Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista elämä pitäisi olla viiskymppisellä?

Vierailija
24.11.2023 |

Mitä siihen kuuluu? Miten viiskymppiset nykyisin elää?

Kommentit (51)

1/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset aikuisia tai melkein, Asuntolaina maksettuna tai melkein. Uransa huipulla. Hyvä elämää ilman suurempia vastuita ja velvollisuuksia. Osaa nauttia vapaa-ajastaan. Omista vanhemmistakaan ei vielä kovin suurta huolta. 

Vierailija
2/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ton ikäinen nainen on jo voimaantunut,ja jatkaa voimaantumista ja nalkuttamista.

Tuossa iässä mies on vielä nuori,ja seon bailabaila pattayalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on aikuinen. Asun vuokralla kuten ennenkin. Käyn töissä. On harrastuksia. Välillä tapaan kavereita.

Vierailija
4/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista standardia olemassakaan maapallolla. Kukin tavallaan. Osa sinkkuna, ei lapsia. Toivoisi tietenkin että saisimme kaikille kodit ja rahat, ei jätetä ketään ilman. Joillakin ura ja piirit, toisilla ei.

Vierailija
5/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttimisen aikaa.

Vierailija
6/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihöhän tuon jokainen itse saa toistaiseksi päättää, minkä näköistä se on.

Vierailija
7/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mitä kukin haluaa. Siihen ei kuulu mitään.

Vierailija
8/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitan jalkoihini punaiset Converset käyn alle 23-vuotiaasta.

M 52

Vierailija
9/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne sitten ennen eli? Eiköhän kaikilla ihmisillä ole erilainen elämänkaari, aina ollut ja tulee olemaan.

Vierailija
10/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 52

😄

Vierailija
11/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme pienessä hirsitalossa maalla järvenrannalla Tampereen vieruskunnassa. Lapset ovat omillaan. Asuntolainaa on ehkä 30 000. Pidetään se vähän verotusteknisistä syistä, sillä olen yrittäjä. Matkustelemme aina kun mahdollista. Elämä on hyvää, mutta myös vanhuuden oireita ja kremppoja alkaa pikku hiljaa tulla. Se ei ilahduta, mutta toivon, että saamme viettää hyvää elämää vielä vuosikymmeniä. Toisaalta olen ajatellut jo muuttamista lähemmäksi palveluita, koska emme me nuorene.

Vierailija
12/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vielä viisikymppisenä pitää kysyä muilta, miltä sen elämän nyt pitää näyttää?

Vierailija
13/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko reippaalla ja tunnollisella lampaalla hyväksytyksi tulemisen tarve jotenkin korostunut?  Tarve miellyttää ja saada tunnustusta olemalla reipas suorittaa? Kehuttiinko teillä kotona koskaan mistään ominaisuudesta joka vain oli olemassa ilman että olisi tarvinnut tehdä mitään? Oliko ilmapiiri lämmin ja rakastava? Ei tarvitse vastata tietenkään ellet halua avata. Tuo nimimerkki vain kalskahtaa korviin vähän sellaiselta että itsekin tiedät että ehkä olet tyyppiä joka aina ajautuu tekemään liikaa vaikka todellisuudessa voisit päästä vähemmällä ja se voisi olla mm terveyden kannalta hyvä juttu. 

Vierailija
14/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 52

Jaa tennaritko muuttavat kroppasi ja naamasikin 23v.?

Vierailija
15/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on aikuinen. Asun vuokralla kuten ennenkin. Käyn töissä. On harrastuksia. Välillä tapaan kavereita.

Sama mulla. Sinkku olen. Yksinäinen. Ikäkriisi. Masentunut. 

Vierailija
16/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oma ikäni alkaa jo nelosella. En omista asuntoa, ei ole autoa eikä muutoinkaan kummoista varallsiuutta. En ole haaveistani ja unelmistani huolimatta onnistunut saamaan lapsia. Elän yksin.Elän toiveissa, että saisin töitä ja työttömyyteni jää toivottvasti vain hetkellisesti. Ehkä vielä joskus saan toisetaiseksi voimassa olevam työsuhyteen tai viran.

En tiedä millaista elämäni pitäisi olla 50 vuotiaana. Mutta sen tiedän, että pyrin siihen. että en anna kyynisyden ja katkeruuden myrkyttää mieltäni; en nyt, enkä ikävuosein karttuessa. Luulen tietäväni myös, että minun on itse jaksettava ja yritettävä pitää huolta niistä ihmissuhteista, joita minulla on. Yritettävä jaksaa kantaa vastuuta niin itsestäni kuin enemmän ja vähemmän siitä ympäristöstä, missä kulloinkin olen ja elän.

Vierailija
17/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 52

Onhan myös farmarihousut ja joku merkkitekstillä varustettu huppari? Ja lippis päässä?

Vierailija
18/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttimisen aikaa.

Siis pilvee ja pildee. Jess, jess sopii mulle.

Vierailija
19/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 50 on juuri se ikä, jolloin ei enää pitäisi mitään. Varsinkaan mitään ulkopuolelta tullutta enää suorittaa.

Oman itsen löytämisen aikaa se on minulla. Vanhin lapsi on jo muuttanut kotoa ja nuorempi lukiossa. Iso muutos pikkulapsikauteen, varsinkin yksinhuoltajalle.

En omista juuri mitään; vain Aso-asunnon osuuden ja vanhan auton. Kun kuopus saa koulun valmiiksi muutan pienempään asuntoon ja toiselle paikkakunnalle. 

Vierailija
20/51 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Lapset aikuisia tai melkein, Asuntolaina maksettuna tai melkein. Uransa huipulla. Hyvä elämää ilman suurempia vastuita ja velvollisuuksia. Osaa nauttia vapaa-ajastaan. Omista vanhemmistakaan ei vielä kovin suurta huolta. 

Sä sekoitat meidät nyt meidän vanhempien sukupolveen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän