Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teitä hävettää ostaa kaupasta?

Vierailija
17.04.2018 |

Mitä teitä hävettää ostaa kaupasta? Mua hävettää ostaa tamponeja. Ja en kehtaa ostaa lainkaan, jos on mieskassal Voitaisiin taas laittaa yksi häpeämiskohde per viesti ja peukuttaa, hävettääkö sama.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei myyjiä kiinnosta mitä asiakas ostaa kaupasta.

No kyllä joitakuita kiinnostaa. Ostin kerran kakkuvuoan ja kassa kysyi, minkä kakun ajattelin tehdä.

Mitäpä se sille kuului?

Vain suomalainen jurnuttaja voi ottaa ystävällisen ja viattoman small talkin negatiivisesti. Ei ihme että väki voi huonosti kun edes tällaista elettä ei siedetä.

Vierailija
62/89 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vilpittömästi kysyn että mikä teitä nolottaa siteiden ja tamponien ostamisessa? Nehän ovat täysin arkisia hygieniatuotteita kuten vanulaput ja vanupuikot ja hammastahna sun muut. Teininä voi monikin asia hävettää, mutta aikuinen ihminen nolostelemassa tamponipakettia? Joskus aikoinaan kuukautissuojat myytiin häveliäästi tiskin alta ja kääräistiin vieläpä ruskeaan paperiin piiloon katseilta. Yltiöhäveliäisyys on onneksi väistynyt modernimman ajattelun tieltä.

Kyllä ne naisten kuukautiset on vieläkin jollain tasolla tabu. Auta armias, jos sitä verta vaikka näkyisi tippa jossain, niin jo on ihmiset kauhistumassa, ja kuukautisista puhutaankin usein jotenkin vaivihkaa "vain naisten kesken". Tässä olisi ihmiskunnalla parantamisen varaa vielä. Itseäni ei hävetä, mutta ymmärrän, miksi jotain voi hävettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää läjää energiajuomia. Teen tällä hetkellä pelkkää yötyötä ja energiajuoma piristää siinä 3-4 välillä kun aamuyön väsymys alkaa painaa. En viitsi käydä joka päivä ostamasss yhtä, joten ostan sitten useamman kerralla niin voi töihin lähtiessään napata matkaan jääkaapista.

Vierailija
64/89 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nacho cheeceballseja

Vierailija
65/89 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kommentoida ostoksia? En mä ollu just sillon mitään kakkua leipomassa, mutta en jaksa alkaa sitä jollekin kassalle selostamaan.

Teistä olis varmaan kivaa small talkia "Ai ostat irtokarkkeja, onko karkkipäivä?" "Ai sä käytät näitä superimukykyisiä siteitä, vuotaako paljonkin?"

Vierailija
66/89 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää kommentoida ostoksia? En mä ollu just sillon mitään kakkua leipomassa, mutta en jaksa alkaa sitä jollekin kassalle selostamaan.

Teistä olis varmaan kivaa small talkia "Ai ostat irtokarkkeja, onko karkkipäivä?" "Ai sä käytät näitä superimukykyisiä siteitä, vuotaako paljonkin?"

Ai sulla on se aika kuusta? Ymmärrän.

67/89 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tena pissasiteet, varsinkin jos on komea mieskassa, kuten yleensä Tokmannilla on 💕

Vierailija
68/89 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousunsuojat.. 

Vierailija
69/89 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepalvelukassat ovat juuri sinunlaisiasi varten. Kone ei kysele eikä ota kontaktia.

Vierailija
70/89 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siinä kondomien ostossa on niin vaikeaa vaikka sehän tietää sitä että saa pillua. Silti se hävettää ostaa niitä

Vierailija
71/89 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi haitata noin paljon kun kassahenkilö kysyy oletko leipomassa kakkua? Hän voi itse harrastaa leivontaa ja ruoanlaittoa ja näki sinussa samanhenkisen ihmisen ostoksen perusteella. Ei sen ihmeempää. Yksikään kassa ei muuten kommentoi sidepaketteja tai karkkipusseja, on nimittäin sellainen asia kuin hyvät käytöstavat.

72/89 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt meidän pitää asennoitua vaan siten, että ei se ole meidän syy, mitä kaikkea me ostetaan. Se on kaupan syy, mitäs myyvät sellaista skeidaa.

Vierailija
73/89 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä hipstereiden lihankorvike-eineksiä en ostais.

Vierailija
74/89 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joskus hävetti kyllä kun ostin teriä ja sidetarpeita samalla kertaa.

oikeasti teitä ei hävettäisi, vaikka idioottikin varmaan tajuaa että terät on viiltelyä varten jo kauppakeskuksen vessassa. tai itsestä ainakin tuntunut noina muutamina kertoina että kassa tajuaa aikeet samantien.

Vierailija
75/89 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolisen vuotta ollut tekemisissä ihmisen kanssa, jolla on tapana ruokakaupassa kurkkia muiden ostoksia, ja yrittää löytää niistä - enemmän tai vähemmän mielikuvituksellisia - vihjeitä kunkin henkilön elämäntyylistä. Toisaalta harmitonta hupia, mutta usein häneltä kuluu suuri määrä energiaa myös sen miettimiseen, onkohan joku vastavuoroisesti kurkkinut hänen ostoksiaan, ja kuinka moni kuvittelee nyt hänestä jotain omituista, ja se selvästi painaa hänen mieltään. Mun on vain kovin vaikea uskoa, että ainakaan noin aktiivinen kurkkiminen olisi yleistä, saati että kukaan jaksaisi muistaa "juuri viime viikollahan toi osti kans neljä munakoisoa, mitä se niistä jaksaa tehdä" ellei ole stalkkeri. Eihän hänkään muista, mutta ei jotenkin ole sisäistänyt tätä ristiriitaa. Lienen kuitenkin vähän vaikutuksille altis, sillä olen huomannut muutaman tällaisen jutun nykyään kummittelevan omassakin päässä.

1. Jos ostan vedettävän korin täyteen Prisman tupla-alennettuja eineksiä, mietin, katseleeko joku kroppaani arvioiden "vyötärö löytyy vielä, syököhän tuo silti koskaan mitään ravinnepitoisempaa".

2. Jos satun ostamaan yhtä aikaa pelkästään muutaman lonkerotölkin ja jonkun terveys/hyvinvointiaiheisen aikakauslehden, mietin, huokaileeko joku mielessään, mahtaako tuo tyttönen oikeasti mitään tuosta julkaisusta oppia.

3. Jos ostan siteitä, jännitän vähän, ettei vaan samaan kassajonoon satu joku entinen opettaja tms. henkilö, joka no kyllä tietää, että ikäisilläni naisilla on yleensä kuukautiset, mutta en halua asian nousevan esiin ja hänelle aktiiviseksi ajatukseksi. :D

Vierailija
76/89 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella ihmisellä, jota hävettää ostaa vessapaperia, kuukautissuojia tms. on kyllä päässä vikaa. Tämän ketjun kirjoittajat ovat ilmeisesti jääneet psyykkisessä kehityksessä 14-vuotiaan tasolle. Sen ikäisenä on ihan tavallista, että kaikki nolottaa, ja kuvitellaan, että muita kiinnostaa, koska ajatukset pyörivät vain oman navan ympärillä. News flash: ketään ei kiinnosta ja kaikki käyvät vessassa jne.

Ja tämä henkilö, joka perusteli hampurilaisen oston noloutta sillä, että on 160 cm ja 65 kg. Häh? Olet äärimmäisen tavallisen kokoinen nainen. Mitä vit?

Vierailija
77/89 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisruuat (mä en jaksa töiden jälkeen tehdä ruokaa! Onneksi olen sinkku niin ei tarvitse muille syöttää eineksiä)

Herkut ( olen lievästi ylipainoinen ja hävettää joka kerta jos ostan herkkuja )

Kuukautissiteet/terveyssiteet (en tiedä miksi nämä edes nolottaa? Ihan normaali asia)

N24

Vierailija
78/89 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta ei oikein mikään. Light ja kevyt tuotteita en suostu ostamaan ja hävettäisi jos olisi jostain kumman syystä aivan pakko.

Apteekista hävettänyt ostaa hiivalääke ja bakteerivaginoosilääke. Bakteerivaginoosilääkettä ostaessa kaikki varmasti jo haistoikin, että se tulee tarpeeseen. ;D

Vierailija
79/89 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nolottaa ostaa legoja. Lohduttaudun ajatuksella, että ihmiset varmasti kuvittelevat minun ostavan ne lahjaksi lapselle (jopa mahdollisesti omalle). Mutta itse ne kokoan ja laitan esille kirjahyllyyn.

N31 lapseton

Vierailija
80/89 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsuja. Tai en sanoisi että hävettäisi mutta toivoisin kuitenkin ettei kukaan tuttu huomaa sitä.

Itseäni ei yleensä ole hävettänyt, mutta kerran hävetti. Halusin uuden miesystäväni kanssa testata mikä kortsu olisi paras, kun jotkut oli vähän ahtaita ja jotkut haisee kamalalta. :/ Päätin sitten ylläriksi miehelle hommata erilaisia kumeja testiin sekä leffailtaa varten herkkuja. Siinä sitten olin kassajonossa sipsien, suklaan, limpparin ja 5 eri kortsupaketin kanssa, kun vanha työkaveri tuli jonoon taakseni ha alkoi vaihtaa kuulumisia. :D