Trolliketju
Muistatko ysärin trollit? Mihin omasi ovat päätyneet?
Kommentit (12)
Ai ne pienet eriväriset pörröpäät?? Mä muistan 😊
Vierailija kirjoitti:
Ai ne pienet eriväriset pörröpäät?? Mä muistan 😊
Heh, siis muistan ne, mutten sitä, missä ovat. Gogoja löytyy taas vaikka kuinka paljon 😅
Isä ukko kompastui niihin kossupäissään ja poltti takassa, kun olin jättänyt ne lattialle
Olivat aikansa muoti-ilmiö mutta ei niitä ole sen jälkeen missään näkynyt. Oli isoja ja pieniä. Mielestäni myytiin paketissa kuten barbeja.
Olivat vähän rumiluksia joten ymmärrettävästi eivät kelvanneet kuin hetken huumaksi.
Mulla on oranssitukkaiset trollikorvikset vielä jemmassa
Olisivat kyllä aika vintagekoriste-esineitä tänä päivänä.
En ole osallistunut materiankulutushysteriaan, joten jätin Trollit silloin kaupan hyllylle ja ostin niilläkin rahoilla mm. tuottoisia pörssiosakkeita. Miten voitte nauttia niin paljon kuluttamisesta johonkin pehmoleluihin?
Kyllä minä ostin uudet kengät kun tarvitsin niitä ja harrastusvälineitä, kielikursseja, ulkomaanmatkoja jne. mutta että olisin haaskannut rahaa Trolllolooohin niin ei :D
Olin pikkulapsi. Äiti osti jonkun trollin.
Vierailija kirjoitti:
En ole osallistunut materiankulutushysteriaan, joten jätin Trollit silloin kaupan hyllylle ja ostin niilläkin rahoilla mm. tuottoisia pörssiosakkeita. Miten voitte nauttia niin paljon kuluttamisesta johonkin pehmoleluihin?
Kyllä minä ostin uudet kengät kun tarvitsin niitä ja harrastusvälineitä, kielikursseja, ulkomaanmatkoja jne. mutta että olisin haaskannut rahaa Trolllolooohin niin ei :D
Olisinpa ymmärtänyt ostaa pörssiosakkeita silloin 7v.
Ovatkohan keräilykamaa?