Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahojen tuhlaaminen matkusteluun on käsittämättömän typerää

Vierailija
15.04.2018 |

Sitten itketään, että ei ole rahaa mihinkään. Parasta pysyä vain kotona.

Ottaa muutenkin niin päähän kaikki jotka tuhlaavat rahansa heti eivätkä sijoita niitä esim. osakkeisiin.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne sukupolvi antaa hyviä neuvoja nuoremmilleen.

Vierailija
2/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on se kun köyhät yrittävät elää kuin rikkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko elämästä parempaa jos koko elämänsä elää mahdollisimman niukasti keräten koko ajan lisää/suurempaa varallisuuspottia? Missä vaiheessa pitää/voi käyttää omaan elämäänsä?

Vierailija
4/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät ymmärrä kuinka paljon lentäminen johonkin tyhjänpäiväiseen paikkaan saastuttaa.

Vierailija
5/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko elämästä parempaa jos koko elämänsä elää mahdollisimman niukasti keräten koko ajan lisää/suurempaa varallisuuspottia? Missä vaiheessa pitää/voi käyttää omaan elämäänsä?

Silläkö elämästä tulee parempaa, että saastuttaa taivasta lentokoneella?

Vierailija
6/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mun pitäisi rahani sitten laittaa jos ei matkusteluun ja vaatteisiin? Kaksi asiaa joista saan hyvää fiilistä: shoppailu ja matkustelu. En mä rahoilleni muutakaan tekemistä keksi. Tilillä en niitä halua/aio pitää, sillä kyllä mä haluan itse tienaamani rahani tuhlatakkin johonkin.

Vierailija
7/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että matkustaa ei voi mitenkään muuten kuin lentokoneella? Voi jeesus mistä näitä idiootteja tulee???

Vierailija
8/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin mun pitäisi rahani sitten laittaa jos ei matkusteluun ja vaatteisiin? Kaksi asiaa joista saan hyvää fiilistä: shoppailu ja matkustelu. En mä rahoilleni muutakaan tekemistä keksi. Tilillä en niitä halua/aio pitää, sillä kyllä mä haluan itse tienaamani rahani tuhlatakkin johonkin.

Älä sitten itke pientä eläkettä kun et ole osannut sijoittaa rahojasi vaan tuhlannut ne heti johonkin turhaan. Minua odottaa eläkkeellä satojen tuhansien omaisuus, koska en ole vuosien aikana tuhlannut rahojani matkusteluun ja muuhun turhaan.

Vierailija
9/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä on jo sata tonnia osakkeissa ja sijoituksissa, plus velaton iso talo, niin emmekö saa matkustaa. Miksi?

Vierailija
10/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta itse sain saarnan, miten pitäisi elää kuin viimeistä päivää rahat hassaten ja unohtaa koko tulevaisuus, koska sitä ei välttämättä edes ole.

Vierailija
11/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että matkustaa ei voi mitenkään muuten kuin lentokoneella? Voi jeesus mistä näitä idiootteja tulee???

Menet juosten etelään? Katsos kun autollakin matkustelu on aivan turhaa saastuttamista.

Vierailija
12/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, on mukavampaa kuolla kun pankkitili on kunnossa.. eiku

Vierailija
13/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meillä on jo sata tonnia osakkeissa ja sijoituksissa, plus velaton iso talo, niin emmekö saa matkustaa. Miksi?

Miksi minä en saa säästää?

Vierailija
14/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet juosten etelään? Katsos kun autollakin matkustelu on aivan turhaa saastuttamista.

Juosten etelään? Tiedoksi vain taukki, että muuallekkin voi matkustaa kun fuengirolaan! Myös Suomessa on oikein kauniita pikkoja minne voi matkustaa.

Vierailija
15/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kuvottaa jo ajatuskin sellaisesta ADHD-matkustelijanaisesta. Helmet kaulassa ja aurinkolasit silmillä. Onneksi omaa naista ei matkustelu kiinnosta.

Vierailija
16/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä paljon tyhmempää on laittaa rahansa tupakkaan. Siinä menee monellakin jopa 5000 euroa savuna ilmaan.

Vierailija
17/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on hullua, jos pitää käydä usein lomamatkoilla ja sitten valittaa rahattomuutta. Jos on rahaa, niin boihan sitä sitten vailka matkustella.

Me teemme pari kertaa vuodessa parin-kolmen päivän kotimaanmatkan.

Vierailija
18/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kanssa yli oman käsityskyvyn kuinka jotkut perheet jaksavat lähteä lasten kanssa johonkin. Kuolen stressiin jo pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
19/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri, että kuukauden sisällä olen käynyt 17 valtiossa. Kolme eri matkaa. Pikkaisen liikaa nyt, pitää ottaa seuraava kuukausi rennommin. Kesällä on varmaan parin erin matkan aikana yht 7 valtiota kierrettävänä.

Vierailija
20/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juosten etelään? Tiedoksi vain taukki, että muuallekkin voi matkustaa kun fuengirolaan! Myös Suomessa on oikein kauniita pikkoja minne voi matkustaa.

Kuule idiootti, ei taidettu tässä keskustelussa tarkoittaa bussimatkaa lähiöstä keskustaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä