Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kouluaikaisesta kiusaajastasi tuli aikuisena?

Vierailija
12.04.2018 |

Lähihoitaja täällä.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta tuli lähihoitaja ja toisesta ei ikinä tainnut tulla mitään muuta kuin lähiräkälän vakiasiakas.

Vierailija
2/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä tuli alkoholisti, yhdestä professori, yhdestä ammattiurheilija, yhdestä kapiainen. Lopuista en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa opiskeli ainakin oikeustieteellisessä. Kaunis ja fiksu tyttö, mutta taisi olla aika paljon ongelmia nuoruudessaan joka kai sitten näyttäytyi kiusaamisena. Tai ainakin olettaisin niin, jotenkin jäi sellainen kuva hänestä ettei kaikki ollut ihan hyvin. Oli kyllä ikävää olla kyseisen henkilön kiusaamisen kohteena.

Vierailija
4/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko hänellä varsinaista ammattia, mutta näkyy kasvattavan koiria. Vähän kyllä tosin arveluttaa koirien kotiolot, rääkkäsi aikanaan eläimiä sen verran paljon että sai ratsastustallille porttikiellon kun hakkasi ja potki hevosia siihen malliin. Kissansa oli ihan hermoheikko kun tämä jahtasi sitä ympäri kämppää, koska hänestä oli niin hauskaa katsoa kun kissa juoksee henkensä edestä karkuun. Heitteli myös kilpikonnaa pitkin seiniä ja yritti hukuttaa hamsterin.

Vierailija
5/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri, joka terrorisoi nyt alaisiaan. Ei käy kateeksi. Muutamasta tuli sosionomi, nykyään ovat toimivat lastentarhanopettajina ja päiväkodinjohtajina. En veisi lapsiani samaan päiväkotiin.

Vierailija
6/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on lähäri, toinen käy jotain maatalouskoulua, kolmas oli ainakin 10 vuotta sitten teatterilinjalla ja loput kai ajelehtineet ja päätyneet naimisiin, osalla lapsia.

Vierailija
7/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun minua ei kiusattu. 

Vierailija
8/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähäri ja henkilökohtainen avustaja.

Vierailija
9/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinööri, joka terrorisoi nyt alaisiaan. Ei käy kateeksi. Muutamasta tuli sosionomi, nykyään ovat toimivat lastentarhanopettajina ja päiväkodinjohtajina. En veisi lapsiani samaan päiväkotiin.

Minun kiusaajani työskentelee (tai ainakin työskenteli) tässä lähistöllä sijaitsevassa päiväkodissa. En tasan veisi mistään hinnasta omia lapsiani sen kotkan armoille.

Vierailija
10/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkäs isäpuoli oli DI. Hän on menehtynyt.

Vierailija
11/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja ja lähäri, kolmannesta en tiedä, mutta fb:seen kirjoitteli siihen malliin työstään, että hoitoalalla on hänkin. (Joo, kävin vakoilemassa, hyi minua.)

Mikä tällä alalla tuntuu vetävän niin paljon entisiä koulukiusaajia puoleensa? Siskoni luokalla olleet kiusaajat suuntasivat myös hoitoalalle.

Vierailija
12/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on lähäri, lasten parissa työskentelee. Toinen on tietääkseni kaupan kassalla ja kolmas joku rahoitusalan ihminen pankissa.

Vierailija
13/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yksi selkeä tyttö, joka aloitti touhun. Jälkeenpäin on selvinnyt että hän aloitti kiusaamiseni koska hänen vanhemmilla oli todella riitaisa ero käynnissä ja halusi että joku muukin kärsii. Minä olin hiljainen kympin tyttö ja ilmeisesti helpoin kohde.

Hän opiskeli kieltenopettajaksi, mutta ei ole ikinä tehnyt niitä töitä. Vaan edelleen kotiäiti, hänellä on kolme lasta ja nuorin jo 3-vuotta. Eli suoraan koulusta raskaaksi, ollut jo 10 vuotta kotona. Joten työllistyminen ei taida olla kovin todennäköistä.

Vierailija
14/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanparannus ainetta, eli puskee horsmaa.

Vierailija
15/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri.

Vierailija
16/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja.

Vierailija
17/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä tuli kansanedustaja ja toisesta ison yrityksen toimitusjohtaja.

Vierailija
18/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja peri miljoonaomaisuuden ja on nykyään Espanjassa asuva yritysjohtaja. Itse olen vain täällä Suomessa kituuttava työtön. Jos siis haluaa pärjätä elämässä, kannattaa olla se joka kiusaa ja sorsii muita. Näin elämä opettaa.

Vierailija
19/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja peri miljoonaomaisuuden ja on nykyään Espanjassa asuva yritysjohtaja. Itse olen vain täällä Suomessa kituuttava työtön. Jos siis haluaa pärjätä elämässä, kannattaa olla se joka kiusaa ja sorsii muita. Näin elämä opettaa.

Ai saako kiusaamalla miljoonaperinnön? Kerro ihmeessä miten?

Vierailija
20/73 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saako kiusaamalla miljoonaperinnön? Kerro ihmeessä miten?

Tämän minäkin haluaisin tietää. Nimittäin silloin kasvattaisin lapsistani kiusaajia, koska heidän tuleva miljoonaperintönsä olisi tietysti ensin minun varallisuuttani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä