Mitä teitä hävettää ostaa kaupasta?
Mitä teitä hävettää ostaa kaupasta? Mua hävettää ostaa tamponeja. Ja en kehtaa ostaa lainkaan, jos on mieskassal Voitaisiin taas laittaa yksi häpeämiskohde per viesti ja peukuttaa, hävettääkö sama.
Kommentit (89)
Liukuvoide. Hävettää, koska ajattelen myyjän/muiden asiakkaiden miettivän että hahhah siinäpä on kuiva nainen. Todellisuudessa liukuvoide tulee miesystävälleni (miehetkin voi tykätä peppujutuista) ja itselläni ei todellakaan ole ongelmaa kuivuuden kanssa
Seiskan ostaminen hävettää julmetusti. Joudun joskus äidille ostamaan.
Tupakkaa. En näytä tupakoitsijalta mutta valitettavasti poltan. Ulkomuoto fiinin rouvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kondomeja, nainen olen
Miksi?
En ole hän, joka kommentoit, mutta miehenä voisin kuvitella, että häpeä liittyisi, jotenkin siihen että kortsuja ostava nainen (salaa) toivoisi, ettei hänen tarvitsisi huolehtia miehen(kin) ehkäisystä; vaan mies ostaisi omat kondominsa; sillä mies kaiketi on niiden oletettu käyttäjä, eikä nainen itse. Ostamalla kondomeja naienn kuvittelee, että joku luulee hänen tapailevan vain vastuuttomia miehiä, jotka eivät osaa itse huolehtia ehkäisystään.
Maksaminen joskus hävettää tai lähinnä nolottaa..siis et on tosi p.a ja joutuu maksamaan pullokuitilla ja kourallisella 5-20 sentin hiluja.
Kerran ostin maitolastin ja kondomeja.
Se jotenkin nolotti. Lapsetkin olivat tuolloin jo lähes täysi-ikäisiä mutta asuivat vielä kotona, siis 2 poikaa.
Tuli sellain ajatus että muut ajattelee, mitähän noikin enää yrittää, vahinko on jo käynyt..😆
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta paskan vertaa eikä kiinnosta kassahenkilön sukupuoli.
Kiinnosti kuitenkin vastata.
Vierailija kirjoitti:
Raskaustestiä vähän arvelutti ostaa. Tyttärelle lupasin viedä kaupasta ja kassajonossa mietin, että kuinka epätoivoisena tuo kassatyttö minua, kohta 50-vuotiasta, pitää.
Mummoni synnytti 54-vuotiaana, joten ei tuo kovin epätoivoista ole. Eikä ikä näy naamasta aina, moni 25-vuotias näyttää mummolta ja moni viisikymppinen ei näytä.
Perjantaisin ostan oikein kunnolla herkkuja viikonloppua varten. Nolottaa, jos luullaan etten muuta syökään.
Ex juoksi vieraissa ja jäi kiinni kun tartutti minuun sukupuolitaudin. Hävetti hakea apteekista herpeslääkkeitä ja farmaseutti oli tietysti ikäiseni mies
Vierailija kirjoitti:
Perjantaisin ostan oikein kunnolla herkkuja viikonloppua varten. Nolottaa, jos luullaan etten muuta syökään.
Sama. Lisäksi hävettää ostaa olutta muina päivinä kuin perjantaina tai lauantaina.
Tämä nyt ei tähän ketjuun kuulu mutta endometrioosin takia.