Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Forsberg lihonut 22 kiloa

Vierailija
14.04.2018 |

Ilmeisesti parissa vuodessa. Vielä pari kolme vuotta sitten julkaisi videon kiinteytymisestään.

Kommentit (200)

Vierailija
141/200 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nmimerkille hashtageisipsejä, kyllä me ymmärrettiin jo kerrasta se että harrastat crossfittiä. Kyseistä lajia muuten pidetään vitsinä aika monissa ammattiurheilupiireissä. :) Ja se sun päässäsi oleva mielikuva siitä kuinka olet muita parempi on sitten vain illuusio johon itse uskot.

Itsellä historiassa syömisen kanssa ollut ongelmaa. Parhaaksi tavaksi on itselle osoittautunut se, että lakkaa keskittymästä painoon, ulkoisiin ja tavoitteellisiin saavutuksiin ja keskittyy puhtaasti kuuntelemaan omaa kehoaan. Millainen olo mistäkin ruoasta ja liikunnasta tulee ja sen mukaan alkaa tehdä valintoja. On pitkä prosessi mutta aikanaan löytynyt tasapaino ja muutos ollut pysyvä. :) Ei tarvi minkäänlaista kontrollia koska sitä alkaa itsestään syödä tarpeidensa mukaan ja sellaista ruokaa mistä tulee hyvä olo. Tsemppiä Saralle ja kaikille muillekin!

Vierailija
142/200 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tällaiset valaat harvinaisia nykyään ole. Ihmiset on niin heikkoja.

Miksi sen ulkonäön pitäisi olla elämän tärkein asia?

Pelkkä ulkonäkö vai? Höpö höpö. Ylipaino on aivan valtava terveysongelma! Vaikuttaa nimenomaan elimistöön SISÄISESTI. Aiheuttaa hirveästi sairauksia. Ylipaino ja liiallinen alipaino molemmat todella valtavia terveysriskejä.

Minä sanoin samaa asiaa mutta suorasukaisemmin ja ei tullut kuin alapeukkuja.

Ihmiset are afraid of the true.

#eisipsejä

Yes dear? Of the true what?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/200 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko muuten sanoa, että tuossa Saran videolla jossa hän vertaili kuviaan ennen ja jälkeen tuota rääkkidieettiä, niin se ennen-kuva näytti minusta paljon paremmalta. Kitudieetin ja treeniohjelman jälkeen hän oli todella hoikka, kuivan näköinen. Mutta se kai on standardi Hollywoodissa. Oli miten oli, toivottavasti hän saa liikakilot karistettua eikä joudu enää millekään tappokuurille vaan palaa terveen ja kauniin näköiseen olemukseensa terveellisillä elämäntavoilla.

Vierailija
144/200 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ylläpito poistaa tämän keskustelun? Ei ole asiallista puida kenenkään painoa netin yleisillä keskustelupalstoilla. Miksi monet keskustelut poistetaan, mutta tämä saa täällä olla?

Pahoittelen Sara Forsberg, että aloitin tämän keskustelun. En ajatellut asiaa sen pidemmälle. Kaduttaa tämän keskustelun aloitus. Olet Sara hyvä ja rakastettava juuri sellaisena kuin olet. Paljon rakkautta sinulle ja kaikille muillekin. <3

AP

Vierailija
145/200 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen hongankolistaja kyllä helposti sitten karistaa kilot tarvittaessa.

Vierailija
146/200 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara Forsberg taitaa olla valitettavasti tyypillinen jojo-laiduttaja. Hänhän kertoi laihduttaneensa alta 20-vuotiaana toistakymmentäkiloa. Sitten lihoi, laihdutti levy-yhtiön personal trainerin ja ylitiukan ruokaohjelman ansiosta ja taas lihoi nämä 22 kiloa jälleen. Nyt puhuu, että voi voi kun mun lempivaatteita ei myydä kuin s-koossa ja näytän hoikkana paljon paremmalta... jep jep, ei hyvä.  Mielestäni hänen kannattaisi nyt jättää taas "elämäntaparemontit" tekemättä ja keskittyä ihan rauhassa body positive-ideologiaan, hyväksyä itsensä, syödä 70% terveellistä ruokaa ja 30% mitä tekee mieli. Liikkua rennolla asenteella, ei niinkuin edellisellä "elämäntaparemontilla" eli kuusi kertaa salitreeniä/viikko ja päälle tanssiharjoitukset monta tuntia. Muutoin tiedossa on jälleen parin vuoden päästä repsahdus ja uudet 20 kiloa ylimääräistä.

Juurikin näin. 70/30, kohtuusajattelu, säännöllinen syöminen ja itsensä hyväksyminen. Pyrkiminen elämäntapojen muutokseen itseä ja omaa hyvinvointia rakastaen, ei itseä kurittaen. Hyvinvointi on kultaisen keskitien valintaa, ei äärivalintoja. Liikunnastakin saa joko rääkin itselleen tai voimavaran.

Saralla oli hyvät ja terveelliset elämäntavat. Tuo rääkki ja ylimääräinen laihdutus oli levy-yhtiön tekosia. Eli kyse on vain siitä, että Sara palaa vanhoihin, _omiin_ terveellisiin liikunta- ja ruokailutottumuksiinsa, joilla pysyi hyvässä kunnossa ja normaalipainossa monta vuotta. 

Jos hänellä oli hyvät elämäntavat, niin miksi hän tekee elämäntaparemontteja, on laihduttanut useita kertoja elämässään ja puhuu ahmimisestaan ja jatkuvasta pizzan mättämisestä? Ja olemus on vuorotellen iso ja sitten taas hoikka?

- Laihdutti kerran teinikilot pois. 

- Tämän jälkeen eli vuosia terveellisesti ja pysyi normaalipainossa.

- Levy-yhtiö laittoi laihduttamaan lisää, vaikka hän oli normaalipainoinen. Hänet laitettiin liian tiukalle dieetille ja rääkkiliikunnalle.

- Tämä johti siihen, että kroppa meni sekaisin.

- Samanaikaisesti elämässä tapahtui isoja muutoksia: levy-yhtiö pudotti, parisuhde päättyi.

- Tämä johti masennukseen.

- Masennukseen liittyi sosiaalinen ahdistus ja hän eristäytyi kotiin.

- Koska eli eristäytynyttä elämää eikä halunnut liikkua julkisilla paikoilla ja luultavasti masennuksen takia oli toimintakyvytön muutenkin, alkoi tilata kotiin ruokaa.

- Masennus, liikkumattomuus, toimintakyvyttömyys, noutoruoka -> lihoi

Nyt masennus on hellittänyt, jaksaa taas liikkua ja tehdä ilmeisesti itse ruokaakin, koska aikoo jättää noutoruuat, joten yrittää päästä takaisin niihin terveellisiin elämäntapoihin, joita noudatti ennen kuin levy-yhtiö vaati laihduttamista normaalipainosta.

Ei vaan:

- Leikkasi kauniit pitkät hiukset pois

- Lihoi muodottomaksi

Jostain kumman syystä nuo aina tuntuvat seuraavan toisiaan.

Hiusten leikkaaminen ja lihominen on olennainen osa suomalaisen naisen naisellisuudenhävittämisprosessia. 

Vierailija
147/200 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko ylläpito poistaa tämän keskustelun? Ei ole asiallista puida kenenkään painoa netin yleisillä keskustelupalstoilla. Miksi monet keskustelut poistetaan, mutta tämä saa täällä olla?

Pahoittelen Sara Forsberg, että aloitin tämän keskustelun. En ajatellut asiaa sen pidemmälle. Kaduttaa tämän keskustelun aloitus. Olet Sara hyvä ja rakastettava juuri sellaisena kuin olet. Paljon rakkautta sinulle ja kaikille muillekin. <3

AP

Oletko tosissasi? Aloitit ketjun toisen painosta ja sitten tulet moralisoimaan sen takia alkanutta painokeskustelua? Sietäisitkin hävetä. Tekopyhyyttä ja muiden ulkonäön ruotimista.

Vierailija
148/200 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananperse tukka ja läskiä lisää siinä naisen muuttuminen yli 30 vuotiaaksi mammaksi.

Vierailija
149/200 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kyllä lihoneen enemmän kuin 22 kiloa.

Tokioli hoikkana upeampi. Oisko sitä. Hoikkaa kuvaa vielä fotoshopattu.

Eniten harmittaa hänen kielteinen suhtautuminen kiloihinsa, niin kuin ihmisarvo menisi käänteisessä käyrässä painon kanssa.

Vierailija
150/200 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pantava nainen silti. 

Vierailija
151/200 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten harmittaa hänen kielteinen suhtautuminen kiloihinsa, niin kuin ihmisarvo menisi käänteisessä käyrässä painon kanssa.

No jos kilot vaikuttavat terveytern, kuten videolla kertoo, niin miksi ei suhtautuisi kielteisesti OMIIN kiloihinsa? Ei HALUA olla noin painava, koska vaikeuttaa elämäänsä.

Vierailija
152/200 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että ainoa asia mitä hänestä uutisoidaan on tällainen. Kun ilmeisesti olisi halunnut laulajaksi ja näyttelijäksi.

Vierailija
153/200 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan nyt kokeilemaan 5:2:sta. Katsotaan miten sujuu ja tuleeko tuloksia. T. Tuo +10kg

Vierailija
154/200 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei näytä, edelleen kohtalaisen slimmi figuuri, johtuisiko sitten pituudesta. Ja sitten ihmetellään kielteistä suhtautumista, kun itsekin toteat näyttäneen upeammalta hoikkana. Haloo? Kai sitä pitää itseään paskana, kun kuuntelee sinunlaisiasi.

Vierailija
155/200 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kausia.

Joskus voi mennä puolikin vuotta, että ruoka ei ole ongelma ja "unohdan" sen, syön normaalisti, todella terveellisesti ja nautin ja tykkään tästä terveellisestä ruoasta.

Sitten joku mielenterveyshäiriö aiheuttaa yhtäkkisen ruoan himon ja alan mässätä kaikkea epäteveellistä paskaa ja ruoka pyörii mielessä koko ajan, lihoan, ahdistun ja vihaan ruokaa. 

Aivan kuin mulla olisi  syöppö Hyde ja kohtuullinen Jekyll - puoli itsessäni.

Sama täällä! Huonoina hetkinä (jotka saattaa laukaista Ihan Mikä Tahansa senhetkinen ahdistuksenaihe elämässä) saatan ylensyödä muutamasta päivästä jopa pariin kuukauteen Joka Ikinen Päivä. Annokset tavallista arkiruokaa tuplaantuvat tai jopa triplaantuvat, minkä lisäksi ahdan kitaani kaikkea sipseistä kokonaisiin jäätelöpaketteihin ja kylmänä "nautittuihin" 0,90€ roiskeläppäpitsoihin. Rahaa palaa monta satasta enemmän kuin normaalisti kuukaudessa, olo on huono niin fyysisesti kuin henkisestikin, ja painoa tulee varmaan se +1kg viikossa. Ja tätä kun tapahtuu parikin kertaa vuodessa, pahimmillaan se parin kuukauden pätkä, niin alkaa olla melkoinen paketti kasassa...

Sama täällä. Itse koen pysyväni Jekyllinä vain jos liikun edes lähes päivittäin. Jos liikunta jää pois, roskaruoka (ja -juoma) alkaa kiinnostaa. Mun on pakko tehdä liikunnasta päivän prioriteetti heti unen ja työn jälkeen.

Joo, mulla sama! Mikähän tässä on syynä? Liikunta auttaa sillei tasaamaan mättöruokahimoa...

Vierailija
156/200 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että ainoa asia mitä hänestä uutisoidaan on tällainen. Kun ilmeisesti olisi halunnut laulajaksi ja näyttelijäksi.

Hän ITSE toi asian esiin ja haki sillä julkisuutta... Huoh.

Vierailija
157/200 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus sata prosenttia positiivisuutta kirjoitti:

Minulle tuli tämän ketjun takia jotenkin todella suuri huoli erityisesti aloittajan puolesta. Onko sinulla kaikki kunnossa? Voisimmeko me yhdessä auttaa sinua jotenkin? Eihän kaikki voi olla hyvin, jos tuntuu niin pahalta, että haluaa aloittaa oikein julkisen keskustelun julkisuudenhenkilön painosta, joka ei millään tavalla liity tai kosketa omaa elämää. 

Tsemppiä! Uskon, että saat vielä elämäsi kuntoon ja toivon myös, että löydät joskus niitä oikeita ystäviä, joiden kanssa voi tällaisista asioista puhua, jos tuntuu, että niistä on tarve keskustella. <3

:'D''

Milläs tavalla tää aloitus liittyy sun elämään, kun osallistut keskusteluun? Kuka sua säälisi?

Taitaa olla aika paljon ylimääräistä massaa, kun tällaisesta loukkaantuu noin syvästi -toisen puolesta.

Vierailija
158/200 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voihan Sara ryhtyä plus size malliksi.

Vierailija
159/200 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
160/200 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kausia.

Joskus voi mennä puolikin vuotta, että ruoka ei ole ongelma ja "unohdan" sen, syön normaalisti, todella terveellisesti ja nautin ja tykkään tästä terveellisestä ruoasta.

Sitten joku mielenterveyshäiriö aiheuttaa yhtäkkisen ruoan himon ja alan mässätä kaikkea epäteveellistä paskaa ja ruoka pyörii mielessä koko ajan, lihoan, ahdistun ja vihaan ruokaa. 

Aivan kuin mulla olisi  syöppö Hyde ja kohtuullinen Jekyll - puoli itsessäni.

Sama täällä! Huonoina hetkinä (jotka saattaa laukaista Ihan Mikä Tahansa senhetkinen ahdistuksenaihe elämässä) saatan ylensyödä muutamasta päivästä jopa pariin kuukauteen Joka Ikinen Päivä. Annokset tavallista arkiruokaa tuplaantuvat tai jopa triplaantuvat, minkä lisäksi ahdan kitaani kaikkea sipseistä kokonaisiin jäätelöpaketteihin ja kylmänä "nautittuihin" 0,90€ roiskeläppäpitsoihin. Rahaa palaa monta satasta enemmän kuin normaalisti kuukaudessa, olo on huono niin fyysisesti kuin henkisestikin, ja painoa tulee varmaan se +1kg viikossa. Ja tätä kun tapahtuu parikin kertaa vuodessa, pahimmillaan se parin kuukauden pätkä, niin alkaa olla melkoinen paketti kasassa...

Sama täällä. Itse koen pysyväni Jekyllinä vain jos liikun edes lähes päivittäin. Jos liikunta jää pois, roskaruoka (ja -juoma) alkaa kiinnostaa. Mun on pakko tehdä liikunnasta päivän prioriteetti heti unen ja työn jälkeen.

Joo, mulla sama! Mikähän tässä on syynä? Liikunta auttaa sillei tasaamaan mättöruokahimoa...

Aamen! Kiva tietää että en ole ainoa, oon pitäny itseäni outona kun urheilun jälkeen mättöruoka ällöttää mutta sohvalla norkoillessa voisin syödä mitä vaan miten paljon tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi