Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kouluaikaisesta kiusaajastasi tuli aikuisena?

Vierailija
12.04.2018 |

Lähihoitaja täällä.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pahimmasta tuli kansanedustaja.

Vierailija
42/73 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pahasti harrastuskiusattu lapsena. Pahimmasta kiusaajasta tuli psykiatrinen erikoissairaanhoitaja! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettänäin kirjoitti:

Olin pahasti harrastuskiusattu lapsena. Pahimmasta kiusaajasta tuli psykiatrinen erikoissairaanhoitaja! 

Minulle tulee näitä vastauksia lukiessa ihan olo, että pitäisi itse hakeutua hoitoalalle, että kiusaajien suhteellinen määrä alalla vähentyisi. Karua että noin kriittisellä alalla on niin paljon ihmisiä, jotka vain lisäävät potilaiden huonoa oloa.

Vierailija
44/73 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomikko. Oli kyllä todella taitava sanallisesti nöyryyttämään ja iskemään arkoihin paikkoihin. Ei tietenkään itsestään tai kavereistaan näitä jatkuvia "vitsejä" heitellyt.

Vierailija
45/73 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöistä tuli ylipainoisia yh-äitejä alle parikymppisinä ja yhdestä pojasta murtomies, tosin kuulemma parantanut tapansa jo.

Vierailija
46/73 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli jonkin aikaa pääministerinä, mutta on nyt jossain korkeassa EU-virassa.

Vierailija
47/73 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusasi kolme tyttöä samalta luokalta koko yläasteen ja vielä lukiossakin, vaikka oltiin rinnakkaisluokilla. Kiusaaminen oli nimittelyä ja haukkumista, juoruilua ja perättömien valheiden sepittelyä minusta sekä porukoiden ulkopuolelle sulkemista.

Kaikki kolme kävivät yliopiston. Yksi on johtava sosiaalityöntekijä, toinen suuren pörssiyhtiön henkilöstöosastolla ja kolmas lääkäri..

Minä menin lukion jälkeen kaupan kassalle ja samaa työtä teen edelleen. Haluisin vielä kouluttautua vaikka sairaanhoitajaksi tai artesaaniksi mutta en ole saanut aikaiseksi.

En ole mitenkään katkera heille mutten välttämättä halua heitä nähdäkään.

Vierailija
48/73 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä kiinnosta. Yksi yläasteen pahimmista kiusaajista kyllä kuoli jo silloin kun itse olin lukiossa (kiusaaja oli ammattikoulussa). 

Vierailija
49/73 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön / koulupaikasta toiseen ilman valmistumista pomppija sekä aineiden "viihdekäyttäjä".

Vierailija
50/73 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri, hoitsu ja käsityön opettaja.

Vierailija
51/73 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alkoholin takia itse kuntoutuksessa 22-vuotiaana. Alakerrassa oli huumevieroitus. Ala-asteella mua kovastikin kiusannut tyttö oli siellä alakerrassa. Ja maha pystyssä. Tuolla ollessani kuulin, että kaupungissamme moni huumekoukussa oleva tyttö hankkiutuu raskaaksi, koska pääsee jonojen ohi hoitoon ja saa korvauslääkkeet, joita voi sitten myydä. Itse sain itseni kuntoon, kiusaajasta ja lapsesta en tiedä.

Vierailija
52/73 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti työtön, ilman koulutusta, joka ravaa työkkärin 9e työkokeiluissa, ainakin lukio jäi kahteen kertaan kesken (vaihtoi lukiosta toiseen kun ekassa ei meinannut kursseja läpi saada ja ei oo näkynyt koskaan tulevat ylioppilas palstalla nimeä).

Toinen wt yh-äiti 2 lapselle, joilla eri isät.

Kolmas sitten on käynyt vain talouskoulun ja nykyään kuulema työttömänä

Vierailija
53/73 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AD, oma mainostoimisto. Lakimies. Pappi. Onhan näitä. Ja mitä minusta tuli? Ei oikein mitään.

Vierailija
54/73 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Eikä oikein vähempää voisi kiinnostakaan.

Vierailija
55/73 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan. Olen muuttanut muualle vuosia sitten enkä ole niiden ihmisten kanssa ollut missään tekemissä yläasteen jälkeen, eli noin 25 vuoteen.

Vierailija
56/73 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä opettaja, yhdestä yrittäjä, kun jatkoi perheensä firmaa. Lopuista en onneksi tiedä mitään.

Vierailija
57/73 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh... Piti mennä ihan tämän ketjun innoittamana mennä naamakirjasta tarkastamaan asioita, ja melko yllätys iski silmille... Koko koulun entinen pääpahiskiusaaja ja kovin homottelija-alfauros on homosuhteessa............. :-------------D Jepjep. Mutta ne ammatit sitten. Ensihoitaja, kampaaja, pianonsoiton opettaja, jokapaikanhöylä-vassarifemakko-ikityötön sossupummi-pirinisti, kahvilatyöntekijä, hotellin vastaanottovirkailija, kaupungin työntekijä, urheiluhieroja ja kenkäkaupan myyjä.

Vierailija
58/73 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri, tilintarkastaja, kokki.

Vierailija
59/73 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja. :( 

Vierailija
60/73 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä tuli kai palomies, kaupunginvaltuutettu ja kirkkovaltuuston jäsen, joka puhuu hartaudella perhearvoista ja vastustaa kaikenlaista kiusaamista, ja hän seuraa huolestuneena nykymenoa somessa ja kouluissa. :'D

Ehkä hän muistaa, ehkä ei, minkälainen paskiainen oli lapsena ja nuorena. Oikea mulkkujen mulkku, samoin veljensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä