Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö sen fiiliksen, kun hyvätuulisena menet kampaajalle ja penkillä katsoessa peiliin tunnet itsesi niin rumaksi.. :(

Vierailija
12.04.2018 |

Liekkö huono päivä vai mikä. Kampaus ok mutta väsyneenä en näyttänyt hyvälle..

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksari, silmäpussit ja epätasainen iho ilmestyy peiliin. Ei kotona ja töissä siltä näytä :DD

Mulla tämä sama 😂 Siinä kampaamon tuolissa tukka märkänä olo on tosi ruma. Naamakin näyttää jotenkin tosi isolta.

Vierailija
102/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni sanoi, että aina istuessaan kampaajalla, hänen kasvonsa näyttävät aivan Jope Ruonansuun kasvoilta, Oikeasti hän on kaunis, nuori, huoliteltu nainen, Itse näytän lähinnä avohoidon potilaalta kampaajalla istuessani. Joskus tämä näky saa minut ajattelemaan, että entäpä, jos vaikka puraisisin kampaajaa. Tai alkaisn kirkua. Mielenkiintoisia nämä kampaamoreissut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en näe mitään ilman laseja, joten ei tarvitse tuijotella itseään peilistä muuta kuin lopuksi tietty.

Vierailija
104/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tunne, kun lätee vaate- tai kenkäostoksille. Kotoa lähtiessä näyttää ihan siistiltä ja mukiinmenevältä, mutta kaupassa yhtäkkiä aivan nuhjuiselta.

Vierailija
105/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mutta tiedän sen tunteen vasta kampaajan toimien jälkeen. 

Vierailija
106/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ja siksi parturissa käynti välillä ärsyttää. En tiedä ovatko heidän peilit jotenkin hienommat/paremmat, mutta kun lähden kotoa, en esim. kasvoissani näe silmänalusia niin tummina, enkä ihossani paljoa epäpuhtauksia. Parturin peilissä taas näkyy hirveästi molempia. Minulla on vakiopaikka, jossa on hyvä asiakaspalvelu ja hintalaatusuhde. Ne tilaa siellä Seiska lehteä, niin luen aina sitä sitten samalla. :D m28 

Vierailija
107/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Näyttää niin pirun pulskalta siinä isossa peilissä ja kireälle vedetyssä viitassa, ja sen lisäksi vahvat valot tuovat kaikki juonteet ja punaiset posket ym esiin. -ja kun vielä päässä raidat niin voisi sanoa että aika rumanpuoleinen näky. Mutta minut se näky saa naureskelemaan,ja kun hiukset on sitten värjätyt ja föönatut ja katala viitta pois, niin johan näky paranee ;D

Vierailija
108/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen tunne, kun lätee vaate- tai kenkäostoksille. Kotoa lähtiessä näyttää ihan siistiltä ja mukiinmenevältä, mutta kaupassa yhtäkkiä aivan nuhjuiselta.

Paino nousee sovituskopissa mystisesti 15 kg 😂👍

Tsemppiä kaikki te ihanat naiset ❤

Vierailija
109/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tiedän todellakin :D. Tänään kävin, ja voi taivas miten järkyttävältä väsynyt perjantainaama voikin näyttää peilissä kirkkaiden valojen loisteessa. Ei se nyt minua mitenkään masenna, koska eihän niissä valoissa kukaan ole parhaimmillaan. Tukasta tuli kyllä ihana, ja kotona naamakin näyttää taas ihan hyväksyttävältä.

Vierailija
110/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen kauhistelin samaa 😂

Vierailija
111/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen karsean peilikuvan lisäksi on vielä kamalampaa, jos tuoli on seinänkokoisen ikkunan vieressä ja ohikulkijat voi vapaasti pällistellä kun siinä röhnöttää kaapuineen/papiljotteineen/klipseineen/folioineen...

Vierailija
112/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytän kampaaja peilissä mielestäni vielä tavallista kauniimmalta :)

Vierailija
113/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just kampaajalla. Ja siinä mielessä paikka on ikävä, että harmaat hiukset näkyvät kampaajalla tosi helposti. Itsellä on kotona kylppärissä tosi keltainen valo, joten totuus (?) ei ihan hyppää silmille. Kampaajalla saa kauhistella harmaantuvaa tyvikasvua, mihin kampaajakin sitten jo toteaa, että joo, onhan se aika harmaata, värjätäänpäs se ainakin piiloon... Ääk. Ja oon 42!  

Vierailija
114/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katakombi ja ruumis on yleensä sanapari, joka tulee mieleen omaa naamaa peilistä katsoessa.

Vierailija
115/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua katsoa kampaajalla pitkään itsenäni peilistä ja sanon, että joo hyvä on, riittää, kivalta näyttää. Sitten kotona katson, että mitähänVittua siellä taas duunattiin. Ehkä tuo on strategiana noiden valojen ja peilien kanssa. Varmasti kysyntää olisi kampaamoille, joissa on pehmeä ja kiva valaistus, joka ei kuitenkaan vääristä esim. väriä. Luulisi, että hiukset voi leikata hyvin ilman hohtovalaistustakin.

Vierailija
116/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ja siksi parturissa käynti välillä ärsyttää. En tiedä ovatko heidän peilit jotenkin hienommat/paremmat, mutta kun lähden kotoa, en esim. kasvoissani näe silmänalusia niin tummina, enkä ihossani paljoa epäpuhtauksia. Parturin peilissä taas näkyy hirveästi molempia. Minulla on vakiopaikka, jossa on hyvä asiakaspalvelu ja hintalaatusuhde. Ne tilaa siellä Seiska lehteä, niin luen aina sitä sitten samalla. :D m28 

Peilit on kalliimpia yleensä kuin kotona ja valaistus kirkasta ja sitä on enemmän. Siitähän se johtuu.

Vierailija
117/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken lisäksi joku räkänokka kyylää ikkunan takana kun istut siellä turpean näköisenä

Joku tuttava katsoo ikkunasta tai tulee varaamaan aikaa juuri silloin kun sinulle laitetaan lisäkkeitä päähän. Tai ne on otettu pois ja istut siinä Klonkun siskon näköisenä.

Vierailija
118/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis köyhä 50v nainen.

Itkisin onnesta jos pääsisin kampaajalle

No huolet ne on itsensä rumiksi syöneilläkin

Mitäpä sinun sinne kampaajalle tarvitsee mennä, kun olet jo niin kaunis, ettei ole mitään parannettavaa. 50 veenä vain sädehtivä niori kaunotar katsoisi kampaamon kovassa valossa olevasta peilistä.

Naama on kaunis, hiukset ovat ohutta vauvamaista karvaa

Eli ihan turhaa mennä kampaajalle. Ei se kampaaja ihmeisiin pysty, ne on ohutta vauvamaista karvaa senkin jälkeen, eikä leikkaamalla parane.

Vierailija
119/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

120/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan perusnätti nainen, mutta kampaajan peilistä takaisin katsoo aina huonoihoinen, mustilla silmänalusilla varustettu suohirviö, jonka piirteet ovat epäsymmetriset ja omituiset. Ei itseään viitsi edes katsoa, uppoudun lehteen.

Sieltä katsoo takaisin juurikin totuudenmukainen näky naisesta, jonka sinä olet kovin armeliaasti luokitellut perusnätiksi.

Wau, ehta ääliö linjoilla :D

Hienoa että osasit vastata asiallisesti ja viestin sisältöä etkä viestin kirjoittajaa kohti hyökäten. Juuri kuten fiksut ihmiset tekevät.

Oma viestintätapasi on niin fiksu että.. Katso peiliin, vastasit tuolle kirjoittajalle todella rumasti. Kertoo sinusta kaiken oleellisen.

Sinusta kertoo kaiken oleelllisen se, että käytät sanontaa "kertoo kaiken oleellisen". Olet n. 16-vuotias?

Minusta ei ole millään tavalla rumaa huomauttaa, että peili kertoo totuuden. Ehkä naisilla on omakuva vähän vääristynyt, kun he ovat niin tottuneita katsomaan itseään vain edullisesta kuvakulmasta ja mairittelevassa valaistuksessa, muokatuista kuvista puhumattakaan. Sitten kun pitäisi nähdä itsensä sellaisena kuin me muut näemme, niin se todellinen ulkonäkö onkin kestämättömän vaatimaton.

Miksipä se erityisen epäedullisesti valaistu kuvajainen olisi realistisempi ja "todempi" kuin erityisen mairitteleva? Molemmat vääristyneitä.

- eri

Ei se kampaajan valaistus ole mitenkään erityisen epäedullinen. Vertaapa omaa lärviäsi siihen 20-vuotiaaseen, oikeasti perusnättiin kampaajaneitoseen, niin ymmärrät, että sinä et vain oikeasti ole kovin viehättävän näköinen. Siksi näytät rumalta siinä peilissä.

Minä olen 23-vuotias, NÄTTI nainen (revi siitä) ja näytän kampaajan peilissä sämpylätaikinalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi