Sara Forsberg lihonut 22 kiloa
Ilmeisesti parissa vuodessa. Vielä pari kolme vuotta sitten julkaisi videon kiinteytymisestään.
Kommentit (200)
Luulen että Sara hakee vaan huomiota ja samalla kusettaa teitä
Laittoi ”läski” kuvan ja sai sympatiaa kun on niin rohkea. Jos katsot tarkemmin sitä kuvaa, niin näyttää kuin yrittäisi pullistaa mahansa mahdollisimman isoksi. Millainen lihava yrittää näyttä kuvassa mahdollisimman isolta? No semmoinen joka kohta postaa kuvan urheilullisesta itsestään ja saa taas positiivisia viestejä siitä kuin upeeta työtä tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Sara on kamala kieroon tuijottava läs kilöllö, jolla on pahoja mt-ongelmia.
Kerro toki lisää itsestäsi. Kateus on aina yhtä kaunista.
Niin säälittävä tapaus tämä tyttö, aivan hukassa. Jotain paino/syömis/ulkonäköongelmaa ollut varmaan aina, ehkä kiusaamista koulussakin (oli vähän erilainen nuori ja pikkuisen pullea). Nyt aikuisena ja hoikistuneena on sitten postaillut lapsuudenkuvia instaan, joita haukkuu ja arvostelee, kuin masokistisesti todistaakseen olleensa joskus "rumakin" ja tulleensa kuitenkin "kauniiksi". Insta täynnä photoshopattuja vahvasti meikattuja posetuksia harkituista kuvakulmista, kattokaa mua oon kaunis oonhan? Huono itsetunto näyttää olevan, melko heikoissa kantimissa. Ylitsepursuavalla huumorilla ja ilmeilyllä peittelee epävarmuuttaan ja pahaa oloaan. En yhtään ihmetellyt tuota romahtamista ja lihomista, se oli odotettavissa. Lähti suureen maailmaan seikkailemaan kovien paineiden alla, monta youtube-tilaajaa, piti kontrolloida syömistä ja ulkomuotoa... Eipä sellaisesta mitään hyvää koskaan seuraa. Toivottavasti saa itsetuntonsa vielä kuntoon, oikein mukava fiksu tyttö. Ja hävetkää, te haukkujat täällä, hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Mä alan nyt kokeilemaan 5:2:sta. Katsotaan miten sujuu ja tuleeko tuloksia. T. Tuo +10kg
Mulle riittää 6+1 kiloon viikossa. Tosin ne kuusikin päivää terveellisesti karpilla.
Vierailija kirjoitti:
Nä mä kävin tänään puntarilla. 10kg ylipainoa, tullut vajaassa 2 vuodessa. Todella suuri järkytys koska peilistä ei katso mikään tankki. En oikein tiedä mitä on tapahtunut koska en istu sohvalla mussuttamassa, töissä lounaaksi syön salaattia. Olen kyl sortunut syömään leipää ja muuta hiilaria (mikä ei mulle sovi) sekä olen ollut hyvin surullinen. Jotain joka tapauksessa olen tehnyt väärin.
No onneksi herätys tuli nyt eikä 12 kilon päästä. Onpahan tulossa paska kesä kun mikään ei mahdu päälle ja kaikki v*tuttaa. Mutta näiden kilojen on lähdettävä!
Ehdit saada juhannukseen mennessä tuon kympin pois. Aika helpostikin, kun se on puhdasta ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nä mä kävin tänään puntarilla. 10kg ylipainoa, tullut vajaassa 2 vuodessa. Todella suuri järkytys koska peilistä ei katso mikään tankki. En oikein tiedä mitä on tapahtunut koska en istu sohvalla mussuttamassa, töissä lounaaksi syön salaattia. Olen kyl sortunut syömään leipää ja muuta hiilaria (mikä ei mulle sovi) sekä olen ollut hyvin surullinen. Jotain joka tapauksessa olen tehnyt väärin.
No onneksi herätys tuli nyt eikä 12 kilon päästä. Onpahan tulossa paska kesä kun mikään ei mahdu päälle ja kaikki v*tuttaa. Mutta näiden kilojen on lähdettävä!
Ehdit saada juhannukseen mennessä tuon kympin pois. Aika helpostikin, kun se on puhdasta ylipainoa.
Juu uskon näin. En vaan ole ikinä laihduttanut niin hieman jännittää että osaanko tehdä sen oikein ja miten kroppa reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä alan nyt kokeilemaan 5:2:sta. Katsotaan miten sujuu ja tuleeko tuloksia. T. Tuo +10kg
Mulle riittää 6+1 kiloon viikossa. Tosin ne kuusikin päivää terveellisesti karpilla.
Kiitos vinkistä. Karppi sopinee mullekin koska leipä yms yksinkertaisesti ei ole hyväksi.
Ei tämä hyvin kyllä ala, päivä ei ole edes puolessa ja tärisyttää, oksettaa ja tappajahedari iskenyt. Ehkä 500 on liian alhainen, tähtään näin alussa alle 1000een.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Karppi sopinee mullekin koska leipä yms yksinkertaisesti ei ole hyväksi.
Ei tämä hyvin kyllä ala, päivä ei ole edes puolessa ja tärisyttää, oksettaa ja tappajahedari iskenyt. Ehkä 500 on liian alhainen, tähtään näin alussa alle 1000een.
Paljon vettä. Vichy on itselle miellyttävämpää. Tai laitan jonkun maustetun vihreän teen pussin puolen litran vesipulloon ja jääkaappiin. Maistuu mehulta, mutta sitä voi kalorien puolesta juoda kuinka paljon vaan.
Se viiden sadan päivä kannattaa pitää viikonloppuna ja tehdä silloin vaan pitkä, rauhallinen kävelylenkki.
Ihan terve suuntaus, että näyttää nyt tavallisemmalta.
Uhkeat muijat on just niitä parhaita! :P
Vierailija kirjoitti:
Semmost se o.
Ite laihduin pari vuotta sitten 25 kg. Tais olla kuudes kerta teini-iän jälkeen, kun sain nämä samat kilot pois. Ja nyt ne on taas melkein kaikki tullut takasin. Elämäntaparemontit ei ota onnistuakseen, ei oo helppoo.
(Siis ei, en pudottanut kiloja nopeasti, enkä ihmedieeteillä).
Elämäntaparemontti on sinänsä väärä termikin, kun oikeasti pitäisi remontoida elämä myös henkisesti. Jos sulla on moni henkinen perusasia elämässä pielessä, ja ne sun remontit on sun elämänarvojen vastaisia, on selvää, että väsyt, ja palaat vanhaan.
Aina jos palaa vanhaan, "perustuksia" ei ole remontoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kausia.
Joskus voi mennä puolikin vuotta, että ruoka ei ole ongelma ja "unohdan" sen, syön normaalisti, todella terveellisesti ja nautin ja tykkään tästä terveellisestä ruoasta.
Sitten joku mielenterveyshäiriö aiheuttaa yhtäkkisen ruoan himon ja alan mässätä kaikkea epäteveellistä paskaa ja ruoka pyörii mielessä koko ajan, lihoan, ahdistun ja vihaan ruokaa.
Aivan kuin mulla olisi syöppö Hyde ja kohtuullinen Jekyll - puoli itsessäni.
Sama täällä! Huonoina hetkinä (jotka saattaa laukaista Ihan Mikä Tahansa senhetkinen ahdistuksenaihe elämässä) saatan ylensyödä muutamasta päivästä jopa pariin kuukauteen Joka Ikinen Päivä. Annokset tavallista arkiruokaa tuplaantuvat tai jopa triplaantuvat, minkä lisäksi ahdan kitaani kaikkea sipseistä kokonaisiin jäätelöpaketteihin ja kylmänä "nautittuihin" 0,90€ roiskeläppäpitsoihin. Rahaa palaa monta satasta enemmän kuin normaalisti kuukaudessa, olo on huono niin fyysisesti kuin henkisestikin, ja painoa tulee varmaan se +1kg viikossa. Ja tätä kun tapahtuu parikin kertaa vuodessa, pahimmillaan se parin kuukauden pätkä, niin alkaa olla melkoinen paketti kasassa...
Sama täällä. Itse koen pysyväni Jekyllinä vain jos liikun edes lähes päivittäin. Jos liikunta jää pois, roskaruoka (ja -juoma) alkaa kiinnostaa. Mun on pakko tehdä liikunnasta päivän prioriteetti heti unen ja työn jälkeen.
Joo, mulla sama! Mikähän tässä on syynä? Liikunta auttaa sillei tasaamaan mättöruokahimoa...
Aamen! Kiva tietää että en ole ainoa, oon pitäny itseäni outona kun urheilun jälkeen mättöruoka ällöttää mutta sohvalla norkoillessa voisin syödä mitä vaan miten paljon tahansa.
Tää on ihan tutkittu ilmiö: liikunta tasaa ruokahalua. Eli ihan normaali ilmiö :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon vettä. Vichy on itselle miellyttävämpää. Tai laitan jonkun maustetun vihreän teen pussin puolen litran vesipulloon ja jääkaappiin. Maistuu mehulta, mutta sitä voi kalorien puolesta juoda kuinka paljon vaan.
Se viiden sadan päivä kannattaa pitää viikonloppuna ja tehdä silloin vaan pitkä, rauhallinen kävelylenkki.
Joo oon juonut tänään litran vettä ja melkein litran vihreää teetä :). Nyt oli pakko ottaa vähän hiilarillista hedelmää, auttoi ainakin tähän hätään. Totutellaan rauhassa! Kävelyä olenkin jo lisännyt arjessa, askelia tulee jo joka päivä yli 10 000 (alussa rannekkeen ostettuani 5000).
Vierailija kirjoitti:
Lihomisessa ei sinänsä ole mitään pahaa jos viihtyy lihavana. Mutta harvempi viihtyy. Säälittää jotenkin Sara.. Ajatus siitä, ettei menestys kestänytkään ja syönyt yksinäisyyteensä ja masennukseensa pizzaa. Mitä tekee elämässään tällä hetkellä, muuta kuin youtube-videoita? Onkohan aloittanut jonkun masennuslääkityksen
Lihomisen suurin ongelma on ympäristö. Jos ihmistä ei piinata ulkopuolelta, lihominen ei ole tragedia.
Inhimillistähän se on,että paino vaihtelee.Heijastelee ehkä sen hetkistä elämän tilannetta.Ei Sara F vieläkään pahasti ylipainoinen ole,lähtöpaino vain on ollut niin alakantissa.Sen pitäminen vaatinee
työtä.Sara on kaunis minkä painoisena tahansa.Terveyden rinnalla paino on sivuseikka.Itse olen normaalipainoinen tällä hetkellä,mutta olen myös ollut hyvin hoikka (xs-s) sekä kokoa L. Riippuen elämäntilanteesta ja lasten syntymisistä.Nyt mahdun taas kokoon M ja se on ok.
Onni (paino)täällä vaihtelee kirjoitti:
Inhimillistähän se on,että paino vaihtelee.Heijastelee ehkä sen hetkistä elämän tilannetta.Ei Sara F vieläkään pahasti ylipainoinen ole,lähtöpaino vain on ollut niin alakantissa.Sen pitäminen vaatinee
työtä.Sara on kaunis minkä painoisena tahansa.Terveyden rinnalla paino on sivuseikka.Itse olen normaalipainoinen tällä hetkellä,mutta olen myös ollut hyvin hoikka (xs-s) sekä kokoa L. Riippuen elämäntilanteesta ja lasten syntymisistä.Nyt mahdun taas kokoon M ja se on ok.
20 kilon heittely ei ole inhimillistä edes raskaana (tai ehkä ihan lopussa turvotuksen vuoksi).
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen lihonnut vuodessa 15 kg. Painoindeksin mukaan en ole vielä ylipainoinen, mutta koska kaikki kilot ovat tullut mättöä syömällä vatsaan ja jenkkakahvoihin, näytän valtamerilaivalta. Toisaalta paranin bulimiasta (ja sitä ennen anoreksiasta) nimenomaan antamalla itselleni luvan syödä.
Kadehdin sellaisia ihmisiä, jotka eivät ajattele ruokaa juuri ollenkaan. Minulla ajatukset rupesivat pyörimään sapuskan ympärillä jo kymmenenvuotiaana. Miten te oikein teette sen?
Olen aina ollut huono syömään, eikä nälän tunnetta ole juurikaan ollut. Muutama vuosi sitten aloitin lääkityksen, joka aiheutti valtavaa ruoanhimoa. Tuntui kuin elämän ainut oleellinen asia olisi ollut ruoka. Ajatukset pyörivät vain ruoassa ja annoskoot olivat valtavia.
Silloin huomasi miten vaikeaa on pitää paino kurissa, kun keho huutaa ruokaa ja nälkä kiristää vatsanpohjaa.
Vuodessa lihoin 25 kiloa ja lopetettuani lääkityksen liiallinen ruokahalu hävisi, sekä palasin samassa ajassa entisiin mittoihini. Nykyään ymmärrän täysin ihmisiä, jotka kamppailevat kilojen kanssa ja suorastaan ärsyttää ylipainoisille suunnatut kommentit kuten "Söisit vähemmän"...
Vierailija kirjoitti:
Auts :(
Kamalaa, hän on ollut niin täydellisen näköinen hoikkana.
Eikö vain, ihan kamalaa!!! Itkin itseni uneen eilen, kun luin tämän uutisen :( Voiko kauheampaa kohtaloa ollakaan? Ei riitä että on sotia ja sairauksia. Todellinen tragedia on, että ihminen voi lihoa ja pilata täydellisen ulkomuotonsa :'''(
Miten jotkut voi lihoa tosta noin vaan 22kg?! Sehän on ihan älyttömömästi, eikä todellakaan voi tulla yllättäen. Joutunut isompia vaatteitakin ostamaan. Itellä painoa tullut raskauksissa tullut 10-17kg (3 lasta), mut ne on samantien lähtenyt pois. Koko aikuisiän oon ollut about samassa painossa, nyt tosin lihasta enemmän treenin ansiosta.
On vaan vaikeaa ymmärtää tollasta jojoilua painon kanssa..
Sara on kamala kieroon tuijottava läs kilöllö, jolla on pahoja mt-ongelmia.