Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kotikurisuhteeseen päädytään? Onko ne miehet henkisesti ihan hirviöitä vai osaavatko aidosti välittää?

Vierailija
17.04.2018 |

Olen nainen, jota aihe kiinnostaa. Hallitsevat miehet siis. Minulla on halu totella miestäni kaikessa sängyn ulkopuolellakin. Valitettavasti olen huomannut tässä deittaillessani, ettei ainakaan minun kohtaamistani miehistä ole moiseen vaan he vaativat naisen olevan sellainen määräävä. Tämä näkyy jo ihan ennen ensitreffejä ja siellä treffeilläkin miehet tahtovat naisen päättävän kaiken. Mutta jos sanon suoraan etsiväni sellaista kotikurisuhdetta, niin sehän houkuttelisi varmaan pelkkiä pervoja. :/ Minä kuitenkin etsin ihan rakkautta ja ihan oikeaa parisuhdetta, johon sitoudutaan.

Aihe kiinnostaa minua kovasti. Toivoisin kuulevani kokemuksia. :)

Kommentit (727)

Vierailija
41/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ajatuksena tosi kiehtova, mutta kokeile 5 vuotta. Loppuu hauskuus aika lyhyeen, kun kaikki on sit ihan oikeasti rajoitettua, etkä itse saa päättää mistään.

Olet sitten varmaan niitä ihmisiä, joiden mielestä raju seksikin on yhtä kuin raiskaus. On se kumma, kun ei osata erottaa väkivaltaa bdsm:stä.

Vierailija
42/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fifty Shades Of idiotism!

Filthy shades of kotikuri. 

Only in Finland.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, jota aihe kiinnostaa. Hallitsevat miehet siis. Minulla on halu totella miestäni kaikessa sängyn ulkopuolellakin. Valitettavasti olen huomannut tässä deittaillessani, ettei ainakaan minun kohtaamistani miehistä ole moiseen vaan he vaativat naisen olevan sellainen määräävä. Tämä näkyy jo ihan ennen ensitreffejä ja siellä treffeilläkin miehet tahtovat naisen päättävän kaiken. Mutta jos sanon suoraan etsiväni sellaista kotikurisuhdetta, niin sehän houkuttelisi varmaan pelkkiä pervoja. :/ Minä kuitenkin etsin ihan rakkautta ja ihan oikeaa parisuhdetta, johon sitoudutaan.

Aihe kiinnostaa minua kovasti. Toivoisin kuulevani kokemuksia. :)

Täyspäiset miehet eivät halua naisen päättävän kaikesta, he haluavat parisuhteessa päättää yhdessä asioista. Täytyy olla aika sukka jos suostuu kaikkeen mitä toinen sanoo.

Vierailija
44/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fifty Shades Of idiotism!

Filthy shades of kotikuri. 

Only in Finland.

Itse asiassa kotikuri on iso juttu mm. jenkeissä. Siihen vivahtava tosi- tv-sarjakin oli nimeltään Alistuvat vaimot. Oli muuten ihan järjettömän kiihottavaa katsottavaa. Haluaisin sellaiseen suhteeseen. Äh, alkaa panettaa jo pelkkä ajatuskin siitä...

T. Akateeminen N45

Vierailija
45/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle, mikä saa ihmisen haluamaan tuollaista leikkiä ihan jokapäiväiseen elämään. En oikeasti ymmärrä, miksi koko elämän pitäisi olla jotain teatteria. Eikö se ole hiton kuluttavaa, kun ei saa olla oma itsensä omassa kodissaan? 

Kuulehan nyt, tuliko edes mieleen, että jollekin se "oma itse" on nimenomaan alistuminen?

No ei kyllä ihan ensimmäisenä juolahtanu mieleen....

Vierailija
46/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vastatkaa nyt: 

a) pystyt elämään ihan normaalia kunnollista elämää ilman holhousta

b) et pysty elämään normaalia kunnollista elämää ilman holhousta

c) jotain muuta, mitä

En ole aloittaja, enkä elä tai haaveile "kotikurisuhteesta", mutta vastaus on joka tapauksessa c.

Kyse ei ole siitä, ettei pystyisi elämään "normaalia" elämää, vaan siitä, että haluaa omaksua dom/sub roolin joko täysin 24/7 tai niin, että rooleista poistutaan vain vähäksi aikaa kerrallaan. Kyseessä on siis tietyssä mielessä roolileikki, joskin ainakin täydessä 24/7 -suhteessa se omaksuttu rooli tulee lähes kokonaan aikaisemman arkiminän tilalle ainakin ulospäin.

Parempia ja yksityiskohtaisempia selityksiä saat, jos käytät googlea.

No niin. Eli kuten jo alussa sanoin, rooli ja teatteria. Tämä kutenkin tuolla varsin voimakkaasti kiellettiin. 

Niin, tavallaan kaikki sosiaaliset suhteet ovat enemmän tai vähemmän roolia ja teatteria. Töissä sinulla on tietty rooli, kotona sinulla on isän/ äidin/ puolison jne. rooli, suhteessa vanhempiisi sinulla on lapsen rooli jne.

Tuollaiset ihan aidot 24/7 suhteet ovat ilmeisestikin todella vaativia molemmille osapuolille ja siksi harvinaisia, kuitenkin niitäkin on ja ihmiset ovat myös niissä onnellisia. Sellaisessa suhteessa alkaa jo hämärtyä, onko se dom/sub -rooli yhtään enempää rooli kuin tavallinen parisuhdepuolison rooli. Kummastakin voi toki lähteä, jos rooli ja siihen liittyvät odotukset eivät enää miellytä.

Vierailija
47/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuollainen suhde.

Mutta yhdessä päätetään kaikki tärkeät asiat. Olen myös miestä koulutetumpi.

Mies tarvittaessa kurittaa. En voi kuvitella parempaa suhdetta. En myöskään tee mitään, mitä mies kieltää, mutta mies ei käytä tätä ikinä hyväkseen.

Vierailija
48/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kaikki haukkuovat minut, kun kirjoitin haaveilevani kotikurisuhteesta. Se on minun fetissini. Ja olisi siinä mielessä kuitenkin leikkiä, että voisin lopettaa sen milloin tahansa, olen ihan pärjäävä koulutettu henkilö.

Luulen tai voisinko sanoa, että haaveilen, että tällainen "määräaikainen (koti)kuri" suhteesta haaveileminen on useamman haave kuin mitä uskalletaan tai halutaan myöntää. - Ei kyse ole siitä, että haluaisi luopua tai luovuttaa kaiken vastuun ja päätöksen teon toiselle. Kuitenkin jatkuva päätöksen teko ja vastuun kanto on toisinaan verrraten raskasta. Uskon että tasa-arvo on molemmille sukupuolille, korjaan meille kaikille parhaaksi.

Mutta se ei tarkoita sitä, etteikö välillä toisella voisi olla hetkellisesti vetovastuu; oli se sitten arjen askareiden pyörittämisestä tai seksin puolella. Se, että näin voidaan toimia edellyttää verraten vahvaa luottamusta ja uskoa toiseen ja hänen kykyihin valita ja päättää. On jotenkin tylsää kun välillä tuntuu sille kuin osalle olisi itseistarkoituksellista, että pitäsi olla joka hetki vahva ja toimelias. Kyllä hyvä parisuhde kestää sen, että toinen on välillä "heikommassa" roolissa kuin toinen. - Jos näin edes voidaan nähdä ja tunnistaa keskinäien vahva ja voimakas luottamus ja usko yhteiseen tulevaisuuteen ja tavoitteisiin.  

Vierailija
49/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ajatuksena tosi kiehtova, mutta kokeile 5 vuotta. Loppuu hauskuus aika lyhyeen, kun kaikki on sit ihan oikeasti rajoitettua, etkä itse saa päättää mistään.

Olet sitten varmaan niitä ihmisiä, joiden mielestä raju seksikin on yhtä kuin raiskaus. On se kumma, kun ei osata erottaa väkivaltaa bdsm:stä.

Olin tuollaisessa suhteessa narsistisen miehen kanssa. Siitä menikin muutama vuosi aikaa päästä eroon, kun itselläni leikki loppui, mutta hänellä vaan otteet koveni. Voin myös iloksesi kertoa, että tiedän erittäin hyvin raiskauksen ja rajun seksin eron. :) On se kumma kun voidaan olettaa tuntemattomien elämästä ja mielenliikkeistä mitä vain!

Rehellisenä mielipiteenä pitää oikeasti olla päästään vähän viallaan, jos tosissaan haluaa elää arkeaan niin että alistaa toista jatkuvasti.

Vierailija
50/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päädyytiin tähän, kun aloin vain tehdä kaiken miehen haluamalla tavalla, ja kysyä häneltä "luvan". Luin aiheesta, ja mieskin luki ja innostui.

Toimii!

Vierailija
51/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vähän vallaton luonteeltani ja mies pitää mut hyvin kurissa. Ei hakkaamalla tai uhkailemalla vaan sillai päättäväisesti. Yksinkertaisesti ohjaa mut pois jostain tilanteesta, jos alkaa näyttää huonolta. Tykkään, eipä tuu hölmöiltyä.

Oletko 15-vuotias vai muuten vain vajaavaltainen? 

Ihan aikuinen ja pidän siitä että elän ”nuhteessa”.

Miksi sitten hölmöilet ja miksi sinua pitää ohjailla pois huonoista tilanteista? 

Koska olen turhan eloisa ja villi toisinaan.

Minäkin olen ja on diagnoosit epävakaasta persoonallisuushäiriöstä, adhd ja toksoplasmoosa.. Olisiko sinunkin aika mennä testeihin?

Vierailija
52/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tuollainen suhde.

Mutta yhdessä päätetään kaikki tärkeät asiat. Olen myös miestä koulutetumpi.

Mies tarvittaessa kurittaa. En voi kuvitella parempaa suhdetta. En myöskään tee mitään, mitä mies kieltää, mutta mies ei käytä tätä ikinä hyväkseen.

Miten onnistuit järjestämään asian? Kumman ehdotuksesta ja oliko vaikeaa aloittaa? Oliko kumpikin heti messissä vai epäröikö toinen ensin?

Vierailija
53/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vastatkaa nyt: 

c) jotain muuta, mitä

En ole aloittaja, enkä elä tai haaveile "kotikurisuhteesta", mutta vastaus on joka tapauksessa c.

Kyse ei ole siitä, ettei pystyisi elämään "normaalia" elämää, vaan siitä, että haluaa omaksua dom/sub roolin joko täysin 24/7 tai niin, että rooleista poistutaan vain vähäksi aikaa kerrallaan. Kyseessä on siis tietyssä mielessä roolileikki, joskin ainakin täydessä 24/7 -suhteessa se omaksuttu rooli tulee lähes kokonaan aikaisemman arkiminän tilalle ainakin ulospäin.

No niin. Eli kuten jo alussa sanoin, rooli ja teatteria. Tämä kutenkin tuolla varsin voimakkaasti kiellettiin. 

Niin, tavallaan kaikki sosiaaliset suhteet ovat enemmän tai vähemmän roolia ja teatteria. Töissä sinulla on tietty rooli, kotona sinulla on isän/ äidin/ puolison jne. rooli, suhteessa vanhempiisi sinulla on lapsen rooli jne.

Tuollaiset ihan aidot 24/7 suhteet ovat ilmeisestikin todella vaativia molemmille osapuolille ja siksi harvinaisia, kuitenkin niitäkin on ja ihmiset ovat myös niissä onnellisia. Sellaisessa suhteessa alkaa jo hämärtyä, onko se dom/sub -rooli yhtään enempää rooli kuin tavallinen parisuhdepuolison rooli. Kummastakin voi toki lähteä, jos rooli ja siihen liittyvät odotukset eivät enää miellytä.

Ensimmäisellä sivulla kysyin, eikö ole rasittavaa omassa kodissaan esittää roolia. Tässähän on nyt selitetty, että alistettavalta kielletään se liian riehakas ja huoleton meno. Eihän tuota voi mitenkään verrata niihin muihin arjen rooleihin, joissa kuitenkin pohjimmiltasi toteutat sitä itsellesi tyypillistä käytöstä.

Vierailija
54/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me päädyytiin tähän, kun aloin vain tehdä kaiken miehen haluamalla tavalla, ja kysyä häneltä "luvan". Luin aiheesta, ja mieskin luki ja innostui.

Toimii!

Ymmärrän.

Jos parisuhteen järkevämpi ja tolkumpi osapuoli on sun tapauksessa mies, niin ilman muuta kannattaa tehdä niinkuin hän neuvoo.

Vierailija
55/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti laiskalle ja kehityskelvottomalla yksilölle ihan passeli suhde tommonen että siinä on joku päällemäsmäröinnistä tykkäävä määräilijä otettu kumppaniksi.

Vierailija
56/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vastatkaa nyt: 

c) jotain muuta, mitä

Ensimmäisellä sivulla kysyin, eikö ole rasittavaa omassa kodissaan esittää roolia. Tässähän on nyt selitetty, että alistettavalta kielletään se liian riehakas ja huoleton meno. Eihän tuota voi mitenkään verrata niihin muihin arjen rooleihin, joissa kuitenkin pohjimmiltasi toteutat sitä itsellesi tyypillistä käytöstä.

Ne kommentit riehakkaasta ja huolettomasta menosta olivat yhdeltä kirjoittajalta, joka ei ymmärtääkseni edes ole ketjun aloittaja.

Ihmisiä ja suhteita on monenlaisia, samoin on monenlaisia syitä haluta tietynlaista suhdetta. Jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee, toivottavasti ilman pelkoa muiden tuomioista.

Vierailija
57/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii!

Kuulostaapas tosi aidolta ihmissuhteelta, kun pitää oikein netistä lukea ohjeet sen sijaan, että vain keskustellaan ja sovitaan, mikä tuntuu parhaalta. Juuri tätä ihmettelen, kun on niin keinotekoinen järjestely.

Vierailija
58/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tuollaisessa suhteessa narsistisen miehen kanssa. Siitä menikin muutama vuosi aikaa päästä eroon, kun itselläni leikki loppui, mutta hänellä vaan otteet koveni. Voin myös iloksesi kertoa, että tiedän erittäin hyvin raiskauksen ja rajun seksin eron. :) On se kumma kun voidaan olettaa tuntemattomien elämästä ja mielenliikkeistä mitä vain!

Rehellisenä mielipiteenä pitää oikeasti olla päästään vähän viallaan, jos tosissaan haluaa elää arkeaan niin että alistaa toista jatkuvasti.

Vähän kyllä tyhmää yleistää oma väkivaltainen suhde toisen henkilön suhteeseen, joka on yhdessä sovittu mieleiseksi, joka on leikkiä ja jonka voi lopettaa, kun huvittaa.

Vierailija
59/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii!

Kuulostaapas tosi aidolta ihmissuhteelta, kun pitää oikein netistä lukea ohjeet sen sijaan, että vain keskustellaan ja sovitaan, mikä tuntuu parhaalta. Juuri tätä ihmettelen, kun on niin keinotekoinen järjestely.

Kuulostatpas tosi avarakatseiselta ja mukavalta, suvaitsevalta ihmiseltä.

Vierailija
60/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vastatkaa nyt: 

c) jotain muuta, mitä

Ne kommentit riehakkaasta ja huolettomasta menosta olivat yhdeltä kirjoittajalta, joka ei ymmärtääkseni edes ole ketjun aloittaja.

Ihmisiä ja suhteita on monenlaisia, samoin on monenlaisia syitä haluta tietynlaista suhdetta. Jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee, toivottavasti ilman pelkoa muiden tuomioista.

Hän nyt sattui olemaam ainoa, joka kertoi, mihin tarvitsee kurinpitäjää. Kuulisin kyllä mielelläni muitakin kommentteja aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme