanttista syödä tehotuotettujen eläinten raatoja
Vielä raakana! 🤧
No olipa typerä mies. Kaverini syö pihvin aina kypsänä. Ja jos ei ole tarpeeksi kypsä, palauttaa pihvin keittiöön. Minusta ihan oikein, koska hän maksaa siitä mitä tilaa. Makuasioist ei voi kiistellä.
Ja minä tilasin kasvispihvin, koska -huoh- mua -oks- tällainen -naur-
Tuollaiset pihvin kypsyysasteesta kohkaavat tyypit ovat kyllä huvittavia. Noh, jostain se on kaikkien oma paremmuuden tunteensa saatava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ravintolassa ei kysytä lihan kypsyyttä? Ja meillä lapset tilaavat hampurilaisetkin mediumina. Ja minä lohen. Aika normaalia minusta.
Aika helvetin epänormaalia ohjeistaa kokkia LOHEN kypsyysasteesta.
selittäkää edes mulle onko jotain seksiin liittyvää syödä pihvi eri asteisena? mitä veen väliä sillä on? seksin kannaltako jotain?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen jos tarjoilija otti tilauksen vastaan...
Et taida olla kovin kokenut tarjoilija, jos tuo on sinusta outo tilaus. On aika paljon "raakaa" lihaa inhoavia asikkaita.
Aloittajan onni oli päästä mokomasta pikaisesti eroon. Pitempiaikasta parisuhdetta ajatellen on hyvä, jos pystyy sietämään jotain "outojakin" juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan romanttista syödä tehotuotettujen eläinten raatoja
Mitäs jos vegaani painuisit vitt uun? Katsos, ei ketään kiinnosta ulinasi.
Juuri näin. Miksi vegaani vaivautuu edes osallistumaan pihvikeskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurissa on paljon symbolista, millä osoittaa tasonsa.
Yksi niistä on pihvin kypsyysaste. Juntti tilaa kypsänä. Näin se menee.
Väärin. Juntti on se, joka kritisoi muita heidän "etikettivirheistään". Sivistynyt ihminen ei ole huomaavinaan.
Idiootti arvio toisen juntiksi.
on se kumma kun ei anneta kaikkien kukkasten kukkia