Tiedätkö sen fiiliksen, kun hyvätuulisena menet kampaajalle ja penkillä katsoessa peiliin tunnet itsesi niin rumaksi.. :(
Liekkö huono päivä vai mikä. Kampaus ok mutta väsyneenä en näyttänyt hyvälle..
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon parikymppinen perusnätti nainen, joka näyttää rumalta kampaajalla. Näin myös kaikki kaverini ovat sanoneet ja he ovat minuakin paljon kauniimpia. Että ehkä kyse ei ole kuitenkaan siitä ;) Mutta me täällä vauvapalstalla ollaankin vaan tälläsiä rumiluksia, joilla on liian suuret luulot itsestään.
Syy siihen että näyttää "rumalta" kampaajan tuolissa johtuu siitä, että peiliä katsoo toisen ihmisen läsnäollessa. Kotioloissa tai sovituskopista tulee aina otettua "peili-ilme", eli vähän syvempi/pirteämpi katse, pientä hymyä jne. Toisen läsnäollessa tätä muikistelua ei viitsi tehdä, ja tulee nähneeksi naamansa peruslukemilla.
No sähän oot sit kokoajan ruma ,jos toi on se perusilme?
Miksi tuhlaat aikaasi kampaajalla hiukan pyöreä kurvitar?
Tiedän, että provoat, mutta mikä oletus on, että kaikki täältä oltaisiin hieman pyöreämpiä? Kurvit kyllä kelpaisi! En myöskään ymmärrä, että miten pyöreys liittyy siihen, että käy kampaajalla. Mikä on myös tämä automaatio pyöreys=ruma?
Kyllä, todella tuttu tunne! Mjusta kampaamojen valotkin on kamalalta, saa iho näyttämään kalpealta ja rupsahtaneelta.
Kampaamotuolit on täynnä läskejä.
Jää rahaa kampaajalle, kun shoppailu ei huvita.
Lihavilla on yleensä myös rakennekynnet?
Sama. Mulla on geneettisesti tummat silmänaluset, jotka osaan normaalisti meikata ihan hyvin piiloon, mutta jumalauta että ne paistaa sieltä kampaamon peilistä. Näytän aivan zombielta, vaikka naamassa olis normimeikki. Samoin kaikki ihon muun pikkuvirheet ja epäpuhtaudet oikein hyppää silmille ja märät hiukset saa posket valahtamaan (vaikka olen 24). Muhun ei tällainen rumentava valaistus toimi ollenkaan, alan vaan miettiä et mitä väliä ton kuontalon hinkkaamisella on, kun naama näyttää näin järkyttävältä.
Luulen, että kampaajat näyttää paremmalta, koska he seisoo asiakkaan takana ja valo tulee heti eri kulmasta + eri välimatkan päästä. Ja tietysti kampaajan oma kampaus on tiptop, kun taas asiakas istuu kaapu kireällä ja pastorinjakaus märässä tukassa :D
Tämä on kyllä ollut piristävä ketju. Olin kuvitellut, että vain minulla on tämä ongelma, enkä ollut tullut ajetelleeksi, että ongelma onkin ihan maa(ilma)nlaajuinen. :)
juuri tämän takia venytän kampaamokäynnit mahdolisemman pitkän ajan päähän. Valitettavasti.
Hankkikaa paremmat peilit ja valaistukset!
Pahinta on se, että kampaajan kasteltua hiukset näyttää päältä niin harvalle, suorastaan pälvikaljulle ja sivurajat paenneelle.
Olenko onnekas, kun minun kampaajani peilit ja valaistukset ovat sitten ilmeisesti hyvät, kun en ole tuollaista havainnut?
Vierailija kirjoitti:
Ruma nainen voi keriä hiuksensa itse
Kuten kaikki rumat miehet.
Hyvin harvoin näkee nykyisin partureita edellämainitusta syystä.
Ei haittaa. Joudun kampaajalla ottamaan lasit pois enkä näe yhtään mitään.
Hienoa sinänsä, että YLEENSÄ ap tykkää omasta pärstästään.
Vierailija kirjoitti:
Kaavusta ei kasvusta.
Hah, aattelin juurikasvua!
No hyyi, todellakin, mulla on kellertävä iho mutta kampaajalla istuessani näytän aina ihan kuolleelta, iho on todella harmaa ja kalpea! Silmänaluset tosi siniset, kaikki finnit ja aknearvet erottuu niiku oisin yrittäny oikei erikseen korostaa niitä.. Oon aina luullu että vain näytän kamalalle kampaajalla, joten kiitos tästä ketjusta!
Tiedän tuntemuksen. Yleensä parturi on vielä oikein huoliteltu ja meikattu nainen, niin silloin on melko resupekka olo meikittömänä ja hapsutukkana. Toisaalta koin myös taannoin myös itselleni täysin uuden tyyppisen parturikokemuksen, kun kävin elämäni ekaa kertaa miespuolisella (hetero) kampaajalla. Oli piristävää ja rentouttavaa, kun komea mies pesee ja leikkaa hiukset ja päälle vielä heittää siellä täällä pari kehua. Tapahtui siis Japanissa, jossa on todella paljon mieskampaajia.
Ankea totuus aina iskee siinä tuolissa juu, hiukset näyttävät hävityksen kauhistukselta (joka syy tietty mennä) mutta naama ja olemus järkyttää eniten. Lopputulos kohentaa tottakai pikkasen, mutta yleensä jää ruma fiilis omista kasvonpiirteistä:(
Tää oli kyllä hauska aloitus. Oon menossa pitkästä aikaa kampaajalle ja juuri ajattelin, että vaikka en yleensä arkisin meikkaa (=oon ihan ok ilmankin), pitää laittaa vähän maskaraa ym, että näyttää naama vähän yhteens opivammalta sitten "uusien" hiusten kanssa siinä kaameassa valaistuksessa =) Ei ole käynyt mielessäkään, että tämä kampaamopeilistä katsoo kummitus- tunne on näin yleistä =) Naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuntemuksen. Yleensä parturi on vielä oikein huoliteltu ja meikattu nainen, niin silloin on melko resupekka olo meikittömänä ja hapsutukkana. Toisaalta koin myös taannoin myös itselleni täysin uuden tyyppisen parturikokemuksen, kun kävin elämäni ekaa kertaa miespuolisella (hetero) kampaajalla. Oli piristävää ja rentouttavaa, kun komea mies pesee ja leikkaa hiukset ja päälle vielä heittää siellä täällä pari kehua. Tapahtui siis Japanissa, jossa on todella paljon mieskampaajia.
Uuh kuulostaa hyvältä, kelpais mullekin toi kokemus :) aasialaiset miehet on ihania.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli kyllä hauska aloitus. Oon menossa pitkästä aikaa kampaajalle ja juuri ajattelin, että vaikka en yleensä arkisin meikkaa (=oon ihan ok ilmankin), pitää laittaa vähän maskaraa ym, että näyttää naama vähän yhteens opivammalta sitten "uusien" hiusten kanssa siinä kaameassa valaistuksessa =) Ei ole käynyt mielessäkään, että tämä kampaamopeilistä katsoo kummitus- tunne on näin yleistä =) Naurattaa.
Ilmeisesti joku oikeasti puhuu maskarasta :O
Vierailija kirjoitti:
MIstä sä tiedät oliko hetsku vai homppu :)
Tunnen itseni rumaksi kun ei oo ollut rahaa kampaajaan...
En kotivärjää
Tarvitsen tuuhennokset ja rahaa ei oo