Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa tämä palsta

Vierailija
17.04.2018 |

Oikein käy ilmi ihmisluonnon paskuus. Hirveästi ilkeitä ja itsekkäitä ihmisiä keskustelut täynnä. :( Yritän ainakin vähentää nyt täällä käymistä, mutta se on vaikeaa, koska olen aika yksinäinen ja täällä on paljon reaaliaikaisia keskusteluja. Pitäisi vaan tajuta, ettei täällä käyminen ainakaan mielialaa nosta...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, mutta silti tänne aina jostain syystä palaa takaisin.

Vierailija
2/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut koukussa netin reaaliaikaisiin keskusteluihin vuodesta 2001. Elämäni meni pilalle netin takia. Kannattaa todellakin lähteä, jos vain mitenkään pystyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ap sitten roikut täällä? Poistu jos ei kelpaa.

Vierailija
4/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein käy ilmi ihmisluonnon paskuus. Hirveästi ilkeitä ja itsekkäitä ihmisiä keskustelut täynnä. :( Yritän ainakin vähentää nyt täällä käymistä, mutta se on vaikeaa, koska olen aika yksinäinen ja täällä on paljon reaaliaikaisia keskusteluja. Pitäisi vaan tajuta, ettei täällä käyminen ainakaan mielialaa nosta...

Totta joka sana!

Vierailija
5/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys on todellista mutta ei sen takia tarvitse olla ahdistunut. Ei se ole sen arvoista.

Vierailija
6/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla käynnin myötä olen alkanut suhtautua epäilevästi ihmisiin myös oikeassa elämässä. Mitä heidän todelliset mielipiteensä ovat? Haluaisin takaisin sen vanhan käsitykseni, että suurin osa ihmisistä on samanlaisia kuin he ns. julkisestikin ovat eivätkä ajattele ilkeitä asioita muista ihmisistä. No ehkä tuo on vähän naiivi ajattelutapa, mutta silti parempi kuin tämä nykyinen. :(

Ap

Vierailija
7/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvoiva ihminen solvaa muita. Näin on.

Ja terveiset sinulle Ikis.

Vierailija
8/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi ilkeä ihminen. :/ Et varmastikaan (ainakaan toivottavasti) oikeassa elämässä sanoisi kenellekään noin.

Ap

Vierailija
9/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä eksyn myös aina noihin Saara Aalto -keskusteluihin. Tuntuu, että ihmiset oikein nauttivat, kun hän mokaa jollain tavalla ja sitä sitten pääsee ruotimaan tänne. :( En ole kuullut kenenkään oikeassa elämässä haukkuvan häntä sellaiseen sävyyn. Hirveän rumia asioita kirjoitetaan Meristäkin. En edes ole mikään Saara-fani, ahdistaa vaan kun on niin paljon vahingoniloisia ihmisiä ja mietin, kuinka monet tutuistanikin ovat aidosti sellaisia.

Ap

Vierailija
10/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Outoja ovat myös alapeukuttajat, siis nimenomaan silloin, kun kukaan ei sano mitään lähellekään negatiivista edes tai väärää - että olisi pakottava tarve laittaa se. Keitä ne ihmiset ovat, jään ihmettelemään

Vierailija
11/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt paljon aikaa ihmisten kanssa ja suurinta hupia heille on puhua muista pahaa selän takana. Minua ei tietenkään koskaan kritisoida mistään, mutta ei tarvitse olla nero tajutakseen mitä tapahtuu kun en ole paikalla.

Vierailija
12/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä välillä niitä hyvänmielen ketjujakin. Koita keskittyä niihin ja jätä Saara-ketjut lukematta. Ei peli ole vielä menetetty! :)

Vierailija
13/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä välillä niitä hyvänmielen ketjujakin. Koita keskittyä niihin ja jätä Saara-ketjut lukematta. Ei peli ole vielä menetetty! :)

Totta, mutta tuntuu että on parempi poistua kokonaan, koska tiedän että lopulta kuitenkin avaisin kaikki keskustelut... Helpompi lopettaa kokonaan täällä käyminen.

Ap

Vierailija
14/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tunkekaa ittenne helvettiin, nii ette tosiaankaa pääse enäö tänne!!!!

Vierailija
15/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tunkekaa ittenne helvettiin, nii ette tosiaankaa pääse enäö tänne!!!!

Näitähän sitten riittää, jos uskaltautuu sanomaan jotakin poikkipuolista. Kunnon koulukiusaajien tapaan: pysy poissa, me haluta sinua tänne. Tai sitten huudetaan kissankokoisilla kirjaimilla tyhmäksi.

Vierailija
16/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erehdyin tänne vasta syksyllä eikä täältä ole helppo ravistautua pois. Olen tämän lyhyen ajan aikana oppinut paljon lyhenteitä ties mistä. En lähde luettelemaan. En tiedä saisiko täältä todellisen läpileikkauksen kantasuomalaisista valkoihoisten mielipiteistä ja elämäntavoista noin keskimäärin. Raadollista täällä on. Ne muutamat mielenkiitoiset ja pohdiskelevatkin ketjut koukuttavat, vaikka minua häiritsee että monet keskustelut katoavat ja putoavat eikä niitä löydy ellei osaa sanatarkalla otsikolla etsiä. Minut tänne heittivät monet hakusanat ja sanaparit, joiden kautta etsin keskusteluja. 

Vierailija
17/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikiusaajien paratiisi, ihan oikeasti! Jonkinlainen tunkio ihmisten pahalle ololle!

Nuo Saara- ketjut on alinta saastaa..älä lue!

En vaan ymmärrä sitä miksi Vauva sallii esim. nuo Saara jutut. Ilmiselvää nettikiusaamista ja mustamaalausta!

Vierailija
18/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on tapana postailla 4chanissa, mutta kyllä täällä mammapalstalla on sekopäisempää menoa. Täällä on joitain hyviä meemejäkin.

>jätä se sika!

:DDD

Vierailija
19/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi ilkeä ihminen. :/ Et varmastikaan (ainakaan toivottavasti) oikeassa elämässä sanoisi kenellekään noin.

Ap

Näin se menee. Kukaan ei kasvokkain varmasti käyttäydy noin, ellei ole täysin imbesilli! Ihmiset kuvittelee voivansa käyttäytyä miten vain, koska eivät näe muita keskustelijoita!

Jonkinlaiset käyttäytymissäännöt ja tiukemmat sellaiset tulisi luoda näille alustoille. Niin ja modejen järjestelmällisesti blokata ne pahimmat haukkujat!

Nyt nämä palstat on tällä hetkellä erityiseti joidenkin julkkisten vihaajien ja haukkujien temmellyskenttänä, eikä se nyt todellakaan varmasti ole vauva-palstankaan tarkoitus?!

Normikeskustelut hukkuu ja pian näiltä palstoilta poistuu kaikki vähänkään tervejärkiset, kun eihän kukaan loputtomiin jaksa lukea haukkumista ja ivailua! Paitsi kiusaajat!

Vierailija
20/21 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on tapana postailla 4chanissa, mutta kyllä täällä mammapalstalla on sekopäisempää menoa. Täällä on joitain hyviä meemejäkin.

>jätä se sika!

:DDD

Ei tää oo enää mammapalsta ja siitä tuo sekopäisyyskin johtuu...