Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahojen tuhlaaminen matkusteluun on käsittämättömän typerää

Vierailija
15.04.2018 |

Sitten itketään, että ei ole rahaa mihinkään. Parasta pysyä vain kotona.

Ottaa muutenkin niin päähän kaikki jotka tuhlaavat rahansa heti eivätkä sijoita niitä esim. osakkeisiin.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin juuri, että kuukauden sisällä olen käynyt 17 valtiossa. Kolme eri matkaa. Pikkaisen liikaa nyt, pitää ottaa seuraava kuukausi rennommin. Kesällä on varmaan parin erin matkan aikana yht 7 valtiota kierrettävänä.

Kuulostaa aika järjettömältä hommalta.

Vierailija
22/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Jokainen saa elää elämänsä vaikka pimeässä tynnyrissä, säilöen rahojaan. Mut täytyy sanoa et oman kokemukseni mukaan ihmisen kehitykselle tekee todella hyvää kokeilla siipiään vieraalla maaperällä ja oppia että on hyvin erilaisia kulttuureja ja ihmisiä. Se lisää suvaitsevaisuutta, viisautta, tunneälyä. Jos luulee että se oma napa on maailman napa ja oma tynnyri maailman keskus niin kovin on pieni, pelokas ja tietämätön semmoinen maailma. Toisekseen, ap, elämä on se mitä nyt on. Toki on järkevää säästää ja suunnitella tulevaisuutta, mut tulevaisuus harvoin on sellainen miksi sen kuvittelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on just nää joiden täytyy kerskailla sillä kuinka monessa massa on käynyt. Ihan kuin se olisi jokin ihmeteko.

Vierailija
24/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kanssa yli oman käsityskyvyn kuinka jotkut perheet jaksavat lähteä lasten kanssa johonkin. Kuolen stressiin jo pelkästä ajatuksesta.

Lapsiperheet pilaavat matkan kuin matkan.

Vierailija
25/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahne sukupolvi antaa hyviä neuvoja nuoremmilleen.

Ahne sukupolvi juuri törsää rahansa kaikkeen paskaan. Heiltä ei mitään neuvoja voi ottaa vastaan.

Vierailija
26/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, on mukavampaa kuolla kun pankkitili on kunnossa.. eiku

Säästäväiset on ainakin yleisesti ottaen eläneet ekologisesti ystävällisemmän elämän kuin rahansa turhuuksiin hassanneet materialistit ja reissaajat päästellessään autoilla ja lentokoneilla ympäri maapalloa ostellen turhaa tuliaisruhkamasälää sieltä täältä.

Vierailija
27/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin juuri, että kuukauden sisällä olen käynyt 17 valtiossa. Kolme eri matkaa. Pikkaisen liikaa nyt, pitää ottaa seuraava kuukausi rennommin. Kesällä on varmaan parin erin matkan aikana yht 7 valtiota kierrettävänä.

Kaikkiin on ollut syynsä. Osa liittyy työhön, osa läheisiin perheenjäseniin. Ja muihin asioihin. Tosia on ihan turha tuomita ja päivitellä, kun ei tiedä, mitä toisen elämässä oikeasti tapahtuu.

Vierailija
28/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyiskö tuo siihen, että jos näkee elämän ainutlaatuisuuden..Jotkut haluaa oikeasti nähdä, oppia, kiinnostua..tervein mieli on utelias, elämästä kiinnostunut.

On tässä pitkä viikonloppu 2pv meneillään, tutun kanssa joka ei ole kiinnostunut mistään, tuntuu että tylsät ihmiset haluaa vetää muut elämättömyyteensä.

Eli elä omaas ja anna muiden elää omaansa.

Vierailija
29/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko elämästä parempaa jos koko elämänsä elää mahdollisimman niukasti keräten koko ajan lisää/suurempaa varallisuuspottia? Missä vaiheessa pitää/voi käyttää omaan elämäänsä?

Silläkö elämästä tulee parempaa, että saastuttaa taivasta lentokoneella?

Niin että matkustaa ei voi mitenkään muuten kuin lentokoneella? Voi jeesus mistä näitä idiootteja tulee???

Menet juosten etelään? Katsos kun autollakin matkustelu on aivan turhaa saastuttamista.

Juosten etelään? Tiedoksi vain taukki, että muuallekkin voi matkustaa kun fuengirolaan! Myös Suomessa on oikein kauniita pikkoja minne voi matkustaa.

Kuule idiootti, ei taidettu tässä keskustelussa tarkoittaa bussimatkaa lähiöstä keskustaan!

Junallakin pääsee vaikka minne.

Vierailija
30/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin on ollut syynsä. Osa liittyy työhön, osa läheisiin perheenjäseniin. Ja muihin asioihin. Tosia on ihan turha tuomita ja päivitellä, kun ei tiedä, mitä toisen elämässä oikeasti tapahtuu.

Älä sitten mainosta sitä täällä!

Vierailija
31/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kanssa yli oman käsityskyvyn kuinka jotkut perheet jaksavat lähteä lasten kanssa johonkin. Kuolen stressiin jo pelkästä ajatuksesta.

Jotkut hankkivat vain sen verran lapsia että voivat heillekin näyttää maailmaa ja nauttia uusista asioista yhdessä lastensa kanssa. On oma valinta myös lisääntyä niin ettei kukaan jaksa mitään.

Vierailija
32/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan sellaiset perheet on onnellisempia jotka laittavat rahoja yhteisiin elämyksiin kuin ne jotka panostavat tavaroihin ja kodin remppaan. Meillä ainakin matkat on tapa tehdä yhdessä kivoja, erilaisia ja sivistäviäkin asioita. Muistot sitoo yhteen!

Vierailija
33/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, on mukavampaa kuolla kun pankkitili on kunnossa.. eiku

Säästäväiset on ainakin yleisesti ottaen eläneet ekologisesti ystävällisemmän elämän kuin rahansa turhuuksiin hassanneet materialistit ja reissaajat päästellessään autoilla ja lentokoneilla ympäri maapalloa ostellen turhaa tuliaisruhkamasälää sieltä täältä.

+1

Vierailija
34/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin mun pitäisi rahani sitten laittaa jos ei matkusteluun ja vaatteisiin? Kaksi asiaa joista saan hyvää fiilistä: shoppailu ja matkustelu. En mä rahoilleni muutakaan tekemistä keksi. Tilillä en niitä halua/aio pitää, sillä kyllä mä haluan itse tienaamani rahani tuhlatakkin johonkin.

Älä sitten itke pientä eläkettä kun et ole osannut sijoittaa rahojasi vaan tuhlannut ne heti johonkin turhaan. Minua odottaa eläkkeellä satojen tuhansien omaisuus, koska en ole vuosien aikana tuhlannut rahojani matkusteluun ja muuhun turhaan.

Mihin aiot ne sitten käyttää. Palvelutalossa palveluihin?

Vierailija
35/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelijat ovat kuvottavia materialisteja.

Vierailija
36/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin mun pitäisi rahani sitten laittaa jos ei matkusteluun ja vaatteisiin? Kaksi asiaa joista saan hyvää fiilistä: shoppailu ja matkustelu. En mä rahoilleni muutakaan tekemistä keksi. Tilillä en niitä halua/aio pitää, sillä kyllä mä haluan itse tienaamani rahani tuhlatakkin johonkin.

Älä sitten itke pientä eläkettä kun et ole osannut sijoittaa rahojasi vaan tuhlannut ne heti johonkin turhaan. Minua odottaa eläkkeellä satojen tuhansien omaisuus, koska en ole vuosien aikana tuhlannut rahojani matkusteluun ja muuhun turhaan.

En ole niin huonossa kunnossa kuin sinä, että 60-vuotiaana joutuisin palvelutaloon.

Vierailija
37/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelijat ovat kuvottavia materialisteja.

Mulla ei ole juuri mitään materiaa juuri siksi, että käytän rahat matkustamiseen.

Mutta viestisi olikin oletettavasti ironiaa.

Vierailija
38/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten mainosta sitä täällä!

Tottakai tällaiseen typerään provoiluun voi vastata mitä haluaa. Jos joku aloittaa ketjun vain haukkuakseen erilaisia ihmisiä, ei muiden ole pakko hymistellä, että kyllä, maailma on juuri niin mustavalkoinen kuin sinä luulet.

Vierailija
39/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheiden mopopojat tuhoavat muiden elämän häiriköinnillään. Vanhemmat vielä oikein käskevät mennä muualle päristelemään. Tekopyhät paskat.

Vierailija
40/109 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole niin huonossa kunnossa kuin sinä, että 60-vuotiaana joutuisin palvelutaloon.

Eli rahasi menevät siis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi