Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö sen fiiliksen, kun hyvätuulisena menet kampaajalle ja penkillä katsoessa peiliin tunnet itsesi niin rumaksi.. :(

Vierailija
12.04.2018 |

Liekkö huono päivä vai mikä. Kampaus ok mutta väsyneenä en näyttänyt hyvälle..

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu olen itse kampaamon omistaja, ja tiedän tuon tunteen. Se on se kappa mikä sen tekee. Ja itsekriittisyys ;)

Ja mikä tulee koviin valoihin, jotka näyttää herkästi epäkohdat. Niin ne on pakko kampaamoissa olla, jotta työskentely on tarpeeksi tarkkaa. Halogeenit on kuitenkin ehdoton nou nou.

Mistä lähtien naiset ovat muka olleet itsekriittisiä? Minusta he ovat aina olleet oman ulkonäkönsä suhteen hyvinkin armollisia. Jos on läskiä, niin sitten ollaan kurvikkaita (vaikka kurveja olisi lähinnä vyötäröllä). Jos on ohuet hiukset (kuten usein on), niin sitten sitä poikatukkaa ylistetään vuolaasti. Jos on aknea vielä kolmekymppisenä, niin sitä pidetään jonain nuorekkuuden merkkinä. 

On ihan tutkittu, että naiset arvioivat oman ulkonäkönsä huonommaksi mitä muut. Sinun aivovammainen naisvihaan perustuva mutuilusi ei tätä faktaa muuta.

Laitapa linkki tutkimukseen, niin mä voin analysoida tuloksen ja selittää sen sinulle.

Eli mitään tarkastelun kestävää tutkimusta ei ollut olemassakaan?

Heh, kaikki eivät ole täällä 24/7.

http://www.sirc.org/publik/mirror.html

Eli miehet yliarvioivat oman ulkonäkönsä, naiset taas ovat itsekriittisiä.

Ja laitan vielä kohdan koska et kuitenkaan jaksa lukea pitkää tekstiä.

"

All research to date on body image shows that women are much more critical of their appearance than men – much less likely to admire what they see in the mirror. Up to 8 out of 10 women will be dissatisfied with their reflection, and more than half may see a distorted image.

Men looking in the mirror are more likely to be either pleased with what they see or indifferent. Research shows that men generally have a much more positive body-image than women – if anything, they may tend to over-estimate their attractiveness. Some men looking in the mirror may literally not see the flaws in their appearance."

Tutkimuksia on siis useampi, siitä vain googlailemaan.

Vierailija
142/145 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen hemaisevillani juuri silloin, kun juurikasvua värjätään. Hiukset on liiskattu päätä myöten kellertävällä mömmöllä, joka saa naaman näyttämään possunpunaiselta. Tähän vielä lisänä se kuristava kappa ja spottivalot, ja tuolissa istuukin hetken aikaa Juice Leskisen ja Klonkun pahasti alkoholisoitunut jälkikasvu. Onneksi sieltä kävelee ulos kuitenkin useimmiten ihan normaali ihminen.:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/145 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan perusnätti nainen, mutta kampaajan peilistä takaisin katsoo aina huonoihoinen, mustilla silmänalusilla varustettu suohirviö, jonka piirteet ovat epäsymmetriset ja omituiset. Ei itseään viitsi edes katsoa, uppoudun lehteen.

Sieltä katsoo takaisin juurikin totuudenmukainen näky naisesta, jonka sinä olet kovin armeliaasti luokitellut perusnätiksi.

Wau, ehta ääliö linjoilla :D

Hienoa että osasit vastata asiallisesti ja viestin sisältöä etkä viestin kirjoittajaa kohti hyökäten. Juuri kuten fiksut ihmiset tekevät.

Oma viestintätapasi on niin fiksu että.. Katso peiliin, vastasit tuolle kirjoittajalle todella rumasti. Kertoo sinusta kaiken oleellisen.

Sinusta kertoo kaiken oleelllisen se, että käytät sanontaa "kertoo kaiken oleellisen". Olet n. 16-vuotias?

Minusta ei ole millään tavalla rumaa huomauttaa, että peili kertoo totuuden. Ehkä naisilla on omakuva vähän vääristynyt, kun he ovat niin tottuneita katsomaan itseään vain edullisesta kuvakulmasta ja mairittelevassa valaistuksessa, muokatuista kuvista puhumattakaan. Sitten kun pitäisi nähdä itsensä sellaisena kuin me muut näemme, niin se todellinen ulkonäkö onkin kestämättömän vaatimaton.

Miksipä se erityisen epäedullisesti valaistu kuvajainen olisi realistisempi ja "todempi" kuin erityisen mairitteleva? Molemmat vääristyneitä.

- eri

Ei se kampaajan valaistus ole mitenkään erityisen epäedullinen. Vertaapa omaa lärviäsi siihen 20-vuotiaaseen, oikeasti perusnättiin kampaajaneitoseen, niin ymmärrät, että sinä et vain oikeasti ole kovin viehättävän näköinen. Siksi näytät rumalta siinä peilissä.

Minä olen 23-vuotias, NÄTTI nainen (revi siitä) ja näytän kampaajan peilissä sämpylätaikinalta.

Tämä johtuu siitä, että sinä olet siihen kampaajaan verrattuna sämpylätaikina. Hän on siis NÄTIMPI.

Heh, en lähde väittelemään tällaisesta asiasta enempää. Tiedän olevani nätti ja viehättävä, tietysti aina välillä tulee vastaan kauniimpia kampaajia, mutta en minä heihin verrattuna ruma ole.

Vierailija
144/145 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu olen itse kampaamon omistaja, ja tiedän tuon tunteen. Se on se kappa mikä sen tekee. Ja itsekriittisyys ;)

Ja mikä tulee koviin valoihin, jotka näyttää herkästi epäkohdat. Niin ne on pakko kampaamoissa olla, jotta työskentely on tarpeeksi tarkkaa. Halogeenit on kuitenkin ehdoton nou nou.

Mistä lähtien naiset ovat muka olleet itsekriittisiä? Minusta he ovat aina olleet oman ulkonäkönsä suhteen hyvinkin armollisia. Jos on läskiä, niin sitten ollaan kurvikkaita (vaikka kurveja olisi lähinnä vyötäröllä). Jos on ohuet hiukset (kuten usein on), niin sitten sitä poikatukkaa ylistetään vuolaasti. Jos on aknea vielä kolmekymppisenä, niin sitä pidetään jonain nuorekkuuden merkkinä. 

Kyllä naiset osaa olla tietyissä asioissa itsekriittisiä. Nuo sinun esimerkit ei ole oikein verrannollisia tähän keskusteluun.

No hieno homma, että sinä osasit antaa niitä verrannollisia esimerkkejä etkä vain perustelematta väittänyt annettujen esimerkkien olevan huonoja. Naiset eivät ole itsekriittisiä muutoin kuin silloin, kun he kerjäävät sympatiaa. 

"Mä oon niin ruma."

"Eiku sä oot tosi kaunis. Mä oon ruma."

Todellisuudessa naiset kuvittelevat itsestään usein aivan liikoja ja syyttävät ongelmistaan muita, yleensä vanhempiaan, miestään tai joskus (työ)kavereitaan.

Sinun suurin ongelmasi olet sinä itse. Jo tämä ketju todistaa kirjoittamasi naisvihaiseksi, häiriintyneeksi roskaksi.

Vierailija
145/145 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan aina vähän enemmän kun meen kampaajalle just ton takia.

Se on se valo joka tulee ylhäältäpäin tekien varjot silmien alle. Viitta joka saa kaulan näyttään lyhyeltä ja paksulta.

Siinä kun on sitten surkeillut parituntia niin ei sitä jaksa kampauksestakaan enää ilahtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi