Mitä kouluaikaisesta kiusaajastasi tuli aikuisena?
Kommentit (73)
Minua kiusasi koko kouluajan viiden tytön jengi. Yhdestä tuli yksityinen hammaslääkäri, kaksi on lähihoitajia ja kahdesta tuli teiniäitejä, jotka nyt kolmekymppisenä makaavat edelleen kotona kaljaa juoden ja tupakkaa poltellen. Olen hieman katkera edelleen, mutta en todellakaan kateellinen.
Koulukuraattori. Voi lapsiparkoja!
Vierailija kirjoitti:
Hän oli jonkin aikaa pääministerinä, mutta on nyt jossain korkeassa EU-virassa.
Stubb vai Käteinen?
Kokki ilmeisesti. Tullut lesbona kaapista, ehkä siksi oli yläasteella vaikea olla ja oli kiusaaja.
Sossutantta. Ullatus. Oikein kieronokkainen, kierohampainen lihava lahna. Terveisiä Marjolle.
Näyttää olevan opetusalan koulutuksen saanut ja ehdolla kunnallisvaaleissa. Komeita kirjoittelee lehteen näin vaalien alla.
Yksi on tehnyt työttömyys jaksojen ja työkkärin kurssien välissä sekalaista hanttihommaa siivoojana, henkilökohtaisena avustajana ja laitosapulaisena. Toinen koulunkäynti avustaja ja kolmas jonkinlaista markkinatutkimus hommaa.
Työnjohtohommissa jossain satamassa.
Facebookin mukaan valmistunut amk:sta ja viettää onnellista perhe-elämää ihan tavallisen näköisen naisen kanssa. Kyseessä mieshenkilö, joka pilkkasi minua ulkonäöstäni todella usein.
Yksi toinen kiusaaja ei ole kait valmistunut mistään. Naimisiin meni Satuhäät-ohjelmassa, tosin ero tuli hyvinkin nopeaan. Joskus baarissa yritti iskeä minua, kehui hyvännäköiseksi. Ei siis tunnistanut minua, vaikka yläasteella piti minua oksettavan rumana.
Joku myyntijohtaja turvallisuusalan firmaan.
1. tapahtumajärjestäjä (yritti jotain fb-kaveruutta)
2. nisti, kuollut
3. nisti, kuollut
4. muusikko eli nisti, elossa
Toisesta tuli paperityöläinen, toisesta lastensuojelun sossu