Mitä teitä hävettää ostaa kaupasta?
Mitä teitä hävettää ostaa kaupasta? Mua hävettää ostaa tamponeja. Ja en kehtaa ostaa lainkaan, jos on mieskassal Voitaisiin taas laittaa yksi häpeämiskohde per viesti ja peukuttaa, hävettääkö sama.
Kommentit (89)
Siteet, tamponit, karkkia jos ostan paljon kerrallaan.
Mikä nolottaa/hävettää siteiden, kortsujen yms. ostossa?
Normituotteita..
Olen jokusen kerran käynyt seksi-kaupassa ja melkein yhtä monta kertaa, kuin olen astunut sisään olen pettynyt: Tätäkö on seksi("tarvike") kauppa: hämärää, nuhjuista ja kasoittain leffoja... - Missä on kaikki seksiin liittyvä ilo ja nautnto ja valoisuus?
Ei monestakaan paikasta ole tehnyt puolen sekunnin jälkeen mieli katsella, että löytyiskö sisältä jotain millä piristää kumppania (naista) tai yhteistä seksielämää
Kun sitten olen tullut ulos liikkeestä, niin on tullut olo, että tekee mieli nostaa paidan kaulukset pystyyn (, jun tietenkään silloin ei ole sopivaa "suojatakkia" päällä) ja kietaista kaulahuivi kasvojen suojaksi (, joka on tosi uskottavan näköinen kesäkuussa, jolloin ulkona on parisenkymmentä astetta lämmintä) tai vähintään ettei kukaan nähnyt minun tulevan sieltä ja tunnista.
Raskaustestit jos joku tuttu näkee
No Harlekiini ja Lääkäri -sarjojen romanttista hömppää. Joskus ostan ja joka kerta nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs haittaa, vaikka näkee?
No joskus oon ostanu raskaustestejä kun ollu vainot päällä niin ne on kyl piilotettu ostosten sekaan. Arkisista asioista edelleen hävettää joka kerta hiukan kun ostan vessapaperia. Typerää mutta sille tunteelle ei voi mitään.
Laksatiivit. Mulla on IBS mikä aiheuttaa semmosia viikon kakkataukoja "hitaina aikoina" ja sit toiset ajasta imodiumia. Jännä juttu että silti mikään tässä ketjussa listatuista tuotteista ei aiheuta sellaista häpeää kuin tuo.
Sitä sä ladot sitä MUUTA tavaraa siihen kassan hihnalle vaan harhautustarkoituksessa :D kissan ruuasta palsternakkoihin. True story.
Noloahan tää on, toisaalta asun ulkomailla missä ruokakaupassa kaikki myydään ns. Hyllykamana peräpuikoista allergialääkkeisiin et olis luullut kassaämäntien jo nähneen kaiken.
Sipsit hävettää. Ja dipit. Hävettää rapistella niitä megataffeleita ostoskassiin siellä linjaston päässä.
Hävetti kerran keskellä kirkasta maanantaipäivää käydä ostamassa siideriä nuhjuisen näköisenä. Ikää 18.
:( ne oli viikonloppua varten, mutta silloin sattui olemaan hyvä hetki käydä ostamassa ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kondomeja, nainen olen
Miksi?
En ole hän, joka kommentoit, mutta miehenä voisin kuvitella, että häpeä liittyisi, jotenkin siihen että kortsuja ostava nainen (salaa) toivoisi, ettei hänen tarvitsisi huolehtia miehen(kin) ehkäisystä; vaan mies ostaisi omat kondominsa; sillä mies kaiketi on niiden oletettu käyttäjä, eikä nainen itse. Ostamalla kondomeja naienn kuvittelee, että joku luulee hänen tapailevan vain vastuuttomia miehiä, jotka eivät osaa itse huolehtia ehkäisystään.
Ei. En halua, että ihmiset tietävät minun harrastavan seksiä. Tai haluavan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia kuukautissuojia. Kaikkien näiden vuosikymmenteni jälkeenkin :-(
Mikset käytä kuukuppia?
Tämä nyt ei tähän ketjuun kuulu mutta endometrioosin takia.
Sori, tää ei todellakaan kuulu ketjuun, mutta mullakin endo ja käytän kuppia. Liittyykö se jotenkin asiaan tai siis pitäisikö lopettaa sen käyttö vai miksi se juuri estää kupin käytön?
Vierailija kirjoitti:
Ei myyjiä kiinnosta mitä asiakas ostaa kaupasta.
No kyllä joitakuita kiinnostaa. Ostin kerran kakkuvuoan ja kassa kysyi, minkä kakun ajattelin tehdä.
Mitäpä se sille kuului?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs haittaa, vaikka näkee?
Ei kaikki halua, että työpaikalla vaikka juorutaan, että onkohan se Minna-Maaret nyt raskaana kun osti k-marketista testin. Toiset pitävät esim. alkuraskauden, pitkällisen lapsen yrittämisen tai vaikka keskenmenotkin mielummin omana tietonaan.
Kaljaa muina päivinä kuin pe tai la.
Ihan vilpittömästi kysyn että mikä teitä nolottaa siteiden ja tamponien ostamisessa? Nehän ovat täysin arkisia hygieniatuotteita kuten vanulaput ja vanupuikot ja hammastahna sun muut. Teininä voi monikin asia hävettää, mutta aikuinen ihminen nolostelemassa tamponipakettia? Joskus aikoinaan kuukautissuojat myytiin häveliäästi tiskin alta ja kääräistiin vieläpä ruskeaan paperiin piiloon katseilta. Yltiöhäveliäisyys on onneksi väistynyt modernimman ajattelun tieltä.
Vierailija kirjoitti:
kakkapaperia
Pyydän aina laittaa sen lahjapaperiin ettei vaan luule että tulisi itselle.
Mulla tää sama. Onneks nykyään on itsepalvelukassoja, niin menen aina sellaiseen. Ja yleensä ostan jotain muutakin vaikken niitä juuri silloin välttämättä tarvitsisi (viimeksi tiskirättejä ja maitopurkin, niille on aina käyttöä), liukuvoidetuubin saa jemmattua ostoskoriin näiden tavaroiden alle ja siinä kassalla tuubin saa usein sujautettua äkkiä muovikassiin. Itsepalvelukassat on varmaan synnytetty liukuvoiteiden ostajia varten :p
M52