Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kotikurisuhteeseen päädytään? Onko ne miehet henkisesti ihan hirviöitä vai osaavatko aidosti välittää?

Vierailija
17.04.2018 |

Olen nainen, jota aihe kiinnostaa. Hallitsevat miehet siis. Minulla on halu totella miestäni kaikessa sängyn ulkopuolellakin. Valitettavasti olen huomannut tässä deittaillessani, ettei ainakaan minun kohtaamistani miehistä ole moiseen vaan he vaativat naisen olevan sellainen määräävä. Tämä näkyy jo ihan ennen ensitreffejä ja siellä treffeilläkin miehet tahtovat naisen päättävän kaiken. Mutta jos sanon suoraan etsiväni sellaista kotikurisuhdetta, niin sehän houkuttelisi varmaan pelkkiä pervoja. :/ Minä kuitenkin etsin ihan rakkautta ja ihan oikeaa parisuhdetta, johon sitoudutaan.

Aihe kiinnostaa minua kovasti. Toivoisin kuulevani kokemuksia. :)

Kommentit (727)

Vierailija
21/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vähän vallaton luonteeltani ja mies pitää mut hyvin kurissa. Ei hakkaamalla tai uhkailemalla vaan sillai päättäväisesti. Yksinkertaisesti ohjaa mut pois jostain tilanteesta, jos alkaa näyttää huonolta. Tykkään, eipä tuu hölmöiltyä.

Oletko 15-vuotias vai muuten vain vajaavaltainen? 

Ihan aikuinen ja pidän siitä että elän ”nuhteessa”.

Miksi sitten hölmöilet ja miksi sinua pitää ohjailla pois huonoista tilanteista? 

Koska olen turhan eloisa ja villi toisinaan.

Juurihan tuossa sanoit, että haluat elää kuuliaisesti? Eikö se vähän viittaa sinne vajaavaltaisuuteen, jos ihminen haluaa elää kuuliaisesti, muttei pysty, ellei joku muu häntä ole rajoittamassa. 

Huh, kun tätä ei ymmärretä. KotiKURI. Ilman kuria eläisin kuin pellossa, kurin kanssa en. Vajaavaltainen en ole, korkeakoulututkinto ja vakityöpaikka löytyy.

Korkeakoulututkinto ja vakityöpaikka eivät suojaa mielenterveysongelmilta. Jotain on vialla, jos aikuinen ihminen ei kykene itse hillitsemään itseään vaan on "liian villi" kotonakin ja tarvitsee ulkopuolista kuria.

Ap voisi hankkiutua johonkin perusteellisen ahdasmieliseen uskonnolliseen yhteisöön, niin löytäisi kaipaamaansa kuuliaisuuden vaatimusta.

Vierailija
22/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vähän vallaton luonteeltani ja mies pitää mut hyvin kurissa. Ei hakkaamalla tai uhkailemalla vaan sillai päättäväisesti. Yksinkertaisesti ohjaa mut pois jostain tilanteesta, jos alkaa näyttää huonolta. Tykkään, eipä tuu hölmöiltyä.

Se, mitä itse kutsut "nuhteessa elämiseksi" kuullostaa minusta enemmän sille kuin haluaisit siirtää kaiken päätösvallan ja siten vastuun monesta asisasta, jollekin muulle, kuten kumppanille. Onhan se tavallaan ymmärrettävää, koska jos omaa vaikeuskia päättää, eikä omaa itse halua kantaa  ja/ tai  ottaa vastuuta, niin saattaahan se olla mukava jos silloin löytyy kumppani, joka kykenee vastuullisiin ja oikeamielisiin päätöksiin. Siinä sivussa voi sitten itse liihotella.  Itse vain koen tällaiset "ohjelmtavat" etten sanoisi perässä vedettävät vähän raskaina. Enemmän toivoisin kumppania, jonka kanssa voisi päättää yhdessä ja erikseen suunnilleen tasa tahtia edeten ja kulkien. Ei kaikkien kumppanin mielipiteiden tarvitse minua miellyttää tai tuottaa minulle tyydytystä, kunhan yhteine suunta ja suunnilleen yhtenäiset tavoitteet ja toiveet voivat toteutua tai ainakin elää rinta rinnan.

Sä ja kumppanisi? ette varmaankaan elä, ole tai haaveile kotikurisuhteesta. Siinä se ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, mitä itse kutsut "nuhteessa elämiseksi" kuullostaa minusta enemmän sille kuin haluaisit siirtää kaiken päätösvallan ja siten vastuun monesta asisasta, jollekin muulle, kuten kumppanille. Onhan se tavallaan ymmärrettävää, koska jos omaa vaikeuskia päättää, eikä omaa itse halua kantaa  ja/ tai  ottaa vastuuta, niin saattaahan se olla mukava jos silloin löytyy kumppani, joka kykenee vastuullisiin ja oikeamielisiin päätöksiin. Siinä sivussa voi sitten itse liihotella.  Itse vain koen tällaiset "ohjelmtavat" etten sanoisi perässä vedettävät vähän raskaina. Enemmän toivoisin kumppania, jonka kanssa voisi päättää yhdessä ja erikseen suunnilleen tasa tahtia edeten ja kulkien. Ei kaikkien kumppanin mielipiteiden tarvitse minua miellyttää tai tuottaa minulle tyydytystä, kunhan yhteine suunta ja suunnilleen yhtenäiset tavoitteet ja toiveet voivat toteutua tai ainakin elää rinta rinnan.

Niin, kaikillahan on omat mieltymykset. Joku ehkä sitten pitää tuollaisista perässävedettävistä. Minua vain ihmetyttää, miten nämä ihmiset pärjäävät muuten elämässä, jos tarvitsevat sen huoltajan. Ja entä sitten kun suhde päättyy? Voiko se edes päättyä, kun ollaan toisesta riippuvaisia? Jotenkin huolestuttavaa, jos tällainen hölmöilevä sekoilija liikkuu tuolla vapaana ilman huoltajaa. 

Vierailija
24/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Hallitsevan miksei rakastavankin miehen saat kun menet naimisiin vanhoillis lestadiolaisperheestä kotoisin olevan miehen kanssa. Ota vielä sellainen joka on jonkun johtajan tai puhujan poika. Nämä kun tykkäävät komentaa! Ei tarvi olla enää uskossa. Ovat vahvasti jotain mieltä. Pitää tykätä vanhoista arvoista. "Koskaan et muuttua saa" tyyppisestä.

Nämä on niitä plus nelikymppisiä. Jotka ovat itse saaneet kasvatuksen kurin ja Herran nuhteessa. Voi kait ne olla ihan itsensä kanssa sinujakin. Ovat kotona saaneet vahvan mallin naisen ja miehen rooleista. Toiset naiset saa turvaa tällaisesta. Kun on selvät roolit. Pullantuoksuinen antava nainen. Töissä ei oikein pysty käymään tai ehkä osa aikaisesti. Jos meinaat miellyttää ja kaikki vaatimukset täyttää. Mutta halusitkokaan?

Älä kysy mistä tiedän

Vierailija
25/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Pohjois Pohjanmaalle! kirjoitti:

Heippa! Hallitsevan miksei rakastavankin miehen saat kun menet naimisiin vanhoillis lestadiolaisperheestä kotoisin olevan miehen kanssa. Ota vielä sellainen joka on jonkun johtajan tai puhujan poika. Nämä kun tykkäävät komentaa! Ei tarvi olla enää uskossa. Ovat vahvasti jotain mieltä. Pitää tykätä vanhoista arvoista. "Koskaan et muuttua saa" tyyppisestä.

Nämä on niitä plus nelikymppisiä. Jotka ovat itse saaneet kasvatuksen kurin ja Herran nuhteessa. Voi kait ne olla ihan itsensä kanssa sinujakin. Ovat kotona saaneet vahvan mallin naisen ja miehen rooleista. Toiset naiset saa turvaa tällaisesta. Kun on selvät roolit. Pullantuoksuinen antava nainen. Töissä ei oikein pysty käymään tai ehkä osa aikaisesti. Jos meinaat miellyttää ja kaikki vaatimukset täyttää. Mutta halusitkokaan?

Älä kysy mistä tiedän

Niinpä. Mutta melkein veikkaan, että tämä ei ap:lle kelpaa "kun nuo lahkothan ovat alistavia ja niissä nainen ei saa olla oma itsensä" (no shit sherlock) eivätkä kuulosta seksikkäiltäkään. 

Vierailija
26/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että aika harva suomalainen mies haluaa ottaa vastuun naisesta ja miettiä mitä se tekee ja ohjailla sitä joka päivä. Hulluksihan siinä tulisi. Tykkääkö joku nainen todella, jos mies käskee vaikka puhdistamaan miehen mutaiset juoksukengät lenkin jälkeen ja lisäksi paistamaan munakkaan?

Vierailija
27/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista näkee, että tämä palsta ei todellakaan ole oikea paikka tällaisesta asiasta keskustelemiselle. Valtavaa aggressiota siitä, mitä aikuinen ihminen haluaa vapaaehtoisesti tehdä omalla elämällään.

AP:lle suosittelen tutustumaan bdsm-aiheisiin foorumeihin, niiltä löydät enemmän ymmärrystä ja ihan ensi käden kokemuksia aiheesta.

Vierailija
28/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista näkee, että tämä palsta ei todellakaan ole oikea paikka tällaisesta asiasta keskustelemiselle. Valtavaa aggressiota siitä, mitä aikuinen ihminen haluaa vapaaehtoisesti tehdä omalla elämällään.

AP:lle suosittelen tutustumaan bdsm-aiheisiin foorumeihin, niiltä löydät enemmän ymmärrystä ja ihan ensi käden kokemuksia aiheesta.

No olipa kumma, että ihan asialliset huomautukset epäloogisuudesta taas väännettään aggressioiksi. Ei se ole minun syyni, jos et osaa näkemystäsi perustella. 

Vierailija
29/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olisi ollut kiinnostava aihe, ellei tänne olisi heti rynnineet ne jotka pitävät kaikkea vähänkin normisuhteesta poikkeavaa mt-ongelmien oireena.

Vierailija
30/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olisi ollut kiinnostava aihe, ellei tänne olisi heti rynnineet ne jotka pitävät kaikkea vähänkin normisuhteesta poikkeavaa mt-ongelmien oireena.

Minä en ole ainakaan puhunut mielenterveyshäiriöistä. Mutta jos joku sanoo, ettei pysty itse säätelemään omaa käytöstään, onhan se nyt huolestuttavaa. Jos taas pystytte, se suhdehan on pelkkää teatteria. 

Vierailija
31/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vastatkaa nyt: 

a) pystyt elämään ihan normaalia kunnollista elämää ilman holhousta

b) et pysty elämään normaalia kunnollista elämää ilman holhousta

c) jotain muuta, mitä

Vierailija
32/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vastatkaa nyt: 

c) jotain muuta, mitä

En ole aloittaja, enkä elä tai haaveile "kotikurisuhteesta", mutta vastaus on joka tapauksessa c.

Kyse ei ole siitä, ettei pystyisi elämään "normaalia" elämää, vaan siitä, että haluaa omaksua dom/sub roolin joko täysin 24/7 tai niin, että rooleista poistutaan vain vähäksi aikaa kerrallaan. Kyseessä on siis tietyssä mielessä roolileikki, joskin ainakin täydessä 24/7 -suhteessa se omaksuttu rooli tulee lähes kokonaan aikaisemman arkiminän tilalle ainakin ulospäin.

Parempia ja yksityiskohtaisempia selityksiä saat, jos käytät googlea.

Vierailija
33/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vastatkaa nyt: 

c) jotain muuta, mitä

En ole aloittaja, enkä elä tai haaveile "kotikurisuhteesta", mutta vastaus on joka tapauksessa c.

Kyse ei ole siitä, ettei pystyisi elämään "normaalia" elämää, vaan siitä, että haluaa omaksua dom/sub roolin joko täysin 24/7 tai niin, että rooleista poistutaan vain vähäksi aikaa kerrallaan. Kyseessä on siis tietyssä mielessä roolileikki, joskin ainakin täydessä 24/7 -suhteessa se omaksuttu rooli tulee lähes kokonaan aikaisemman arkiminän tilalle ainakin ulospäin.

No niin. Eli kuten jo alussa sanoin, rooli ja teatteria. Tämä kutenkin tuolla varsin voimakkaasti kiellettiin. 

Vierailija
34/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki haukkuovat minut, kun kirjoitin haaveilevani kotikurisuhteesta. Se on minun fetissini. Ja olisi siinä mielessä kuitenkin leikkiä, että voisin lopettaa sen milloin tahansa, olen ihan pärjäävä koulutettu henkilö.

Vierailija
35/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ajatuksena tosi kiehtova, mutta kokeile 5 vuotta. Loppuu hauskuus aika lyhyeen, kun kaikki on sit ihan oikeasti rajoitettua, etkä itse saa päättää mistään.

Vierailija
36/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vähän vallaton luonteeltani ja mies pitää mut hyvin kurissa. Ei hakkaamalla tai uhkailemalla vaan sillai päättäväisesti.

Yksinkertaisesti ohjaa mut pois jostain tilanteesta, jos alkaa näyttää huonolta. Tykkään, eipä tuu hölmöiltyä.

Ootsä sitten joku debiili tai vastaava?

Vierailija
37/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vastatkaa nyt: 

c) jotain muuta, mitä

No niin. Eli kuten jo alussa sanoin, rooli ja teatteria. Tämä kutenkin tuolla varsin voimakkaasti kiellettiin. 

Jos toinen tykkää kurin pidosta ja toinen kurissa olosta, ei se tee suhteesta teatteria. Pikemminkin oikeat ihmiset ovat löytäneet toisensa.

Vaikka pitäisi koulutusta, ei se tarkoita sitä ettei pystyisi pitämään tarvittaessa huolta itsestään. Kyse on mahdollisuudesta elää toisin oikean kumppanin kanssa.

Vierailija
38/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vastatkaa nyt: 

c) jotain muuta, mitä

No h1ttoako se sinulle kuului, jos joku muu tykkää sellaisesta teatterista. Kohteliaat käytöstavatkin ovat eräänlaista teatteria. Omituista, että on tuollainen tarve tuomita muiden mieltymykset.

Minä yritin kerran ehdottaa kotikuria miehelleni, mutta hän ei suostunut. Sen sijaan hän yritti muuttua dominoivaksi, muttei ymmärtänyt jutun ydintä js se meni pieleen. Hän alkoi haukkua ja solvata minua, mikä wi tietenkään ole bdsm:ää nähnytkään. Eli pitäisi löytää joku samanhenkimen kumppani, joka tajuaa tuon jutun. Moni näköjään ei tajua ollenkaan.

Vierailija
39/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset liity johonkin uskonnolliseen lahkoon missä kytätään yksilön käytöstä?

Vierailija
40/727 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikuri.

Ei ristus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi