Mitä teitä hävettää ostaa kaupasta?
Mitä teitä hävettää ostaa kaupasta? Mua hävettää ostaa tamponeja. Ja en kehtaa ostaa lainkaan, jos on mieskassal Voitaisiin taas laittaa yksi häpeämiskohde per viesti ja peukuttaa, hävettääkö sama.
Kommentit (89)
Yösiteet: sellainen pehmeä käteen, pönäkkä, lämmin ja iso paketti. Ja käytän niitä päivällä, kerran kuussa. Kassamiehen kasvojen luulisi punottavan. Näin kassamiehen kaveriensa kanssa, kävelivät sattumalta perässä ja joskus mietin mitä puhuvat yleensä. Ehkä kaukaa haettua. Eivät onneksi kiinnostuneita ole, koska oon jo vanhempi. Joidenkin makeisten ja muiden ostaminen tuntuu oudolta kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään.
Joskus nuorena noin puoli vuosisataa sitten hävetti ehkäisyvälineet, mutta tässä iässä ei enää mikään.
Lihavana nolotti ostaa mitä vaan roskaruokaa tai herkkua, varsinkin sipsiä tai suklaata.
Enää ei kyllä hävetä oikeastaan minkään ostaminen. Olen päässyt terveyssiteidenkin yli sitten teini-iästä :D
Minkään ostaminen ei varsinaisesti hävetä, mutta joskus kun ostan miehelleni tupakkaa tekisi mieli huomauttaa että se ei ole itselleni. En vaan halua että ihmiset kuvittelee minun polttavan, varsinkin täällä pienellä paikkakunnalla jossa aina on joku tuttu kaupassa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa muina päivinä kuin pe tai la.
Enpä ole ikinä ajatellut että kaikki ostamansa tarvikkeet pitäisi käyttää samana päivänä kuin ne ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukuvoide. Hävettää, koska ajattelen myyjän/muiden asiakkaiden miettivän että hahhah siinäpä on kuiva nainen. Todellisuudessa liukuvoide tulee miesystävälleni (miehetkin voi tykätä peppujutuista) ja itselläni ei todellakaan ole ongelmaa kuivuuden kanssa
Mulla tää sama. Onneks nykyään on itsepalvelukassoja, niin menen aina sellaiseen. Ja yleensä ostan jotain muutakin vaikken niitä juuri silloin välttämättä tarvitsisi (viimeksi tiskirättejä ja maitopurkin, niille on aina käyttöä), liukuvoidetuubin saa jemmattua ostoskoriin näiden tavaroiden alle ja siinä kassalla tuubin saa usein sujautettua äkkiä muovikassiin. Itsepalvelukassat on varmaan synnytetty liukuvoiteiden ostajia varten :p
M52
Sama. Niillä kerroilla en käytä kanta-asiakaskorttia.
Raskaustesti hävettänyt silloin kun toivoo negatiivista tulosta. Lapsiluku täynnä ja ikääkin omaan makuuni liikaa lasten hankkimista varten.